handdator

Visa fullständig version : Kolozzeum Mirin Stories


maskerman
2013-11-18, 18:55
Tja, iden i den här tråden är att man berättar om tillfällen då man blev "mirad", dvs något tillfälle där någon, förslagsvis av det motsatta könet beundrade dig för ditt utseende/gjorde det tydligt att han/hon var sugen. Skum förklaring på svenska, men ni som hänger på bodybuilding.com (kanske förekommer på 4chan med?) förstår hur det här funkar och kan kanske därför föregå med gott exempel!

Så dela med er av roliga klenoder! Kommer posta några egna inom kort.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

KalleTeodor
2013-11-18, 18:59
in on first page

ont: har aldrig hänt mig :'( men snart!

spas
2013-11-18, 19:08
Klassikern är när random alkisar på stan vill känna på ens armar. Vet att det hänt fler än mig. Jävla skum känsla det där, ångest och stolthet blandat med en stor portion WTF!

tjing
2013-11-18, 19:18
"Får jag se din mage"

"Spänn armen"

Angel
2013-11-18, 19:20
Händer aldrig mig, men utomlands har folk flera gånger kommit fram och frågat om jag har min bodyguard med mig.

Rikard Jansson
2013-11-18, 19:27
Vaknade upp i morse av att telefonen surrade konstant, hade tydligen glömt att stänga av vibrationfunktionen. Uttittad av högvis med tjejer som stod och försökte se igenom springorna i persiennerna reste jag på min välmejslade kropp och gick med trötta, men ändå välburna steg fram till byrån och stängde av telefonen. Samtidigt hade tjejerna utanför märkt att jag var vaken och började gråta som vid en Justin Bieber-konsert samtidigt som de skrek av orgasmer. Jag gick till köket och hann äta frukost i tio minuter innan den första rabida 10/10-bruden kastade sig genom fönstret och klängde sig fast vid mina fötter. Jag drog på ett leende och hon svimmade, varpå jag varsamt kastade ut henne genom fönstret igen. Jag tog på mig lite kläder, till mina beundrares stora missnöje, sen gick jag ut med en hög signerade foton på mig själv för att driva bort den stora folkmassan, även om några få blev kvar. Jag sa att de fick stanna om de var tysta.

Bestämde mig för att gå till gymmet, där alla killar stod och stirrade argt när tjejerna svimmade och ramlade av sina crosstrainers. Några låg i spasmer. En arg PT kom fram till mig och sa att jag fick skärpa mig, men efter ett leende och ett "we're all gonna make it brah" så blev även han darrig och svarade "m-m-me too?", och när jag gav honom en klapp på axeln var hans lycka total.

Efter att ha dragit av några tjugor på 100 kg cirkuspress för dem serratus så kom en reporter från TV4 fram och frågade hur det var möjligt att vara så fantastisk som jag; jag valde att tacka min familj och natty overlord scooby.

Efter att ha signerat några tuttautografer och tagit bilder med gympersonalen gick jag åter igen ut, där jag blev påhoppad av en hög med tjejer som försökte våldta mig. Lyckligtvis hade jag inte slarvat med benträningen utan böjde med lätthet upp hela brudhögen och kastade av mig den. "Sorry ladies, I'm taken". Drog av ett leende och alla svimmade, i extas av det faktum att de hade fått röra mig.

Jag hade planerat att gå hem, men blev jagad av feminister, uppenbart arga över den makt jag hade över kvinnor. Det verkade först som om de inte var överkomliga, men efter att ha slitit av mig tröjan i farten och sedan vänt mig om så saktade de upp till stillestånd. Ledaren verkade dock långsamt få tillbaka medvetandet, och började gapa om att de andra skulle attackera mig. Jag drog av ett leende och en liten pec-dans, och hon darrade som ett asplöv. Ett unisont "ååh" lät höras, följt av dunsar när de en efter en ramlade ihop av pur lycka.

Kom därefter hem i säkerhet och satte mig vid kolozzeum, där jag upptäckte den här tråden.

Spettet
2013-11-18, 19:29
"Visa magrutorna"

"Spänn bröstmusklerna"

"Vilka almar"

"Du ser riktigt bra"

"Kan inte du ragga på min lilla syster"

Sen diverse tjejer som till en början ska innanför tröjan sedan vandra neråt i ett försök att hitta en annan "muskel".

R Scarpa27
2013-11-18, 19:32
blev kallad bruce lee många ggr utomlands förr.
då var man tränad och deffad men samma hårlängd osv osv...

haha respekt bruce lee sa dom...
detta skulle jag aldrig bli kallad idag många år senare =p
http://www.tony-nampaikungfu.com/wp_articulos/wp-content/uploads/2013/02/bruce-lee-pelicula.jpg

maskerman
2013-11-18, 19:43
Drar en egen.

Var på en fest för ett tag sedan och stod och pratade med några brudar, sa något som ledde till att jag flexade min biceps och fick kommentarer i stil med "Jävlar!", varpå två av flickorna sedan avancerade till att känna på mina abs. Det roliga med det hela var att min arm mäter blyga 37-38 cm, och jag låg på runt 15% BF, med 2-pack i spänt tillstånd vid det här tillfället. :D

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Mitosis
2013-11-18, 19:49
Var på Halloweenfest i oktober, var såklart utklädd till Hulken och hade på mig en sådan där grön kroppstrumpa!
Sitter i soffan bredvid min polares flickvän, hon kläcker ur sig:
"Men Mitosis, sitter du här och spänner brösten!"
Jag svarar: "Ne, jag spänner dem inte..."
Helt sonika så tar hon på ett av dem och säger till mig att spänna det.
"Herregud! Varför har inte min pojkvän sådana bröst..."

>dat feel när han satt i samma rum

shadowfire
2013-11-18, 20:32
"Mäh, du som var då ful o smal i högstadiet, du börjar ju se lite het ut... är du singel?"

PontusAndersson
2013-11-18, 21:45
text

haha skön! :laugh:


En av de varmaste dagarna i somras var det något fel på ventilationen på gymmet så det var väldigt varmt där inne. Efter mitt pass var t-shirten genomblöt av svett så jag tog av den och slängde in i bagageluckan innan jag satte mig i bilen för att inte förstöra klädseln. På vägen hem blev jag sugen på kebabtallrik så svängde in på sibyllas drive-in utan att tänka så mycket på att jag satt i bar överkropp.

Ser direkt hur hon (en ung, rätt söt tjej) som står i kassan blir nervös och börjar fixa till håret när hon ser mig. När jag kommer fram till hennes kassa och ska betala blir hon jättenervös, börjar stamma och beter sig allmänt förvirrat. Ger mig helt fel mat så jag får lämna tillbaka.

När till slut får rätt mat så ger hon mig bara maten och säger hejdå utan att ha tagit betalt. Jag frågar om jag inte ska betala för maten också. När jag väl gjort det säger jag

"ursäkta att jag sitter såhär, min t-shirt blev helt svettig"

hon spelar dum- "men vad meeeenar duuuu?!"

"att jag sitter i bar överkropp"

hon- "men det är lugnt det är ju sommar"

"ok! tack, hejdå!"

hon- "hejdå!"

Åker därifrån med ett nöjt leende på läpparna :cool:

Endagblirjagstor
2013-11-18, 21:49
"Visa magrutorna"

"Spänn bröstmusklerna"

"Vilka almar"

"Du ser riktigt bra"

"Kan inte du ragga på min lilla syster"

Sen diverse tjejer som till en början ska innanför tröjan sedan vandra neråt i ett försök att hitta en annan "muskel".

"kan du inte ragga på min lillasyster.... tack för ett gott skratt

groda
2013-11-18, 22:51
En tjej som tränade på bänken bredvid sa något i stil med:

"oj vad stark du är!"

Först fattade jag inte att det var mig hon pratade med. När jag väl fattade att hon menade mig drog jag slutsatsen att hon hånade mig eftersom jag inte är stark.

Det blev inget bra samtal.

Jag kan ibland vara något av en meat-head*slap*:em:.

Hackenschmidt
2013-11-18, 22:53
En tjej som tränade på bänken bredvid sa något i stil med:

"oj vad stark du är!"

Först fattade jag inte att det var mig hon pratade med. När jag väl fattade att hon menade mig drog jag slutsatsen att hon hånade mig eftersom jag inte är stark.

Det blev inget bra samtal.

Jag kan ibland vara något av en meat-head*slap*:em:.

Haha, detta låter som ett typiskt utfall av en sann mirin-story. I en sanningsenlig mirin-story är protagonisten helt tyst, otrevlig eller spiller spaghetti. Falska mirin-stories slutar med trekant i bastun.

Snubben
2013-11-18, 22:56
En tjej som tränade på bänken bredvid sa något i stil med:

"oj vad stark du är!"

Först fattade jag inte att det var mig hon pratade med. När jag väl fattade att hon menade mig drog jag slutsatsen att hon hånade mig eftersom jag inte är stark.

Det blev inget bra samtal.

Jag kan ibland vara något av en meat-head*slap*:em:.

:laugh:

ceejay
2013-11-18, 23:02
"Mäh, du som var då ful o smal i högstadiet, du börjar ju se lite het ut... är du singel?"

nuförtiden så lämnar väl singelmammor snigelspår efter sig när de fått se dig? ;)

Kabuto
2013-11-18, 23:05
"Visa magrutorna"

"Spänn bröstmusklerna"

"Vilka almar"

"Du ser riktigt bra"

"Kan inte du ragga på min lilla syster"

Sen diverse tjejer som till en början ska innanför tröjan sedan vandra neråt i ett försök att hitta en annan "muskel".


Surt att jag ser lite sämre än bra :(

filmjölk
2013-11-18, 23:51
I gymnasiet på en fest sa en 0,05/10 tjej på 38bast (såg ut som 58) jag hånglade med: Du har så jäkla snygg kropp, synd bara med det ansiktet! True story! Ännu värre var att jag tog det som en komplimang, och svarade något i stil med: "Du är perfekt ifrån tårna upp till håret!" Hon gapskrattade, sedan hade vi sex och jag hade ångest i en månad.

MackeJuve
2013-11-18, 23:53
I gymnasiet på en fest sa en 0,05/10 tjej på 38bast (såg ut som 58) jag hånglade med: Du har så jäkla snygg kropp, synd bara med det ansiktet! True story! Ännu värre var att jag tog det som en komplimang, och svarade något i stil med: "Du är perfekt ifrån tårna upp till håret!" Hon gapskrattade, sedan hade vi sex och jag hade ångest i en månad.

Hahahaha

knuckles
2013-11-18, 23:53
I gymnasiet på en fest sa en 0,05/10 tjej på 38bast (såg ut som 58) jag hånglade med: Du har så jäkla snygg kropp, synd bara med det ansiktet! True story! Ännu värre var att jag tog det som en komplimang, och svarade något i stil med: "Du är perfekt ifrån tårna upp till håret!" Hon gapskrattade, sedan hade vi sex och jag hade ångest i en månad.

Gick hon om gymnasiet i 38 års ålder eller var det en lärare? :confused:

filmjölk
2013-11-18, 23:55
Gick hon om gymnasiet i 38 års ålder eller var det en lärare? :confused:

Nej, jag gick i gymnasiet:) Hon var inte lärare utan nån kärring som var på en fest:)

knuckles
2013-11-18, 23:56
Nej, jag gick i gymnasiet:) Hon var inte lärare utan nån kärring som var på en fest:)

Så typ som en risig milf?

filmjölk
2013-11-18, 23:57
Så typ som en risig milf?

Risig och mamma. Men skulle inte vilja klassificera henne som milf.

Mitosis
2013-11-19, 00:02
Risig och mamma. Men skulle inte vilja klassificera henne som milf.

miWOULDN'Tlf

Heddaway
2013-11-19, 00:04
I gymnasiet på en fest sa en 0,05/10 tjej på 38bast (såg ut som 58) jag hånglade med: Du har så jäkla snygg kropp, synd bara med det ansiktet! True story! Ännu värre var att jag tog det som en komplimang, och svarade något i stil med: "Du är perfekt ifrån tårna upp till håret!" Hon gapskrattade, sedan hade vi sex och jag hade ångest i en månad.

Var du en desperat liten pojke på gymnasiet filis?

filmjölk
2013-11-19, 00:05
Var du en desperat liten pojke på gymnasiet filis?

Jajemen.

Heddaway
2013-11-19, 00:08
Jajemen.
ja vad säger man, man ska passa på medans man är ung.

filmjölk
2013-11-19, 00:10
ja vad säger man, man ska passa på medans man är ung.

Njae, vissa saker kan man gott skita i. Alla erfarenheter är inte bra erfarenheter.

Heddaway
2013-11-19, 00:12
Njae, vissa saker kan man gott skita i. Alla erfarenheter är inte bra erfarenheter.

Ja det har du nog rätt i. Men å andra sidan kan du ju sitta här idag och skratta över att du bangade en 38årig 0,05/10 brud.

Diomedea exulans
2013-11-19, 00:16
Njae, vissa saker kan man gott skita i. Alla erfarenheter är inte bra erfarenheter.

Jag tyckte att det var en fantastisk historia, så du kan vara glad för min skull iallafall.

On topic så har jag ingen direkt häftig historia att bidra med. Drar mig till minnes en kille som spontant sa att jag hade "precis en sån kropp som han ville ha" när jag var på fest deffad i linne. Under den perioden var det ganska många som tyckte att jag hade "lagom mycket muskler™"; jag hade alltså rättså lite muskler med Kolostandard, men kanske ensiffrig fettprocent. "Helt perfekt kropp" vet jag att en tjej sa om mig en gång också. Och en tjejkompis kallade mig "så jävla vältränad".

maskerman
2013-11-23, 17:15
Tråkigt att tråden dog så fort, bumpar med en egen.

Var på en fest och stod och snackade lite med en annan polare som tränar, så av någon anledning skulle jag visa att jag kunde göra pecdance, varpå en tjej kom och sade "Fyfan, de är ju större än mina!"

Tänker tolka det som mirande även fast det lika gärna kunde ha varit motsatsen :d

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Red Apple
2013-11-23, 17:23
När jag var tolv år gammal så gick ett gäng lite äldre tjejer förbi mig och sjöng "ingen vill veta var du köpt din tröja". Det var klart riktat mot mig.
Givetvis så var de bara avundsjuka och 'mirade som fan.

mangemani
2013-11-23, 17:43
i mellan/högstadiet så hade jag 3 crusher på 3 utav tjejerna i skolan men visste(pga mitt dåliga självförtroende då) att det aldrig skulle kunna hända.
syrran, som gick på samma skola och hade bättre kontakt med allt folk, kom en dag och sa att hon hade fått höra att det var 3 stycken som tyckte jag såg bra ut och kanske tom ville hitta på något.
jag sken ju upp som en sol för jag inbillade mig ju själv direkt att det var dessa 3 som jag nu var intresserade utav som det handlade om.
fick sedan reda på att det var helt andra tjejer..inge fel på dem eller nått, såg ju helt ok ut och jag kände 2 utav dem och visste att de var trevliga och snälla, men besvikelsen över att de inte var de som jag trodde fick mig att bli helt nere och helt tappa fattningen.
jag rejectade de som tyckte om mig, rätt så hårt också.
har gått så jäkla många år sedan dess och jag kan än idag tänka tillbaka till det scenariot, skaka på huvudet och ge mig själv en facepalmsmack.
klant

Red Apple
2013-11-23, 17:44
i mellan/högstadiet så hade jag 3 crusher på 3 utav tjejerna i skolan men visste(pga mitt dåliga självförtroende då) att det aldrig skulle kunna hända.
syrran, som gick på samma skola och hade bättre kontakt med allt folk, kom en dag och sa att hon hade fått höra att det var 3 stycken som tyckte jag såg bra ut och kanske tom ville hitta på något.
jag sken ju upp som en sol för jag inbillade mig ju själv direkt att det var dessa 3 som jag nu var intresserade utav som det handlade om.
fick sedan reda på att det var helt andra tjejer..inge fel på dem eller nått, såg ju helt ok ut och jag kände 2 utav dem och visste att de var trevliga och snälla, men besvikelsen över att de inte var de som jag trodde fick mig att bli helt nere och helt tappa fattningen.
jag rejectade de som tyckte om mig, rätt så hårt också.
har gått så jäkla många år sedan dess och jag kan än idag tänka tillbaka till det scenariot och ge mig en facepalmsmack.

'Mirin = Admiring.
Story's om folk som beundrat dig är syftet med den här tråden.

mangemani
2013-11-23, 17:47
är inte "tycka om" en slags beundran då?
eller handlar det enbart om beundran utav presstationer i gymmet?

Red Apple
2013-11-23, 17:51
är inte "tycka om" en slags beundran då?
eller handlar det enbart om beundran utav presstationer i gymmet?

För all del, men tyngden i din story låg ju inte på 'mirin delen, snarare på att du var förälskad och blev besviken. Men det är kanske bara min uppfattning, och när du uttrycker det sådär så kan jag väl hålla med om att berättelsen kanske har en plats i tråden :) Men det är ett gränsfall :MrT:

mangemani
2013-11-23, 18:06
mjo, kanske var på gränsen, men jag tänkte att eftersom de tyckte om mig(beundrade mig), så, ja, varför inte;)
sen så har jag väl ingen direkt mer story på lager heller mer än det vanliga man får höra, typ "du ser stor och stark ut" osv.

rooz
2013-11-23, 18:10
Körde mark med en lätt värdelös stång på friskis. Tappade stången, varpå det lät väldigt mycket. Jag utbrast i ett förpubertalt " jävla h#ra"

Detta kommenterades med

"sluta kasta stången"
"Du är inte cool för att du kastar vikter & svär"

Jodå. Jag är så jä#½la häftig.

Spettet
2013-11-23, 18:23
Var på en förfest då en tjej sa att hon ville kyssa men även onykter så har jag krav så hon fick kyssa mig under min hakan.

Står att dansar och ser en snygg blondin så börjar närma mig och visar intresse och då säger hon "kan inte du hälsa på min kompis" vänder mig om och där står en ännu snyggare brunett som jag hälsade på vilken sedan resulterade i grovhångel.

Var på en fest och står och snackar med en polare och helt plötsligt kommer det fram en brud och ger mig en öl och säger att det är från tjejen där borta (nån slags indiankvinna) så tar en klunk och sedan ställer bort den.

Står och dansar och rätt så kommer en brud och ställer sig bakom och tar om mina pecs så spände dom utan bara h*lvete, vet inte om hon mirin eller bara vilja tafsa lite.

En brud stod och juckade mot mitt skrev nåt så in i och hon hade en vit bomullströja och jag "hade" ett par blåa skjorts som sedan vart luddiga tack vare hennes tröja juckades mot mig.

RykteT
2013-11-23, 18:37
Det jag blir gladast över är när folk på gymmet kommer fram och frågar om hur jag gjort för att ha blivit stor så snabbt. Det de flesta inte vet är att det är rätt lätt att se stor ut på 80 kg när man för ungefär ett 16 månader sedan vägde 62 kg på 183 cm...

Även när en polares polare frågade mig om jag fått för små tröjor i julklapp! :D

Puryeah
2013-11-23, 18:54
På krogen har det ju vart en jävla massa brudar som börjar knäppa upp skjortan, tar på magen, bröstmusklerna och armarna osv. Dock helt klart fler snubbar som mirar.

I somras var det lite kul också, jag och en polare fick för oss att åka ner till Falkenberg till den där stora stranden en jävligt fin dag, vi var i princip de enda som hade relativt tränade fysiker där så vi fick en jävla massa blickar. Såg förmodligen ut som årets douchebags med brunbrända inojlade kroppar, solbrillor och korta badshorts (kanske mer såg ut som ett par fags? :D ) I vilket fall, många mirande blickar, någon bil som tutade och lite sånt.

När vi käkade 200g hamburgare till lunch var det även en gubbe som frågade om vi skulle gå och bränna bort kalorierna nu :D

Just det, jag och samma polare drog även till Slottsskogen en dag i somras och körde lite chins och skit på deras så kallade utegym. Många mirande blickar där också (körde givetvis i bar överkropp) Var även ett gäng typ 17-18 åringar på kanske 7 pers som slog sig ner vid en bänk och bara satt och stirrade på oss, blandat med killar och tjejer. Kändes lite skumt.

