handdator

Visa fullständig version : PWO bättre än hög dos koffeintabletter?


sumialic
2013-11-27, 17:16
Så, har vi någon PWO som är bättre än en högdos koffeintabletter eller har alla blivit narkotikaklassade? :)

Kischen
2013-11-28, 20:28
Så, har vi någon PWO som är bättre än en högdos koffeintabletter eller har alla blivit narkotikaklassade? :)

Typ alla pwoer innehåller en hög dos koffein, till att börja med.

sumialic
2013-11-28, 21:06
Typ alla pwoer innehåller en hög dos koffein, till att börja med.

Ja, men det är det där andra efter "till att börja med" som jag eventuellt är intresserad av ;)

strikt
2013-11-28, 21:41
Vad är du ute efter? Kokosvatten?

sumialic
2013-11-28, 23:10
Vad är du ute efter? Kokosvatten?

Var första inlägget svårt att förstå eller gillar du bara att spela pajas?

strikt
2013-11-28, 23:20
Det verkar som du är ute efter gråzonsprodukter helt ärligt talat.

Vad mer än koffein och lite beta alanin samt alc behöver du? Ja, förutom gråzonsgrejerna som hela tiden blir förbjudna.

Shqypnia
2013-11-29, 10:44
Behöver du olagliga saker för att prestera så kanske du borde tänka om hela din kost. Har personligen inte testat koffeintabletter men PWO hjälper mig åtminstone, även om det mer är det psykiska.

sumialic
2013-11-29, 23:32
Behöver du olagliga saker för att prestera så kanske du borde tänka om hela din kost. Har personligen inte testat koffeintabletter men PWO hjälper mig åtminstone, även om det mer är det psykiska.

Hur är de olagliga innan de blivit klassade? För övrigt ett lustigt inlägg. Hur definierar du prestera? Vad är prestera för dig?

sumialic
2013-11-29, 23:34
Det verkar som du är ute efter gråzonsprodukter helt ärligt talat.

Vad mer än koffein och lite beta alanin samt alc behöver du? Ja, förutom gråzonsgrejerna som hela tiden blir förbjudna.

Jag är intresserad av att veta vad som finns och om det finns något bra. Jacked3d eller vad det hette var grymt, men sen blev det olagligt (vilket aktivt ämne det nu än var).

Gråzonsprodukter är ju lite lustigt, vad är gråzonsprodukter? Hade koffein kommit idag hade det väl antagligen klassats.

Dewon
2013-11-30, 00:16
Cellucor C4 har läkemedelklassade substanser i vanliga versionen men på den jag har som jag köpte här i Sverige för 1-2 månader sedan är det en ny innehållsförteckning på, skulle titta vidare på det men glömde bort det. Substansen det rör sig om är Synefrin, står dock inte med på den nya fastklistrade innehållsförteckningen på burken, nästa gång jag är på stället där jag inhandlade det ska jag fråga.

Den är förövrigt en PWO som fungerat bra för mig och har aldrig kraschat på den.

sumialic
2013-11-30, 00:28
Cellucor C4 har läkemedelklassade substanser i vanliga versionen men på den jag har som jag köpte här i Sverige för 1-2 månader sedan är det en ny innehållsförteckning på, skulle titta vidare på det men glömde bort det. Substansen det rör sig om är Synefrin, står dock inte med på den nya fastklistrade innehållsförteckningen på burken, nästa gång jag är på stället där jag inhandlade det ska jag fråga.

Den är förövrigt en PWO som fungerat bra för mig och har aldrig kraschat på den.

Tack för tips. Att inte krascha låter dock för bra för att vara sant eftersom man t.o.m kraschar på koffein :)

strikt
2013-11-30, 00:30
Jag krashar inte på koffein.

400 mg innan träning.

Vivaldi
2013-11-30, 00:35
Så, har vi någon PWO som är bättre än en högdos koffeintabletter eller har alla blivit narkotikaklassade? :)

Har du googlat denna fråga / alternativt sökt på något utländskt forum med fler medlemmar / fler AKTIVA medlemmar som faktiskt orkar med att svara på ett till synes troll som dig's frågor ?

"Koffein som dopingklassat", vet du ens vad substansen gör, vilka påverkningar den har på kroppen UTÖVER just den uppiggande effekten, och vad som är skillnaden mellan de substanser exempelvis den äldre varianten av Craze innehöll jämfört med detta isolerade ämne ?

Det du frågar om är egentligen "jag vill vara ren, men det är jobbigt att vara ren så jag vill gärna hitta något som har effekter hos ddopingklassade ämnen utan att ge de bivberkningar dessa har.

Ledsen att behöva säga detta men i nuläget finns de ej, nej.

Sedan kan du ju själv överväga den psykologiska biten, många känner att de presterar bättre av kolhydrater, många av mat INNAN ett pass, måndag av INGEN mat innan ett pass( dit hör jag ), powernap, koffein, skumtomtar eller PWO.

