handdator

Visa fullständig version : Kcal-upplägg


fahlgren
2013-11-21, 02:06
Hej! Det är så att jag har länge varit väldigt spe, och har i stort sätt inga bröst och liten rumpa. Min plan är därför att försöka äta upp mig samt börja träna för att bygga muskler (kond. Och styrka). Nu har jag just kommit tillbaka från en vecka utomlands där jag låg på rejält överskott samt ganska lite protein (mycket pasta och unnat mig mycket gått dvs ätit allt jag velat, proteinfattigt som onyttigt:naughty:). Så nu är frågan hur jag ska fortsätta? Vill främst få större former. Jag har inte satt igång något med träningen, men min tanke var att sätta igång nu. Ska jag fortsätta ligga på kcal-överskott eller ska jag ligga på balans eller vad tycker ni?

Tack på förhand!

tankoovich
2013-11-21, 07:29
Börja träna och lägg dig på ett överskott dvs Bulk.
Läs denna:
Beräkning av kalori och makronutrient-intag (http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=199699)

fahlgren
2013-11-21, 10:55
Tack för bra svar!

Om jag först åt upp mig till min målvikt och sen började träna, skulle jag kunna bygga muskler på ett bra sätt, forma kroppen och ligga på kvar på min målvikt (varken upp eller ner) genom att ligga på kaloribalans?

Jeml
2013-11-21, 11:01
Tack för bra svar!

Om jag först åt upp mig till min målvikt och sen började träna, skulle jag kunna bygga muskler på ett bra sätt, forma kroppen och ligga på kvar på min målvikt (varken upp eller ner) genom att ligga på kaloribalans?

nej vadfan.. träna under tiden du äter upp dig för tusan!

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2