PureWhey
2013-11-23, 19:48
Bra skit Puryeah

Alfers
2013-11-23, 21:23
När jag tydligen var känd som "han som kör så mycket ben" på gymmet.

Oxe
2013-11-23, 21:33
Allt är ju preskriberat vid det här laget, och det lilla man kommer ihåg nja

Varit allt ifrån tafsande kvinnliga dörrvakter, till tjejer som klämt på en sen råkat "tappa" nåt så man har fått hjälpa dom att förstå att det är inte bakom min gylf du "råkat tappa" något

Såg relativt bra ut ett tag fysiskt och var ute mycket på krogen...

mangemani
2013-11-23, 21:39
nyfiken fråga, ni som råkat ut för dessa tjejer/kvinnor som tafsat på er, nästan tom på k***n, har ni någon gång gjort samma sak mot dem utan att fråga eller utan förvarning, så som de verkar göra?
isf, hur har reaktionen blivit?

MackeJuve
2013-11-23, 21:49
När jag tydligen var känd som "han som kör så mycket ben" på gymmet.

Jag också, fastän det inte är sant.

Ristretto
2013-11-23, 21:50
Tjejen i kassan på Burger King, Odenplan mirade så hårt när jag beställde min mat att hon glömde ta betalt för alla hamburgare. Jag fick betala två gånger.

PontusAndersson
2013-11-23, 21:58
Tråden går ut på att ni ska berätta om när ni blivit BEUNDRADE...

har aldrig hänt mig :'( men snart!

Händer aldrig mig

"Mäh, du som var då ful o smal i högstadiet..."

drog jag slutsatsen att hon hånade mig eftersom jag inte är stark.

I gymnasiet på en fest sa en 0,05/10 tjej på 38bast (såg ut som 58) jag hånglade med...

När jag var tolv år gammal så gick ett gäng lite äldre tjejer förbi mig och sjöng "ingen vill veta var du köpt din tröja".

Jag utbrast i ett förpubertalt " jävla h#ra"

http://troll.me/images/ancient-aliens-guy/sweden.jpg

Grotesk
2013-11-23, 22:03
En äldre herre påpekade nyligen i omklädningsrummet att jag hade en fin design och god stil. Han var även övertygad om att tjejerna ofta kom fram till mig och just påpekade detta och gillade det.

Herren var bevisligen ett troll eller blind, döv och förlamad.

AronP
2013-11-23, 22:46
Hängde i någon park i bar överkropp, en brud ville ta bild med mig och hennes kille. Givetvis ställde jag upp :)

Mackan58
2013-11-23, 22:47
Fick ett önskemål om att skriva i tråden. Är detta någonting som delas av flera. Vill inte crasha tråden med en roman annars. Make your choices! :)

LIFT
2013-11-23, 23:07
Fick ett önskemål om att skriva i tråden. Är detta någonting som delas av flera. Vill inte crasha tråden med en roman annars. Make your choices! :)

Vart jag som önskade :D
Jag TROR många fler också önskar det, om det verkligen inte vore så, så får du gärna skriva på din hemsida/facebook sida eller någonstans :) (för jag vill sjukt gärna höra nå mirin story från dig iaf)


För övrigt, sjukt roliga och sköna mirin stories i denna tråd :)
Själv har jag ingen att bidra med än, men blir nog om några år kanske.

Ristretto
2013-11-23, 23:09
Fick ett önskemål om att skriva i tråden. Är detta någonting som delas av flera. Vill inte crasha tråden med en roman annars. Make your choices! :)

Hade varit roligare om du startade en egen "Magon's Mirin Stories"-tråd.

Doggeh
2013-11-23, 23:16
Jag har väl mest fått beröm för mina knäböjar. >tfw no aesthetics

narcissisten
2013-11-23, 23:19
På mitt förra gym fick jag höra "här kommer gymmets starkaste tjej" flera gånger när jag kom dit, från flera olika personer.