Ledsen om jag låter dryg men dina responser har hittills varit arroganta mot de seriösa svar du hittills fått !

sumialic
2013-11-30, 00:46
Jag krashar inte på koffein.

400 mg innan träning.

Jag gör, 400mg varje dag ^^

sumialic
2013-11-30, 00:47
Har du googlat denna fråga / alternativt sökt på något utländskt forum med fler medlemmar / fler AKTIVA medlemmar som faktiskt orkar med att svara på ett till synes troll som dig's frågor ?

"Koffein som dopingklassat", vet du ens vad substansen gör, vilka påverkningar den har på kroppen UTÖVER just den uppiggande effekten, och vad som är skillnaden mellan de substanser exempelvis den äldre varianten av Craze innehöll jämfört med detta isolerade ämne ?

Det du frågar om är egentligen "jag vill vara ren, men det är jobbigt att vara ren så jag vill gärna hitta något som har effekter hos ddopingklassade ämnen utan att ge de bivberkningar dessa har.

Ledsen att behöva säga detta men i nuläget finns de ej, nej.

Sedan kan du ju själv överväga den psykologiska biten, många känner att de presterar bättre av kolhydrater, många av mat INNAN ett pass, måndag av INGEN mat innan ett pass( dit hör jag ), powernap, koffein, skumtomtar eller PWO.

Ledsen om jag låter dryg men dina responser har hittills varit arroganta mot de seriösa svar du hittills fått !

Ja du är fett dryg och hur jag varit arrogant? Är det så svårt att svara på frågan? Var har jag sagt att jag vill ha något dopingklassat som inte ger några biverkningar? Jesus... :smash:

Jag fattar inte hur ditt inlägg tillförde någonting? Du svamlar bara massa skit?

Rahf
2013-11-30, 01:07
Dags att lugna sig lite.

Ja, men det är det där andra efter "till att börja med" som jag eventuellt är intresserad av ;)

Här läser åtminstone jag själv att du säger, "Jag är ute efter något liknande DMAA." Vilket innebär gråzonsprodukter. Just nu finns det inget bra substitut för koffein, men PWO innehåller mer än bara stimulanter.

jonkii
2013-12-01, 00:03
Jag gör, 400mg varje dag ^^

Man kanske kan bli lite seg efter ett långt o hårt pass men jag har aldrig riktigt upplevt "krasch".

Tar 3.5 skopor neurocore en gång i veckan (ca 400mg koffein) och kraschar inte, får inge jätteboost heller tho *cry*

sumialic
2013-12-01, 02:05
Dags att lugna sig lite.



Här läser åtminstone jag själv att du säger, "Jag är ute efter något liknande DMAA." Vilket innebär gråzonsprodukter. Just nu finns det inget bra substitut för koffein, men PWO innehåller mer än bara stimulanter.

Jag förstår inte vad det är för fel på att vara ute efter gråzonsprodukter eller hur ni definierar gråzonsprodukter överhuvudtaget?

Är någonting bra så kommer det antagligen klassas tillslut = gråzonsprodukt?

sumialic
2013-12-01, 02:07
Man kanske kan bli lite seg efter ett långt o hårt pass men jag har aldrig riktigt upplevt "krasch".

Tar 3.5 skopor neurocore en gång i veckan (ca 400mg koffein) och kraschar inte, får inge jätteboost heller tho *cry*

Krasch kanske är fel ord, det beror ju på vad man jämför med. Men jag blir seg, mitt självförtroende sämre och kan få lite ångest medan när man är påverkad så har man lite bättre självförtroende, motivation etc.

j0nisch
2013-12-01, 20:57
Vad är det du vill ha ut av en pwo? Fokus? Stim? Pump?

sumialic
2013-12-02, 12:02
Vad är det du vill ha ut av en pwo? Fokus? Stim? Pump?

Fokus, energi, självförtroende boost. Koffein ger ju allt detta redan, men DMAA t.ex. gav det i högre utsträckning.

Rahf
2013-12-02, 12:16
Ja, men DMAA var i princip en amfetamin, vilket inte är särskilt snällt mot nervsystemet.

j0nisch
2013-12-03, 09:02
I min åsikt får man allt det av Jacked Power eller möjligtvis Bliss.

ChrillyMcFrill
2013-12-09, 00:04
Fokus, energi, självförtroende boost. Koffein ger ju allt detta redan, men DMAA t.ex. gav det i högre utsträckning.

Ökat Fokus:
Koffein
Synefrin
Efedrin
DMAA
Amfetamin
The list goes on... men du förstår vad jag menar. Dom enda lagliga jag känner till är Koffein och Synefrin.

Dendrobium? Har varit vanligt i pwos, men är under utredning har jag för mig. Kan inget om ämnet i sig, men googla, kan säkert vara något...

Ökad Energi(?)
Maltodextrin

Ökat själförtroende:
Om man kunde öka sitt självförtroende med piller eller pulver "bara sådär" så skulle inte folk gå runt och vara lika deprimerade eller låga som många är idag.
Det bästa jag kan bidra med är alkohol. Rekommenderas dock inte att köra som pwo... :cheers: