handdator

Visa fullständig version : PWO med bra pump?


monsterek
2013-11-14, 23:59
Jag vill ha tips på PWOs som ger bra pump. Det är självklart en fördel om den är bra i övrigt också ;)

Simonfrisk
2013-11-15, 07:52
Av Breach.. Dock har ja inte testat den själv men alla säger den e legendarisk, så jag ska köpa en burk eller två :)

Sen har du vanliga Jacked Agmatine kapslar (hos mm) fungerar skit bra, har själv använt dessa. Finns även bland annad "Testopump" också om ekonomin räcker till.

Vip-X ger ett gott jävla tryck den mer pump inriktad och innehåller även kreatin sorterna så du kan få bättre prestationsförmåga, vilket har hänt för mig varje gång ja använt den nästan.. Blir att man orkar köra tyngre, fler set, och ibland även PB's. Fast den största boven till pb's är ju såklart kosten.. :)

Men där har du några iaf!

dohlittle
2013-11-15, 08:34
Fucked up PUMP är brutal!

unknownx
2013-11-15, 10:40
Fucked Up, Provad igår och fick riktigt bra pump.. o lite hjärtklappning först som gick över ;P

KalleTeodor
2013-11-15, 11:13
hemovol. har dock inte testat den själv men har hört mycket bra om den för pumpsyftet :P

monsterek
2013-11-15, 11:36
Av Breach.. Dock har ja inte testat den själv men alla säger den e legendarisk, så jag ska köpa en burk eller två :)

Sen har du vanliga Jacked Agmatine kapslar (hos mm) fungerar skit bra, har själv använt dessa. Finns även bland annad "Testopump" också om ekonomin räcker till.

Vip-X ger ett gott jävla tryck den mer pump inriktad och innehåller även kreatin sorterna så du kan få bättre prestationsförmåga, vilket har hänt för mig varje gång ja använt den nästan.. Blir att man orkar köra tyngre, fler set, och ibland även PB's. Fast den största boven till pb's är ju såklart kosten.. :)

Men där har du några iaf!

Tack för tipsen :)
Jo självklart vet jag att kosten, vila och träningen gör nästan allt men får att få en liten extra kick i träningen är det alltid kul med nya PWOs :) Har Rezerk, Beowolf och SAW hemma nu men vill prova något nytt och nu vankas det deff och då är ännu roligare med bra pump :D

Tap3worm
2013-11-15, 11:44
Har du provat att köpa Citrulline och arginin separat? Ta antingen bara dessa och blanda ner i saft/bcaa/eaa eller släng i lite extra i valfri PWO (kan vara bra att hålla lite koll på hur mycket cutrulline/arginin PWOn i sig innehåller dock...)
Tycker det ger grum pump!


Ps. Avsluta varje pass med intensiv "högrep" så skaru se att du sväller upp som en ballong. T.ex biceps, kör 6 rep höger/6 rep vänster på ca 30-40 % av RM och kör på till failure!

Tapeworm
- Mobilen

DJJOHANSSON
2013-11-15, 12:48
4g citrulline, 750mg agmatine och 2-3g L-arginin kör jag. + 35g fast carbs.

Bra tryck, citrulline och L-arginin är billigt som attan också ifall man beställer från utlandet.

Nephelite
2013-11-15, 17:30
S.A.W - Jävligt bra pumpingredienter, det senaste inom pump.

Superpump max - <3 den här är BÄST


Hot blood (Scitec) - Myyysig man kan ta myckeeet och få massa mineraler och grejs med
Hot blood ftw.

Grenade PWO (faktiskt) - Diggar att den innehåller mkt glycerol (se upp oroliga magar man får ta sig några varv på toan)



Min topp just nu är SAW från Trecnutrition

Kung atlas
2013-11-15, 18:11
Rage V2 ger grym pump.

PUMP var också riktigt bra för just pump ;)

herrståtlig
2013-11-16, 01:23
S.A.W - Jävligt bra pumpingredienter, det senaste inom pump.



Min topp just nu är SAW från Trecnutrition



Du måste skoja..Var har Saw det senaste inom pump? Det är en sån simpel Pwo man kan tänka sig.

Arginin,Citrullin,druvextrakt, äppleextrakt

Beta alanine, l-tyrosin, taurin, narigin

Kreatin koffein.

Nephelite
2013-11-16, 12:01
Det senaste inom pump kanske är en överdrift xD haha men jag gillar att den har i princip alla aminosyror som har med det att göra!

Jag har en variant på jobbet med 750g agmatine också

Kung atlas
2013-11-16, 14:37
S.A.W - Jävligt bra pumpingredienter, det senaste inom pump.
Min topp just nu är SAW från Trecnutrition

S.A.W är nog den sämsta produkten jag har testat för just pump.

smeander
2013-11-16, 15:26
NO-Xplode eller Supersize kombinerat med träningsnutrition gör underverk för pumpen.


Sent from a cordless device.

Victuhh
2013-11-17, 00:00
Någon skrev och nämde agmatine från jacked. Riktigt skräp i min mening och provat allt från 1-4 kapslar per träningstillfälle :)