Iofs tränade mest tanter 65+ där men ändå....

maskerman
2013-11-23, 23:23
Fick ett önskemål om att skriva i tråden. Är detta någonting som delas av flera. Vill inte crasha tråden med en roman annars. Make your choices! :)

Gärna, om du ger fan i att skriva på dålig jävla engelska, eller någon slags engelska överhuvudtaget nu när jag tänker efter.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Mackan58
2013-11-23, 23:24
Vart jag som önskade :D
Jag TROR många fler också önskar det, om det verkligen inte vore så, så får du gärna skriva på din hemsida/facebook sida eller någonstans :) (för jag vill sjukt gärna höra nå mirin story från dig iaf)


För övrigt, sjukt roliga och sköna mirin stories i denna tråd :)
Själv har jag ingen att bidra med än, men blir nog om några år kanske.

Hade varit roligare om du startade en egen "Magon's Mirin Stories"-tråd.

Hmm, I hear you, brothers!

Tänker nog hålla de i min tråd här på Kolozzeum.

Den är redan på god väg att bli den mest episka och ärorika tråden i svensk internethistoria så jag tänker lägga mer krut där.

Jag har ju uppdaterat med en hel del internet-admirations iaf. Men kan absolut uppdatera mer om IRL-historier! :)

The Time of Glory is nigh, True Friends!

;)

Mackan58
2013-11-23, 23:24
Gärna, om du ger fan i att skriva på dålig jävla engelska, eller någon slags engelska överhuvudtaget nu när jag tänker efter.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

maskormens pls.



:)

Rikard Jansson
2013-11-23, 23:24
Serious story instead

hörde en tjej bland en grupp med damer fråga en vän "var det han du pratade om?" när jag gick förbi på krogen. was wierd

filmjölk
2013-11-24, 00:03
maskormens pls.



:)

Dolanengelska pls!

Stoltz
2013-11-24, 00:09
När jag gick runt med min piratlapp pga ögoninflammation så fick jag så många skamliga förslag att det räckte och blev över. 2m+ med rakat huvud och bara ett öga går hem hos både kvinnor och män tydligen!

Wibba
2013-11-24, 01:03
En kille på IKSU 'mirade mina knäböjar när jag gjorde 3 på 160. Helt exalterad blev han och jag fattade inget eftersom jag inte ens var stark...

Puryeah
2013-11-24, 01:13
Haha just det, kom att tänka på en grej som hände förra sommaren. Hade precis avslutat mitt pass och gick in i omklädningsrummet där det satt en kille, som jag hade sett på gymmet och han verkade lite speciell.. Han frågade om mina muskler var hårda, gav honom ett klassiskt svenskt svar i stil med "mja ne hehe hyfsat", sedan frågar han om de är så hårda som de ser ut, visste inte riktigt vad jag skulle svara på det. Sen frågade han om han fick känna hur hårda de är, jag svarar nej.

Det är sommar och rätt varmt på gymmet så jag har svettats ganska mycket vilket leder till att jag har lite problem att ta av mig linnet då det är helt blött, då frågar han om jag behöver hjälp att ta av det...

Det var rätt weird måste jag säga, sen kom det dock in nån annan snubbe som han störde istället.

Red Apple
2013-11-24, 03:56
Tråden går ut på att ni ska berätta om när ni blivit BEUNDRADE...







Fine. Jag är kraftigt berusad så jag vågar bjuda på några riktiga. Den första kräver dock en ödmjuk kontext. Jag hade under många år i grundskolan en ordentlig nördstämpel. Jag bröt mig fri från detta bland mina egna klasskompisar de sista åren men klasserna runtomkring fattade inte riktigt det. Så jag träffar en snygg tjej som gick klassen över mig när jag går i tvåan på gymnasiet, och vi snackar lite. Det är väldigt tydligt att hon tänker på mig som en riksnörd. Efter ett tag lägger hon handen på min axel (minns inte varför) och blir synligt förvånad av de gudomliga trapz hon känner genom jackan. "Har du börjat träna?!" Vi börjar prata om det och det slutar med att hon klämmer mig både här, där och på några ställen till. Handen dröjer kvar lite för länge på lite för rätt ställen för att det vara ett platoniskt intresse av min fysik. Kändes rätt bra att under samma konversation uppleva att hon anser att hon är nådig som ens pratar med mig till att hon står och prata med mig med handen på mitt bröst.


En gång blev en snubbe arg på mig när jag gav honom tips om hur man ska prata med tjejer, "Det är inte så jävla lätt när man inte ser ut som du!". Det kändes bra då jag alltid tänkt på mig själv som rätt ful :P

I måndags så var det även en snubbe som 'mirade min knäböjsform rätt rejält, det kändes awesome att någon bad om tips och stod och lyssnade ivrigt :)

Alsor
2013-11-24, 05:14
Var ute o cyklade en heldag under sommaren med polarna, givetvis cyklade man shirtless + solbrillor för att jobba på brännan. Stannade upp nånstans nära stranden för dricka lite varpå två stk 10/10 brudar långsamt cyklar förbi samtidigt som de stirrar med vidöppna ögon.
"varför inte ta en bild, det varar längre" säger jag varpå båda skrattar o skuttar vidare.
Yeh they was mirin'

Spettet
2013-11-30, 20:13
Gymmade och på torsdagar så brukar det vara ett gäng pensionärer där och tränar och jag stod i närheten av dipsställningen och då kommer det fram några äldre kvinnor fram och frågade vad det var för något och pekade på dipsställningen och jag förklarade och då frågade dom om jag kunde visa hur man gjorde.

Dom var inte riktigt kvalificerade för att köra dips men är en gentleman så visade dom och ena säger: ser bra ut sedan går dom där ifrån och kör lite på benmaskinerna.

En tjej från skoltiden tränade samtidigt som mig och kommer fram och säger, vad stor du blivit och börjar ta mig på armarna och sedan vill ha tips på bra magövningar.

Var på en pub och stod och dansade med mitt ex före detta bästa kompis och hon mirinade så hårt att hon tog ut snuset innan vi kysstes*spy*

En meningen som min far sa som fick mig att fastna för träningen:
Hade tränat några månader och när jag var påväg till köket för att laga mat så utbrister han: Vilka armar du börjar få. Vet inte om det är så mycket mirin med den enda komplimang som jag fått träningsmässigt som betyder mest.

Sedan har man hört genom moder att hennes väninnor sagt när dom stött på mig: Vad snygg, stilig, charmig han är.

Alkro
2013-11-30, 22:03
En 70-årig tant kom fram till mig och min flickvän och sa att vi var ett väldigt vackert par när vi promenerade. Det kallar jag 'mirin. Både komplimang till mig och min framgång med det motsatta könet. Så jävla alpha.

Just det! Kom på en till. Jag och en kompis var i USA när vi var 19 år. Vi fick biljetter till någon slags tv-show som var ganska stor i USA och satt i publiken. Under "publikuppvärmningen"(man får igång publiken inför programmet, denna delen sänds ej) tog de fram mig och pratade. Killen som var chef på programmet sa att jag hade en klassisk "boy band"-look och var väldigt lik Kevin Bacon. Efter detta fick jag göra lite dansmoves för att underhålla. Efter showen var det massa tjejer som hälsade på en och typ "Heyyy Keeevin".

Diomedea exulans
2013-11-30, 22:08
Fick värsta egoboosten via Facebookchatten. En tjej jag pratat med på Internet, träffat en gång, och pratat med på Internet igen, sa: "Jag blev chockerad över att du var så snygg och charmig när vi träffades irl". Samt lade till att hon blev "starstruck". Det ni. Har någon här hört att någon blivit "starstruck" av er?

Alkro
2013-11-30, 22:11
Fick värsta egoboosten via Facebookchatten. En tjej jag pratat med på Internet, träffat en gång, och pratat med på Internet igen, sa: "Jag blev chockerad över att du var så snygg och charmig när vi träffades irl". Samt lade till att hon blev "starstruck". Det ni. Har någon här hört att någon blivit "starstruck" av er?

Låter som någon med borderline! Akta dig!

Diomedea exulans
2013-11-30, 22:11
Låter som någon med borderline! Akta dig!

Allvarligt? :O

Alkro
2013-11-30, 22:12
Allvarligt? :O

Nej skojade mest :) Personer med borderline kan överskatta sin relation till en person väldigt mycket.

Diomedea exulans
2013-11-30, 22:13
Nej skojade mest :) Personer med borderline kan överskatta sin relation till en person väldigt mycket.

Oh fan! :) Jag ska hålla det i åtanke!