handdator

Visa fullständig version : Operation Stjärna!


Hooog
2013-11-14, 00:13
Tjena alla lirare!

Är en 26 årig kille som har som nål att köra igång på riktigt med min träning. Har tränat från och till sedan jag var 15-16 år, MEN aldrig lyckats hålla i de riktigt, mitt stora problem har varit psykisk o fysisk ohälsa om man kan kalla de så, haft svårigheter att komma igång efter längre förkylningar, samtidigt som ekonomin plundrat sig genom plånboken, i samband med det - försenade hyror osv, till och med skulder till höger och vänster. Vilka har gjort att man ibland tappat suget att överhuvudtaget fortsätta göra någonting alls.
De ENDA gångerna som jag egentligen mår riktigt BRA är dagarna på gymmet, gå dit och mörda sin kropp totalt, samtidigt som jag träffar andra hjältar med samma intresse, ett riktigt pass där man riktigt känner hormonutsöndringen i huvudet, samtidigt som utmattningen smyger en på.

Det jag skulle vilja ha hjälp med kära vänner!
'HUR BLIR MAN BÄST?' Hahaa :)

Det jag hade tänkt mig här är som följer:
Vad ska jag äta??? utifrån en KRAFTIGT begränsad budget
Har ni några bra program/scheman?
Hur ser ni framåt på eran träning och era mål? Eller hur ser dom ut?

Var tidigare på gymmet idag och krossade ben, är nog så nära GUD man kan komma, då menar jag inte döden! Känslan under och efteråt =) Wihoo! VILJAN finns iaf.

Har hört talas om en del olika sätt att träna på, ena är ju då konditions och uthållighet, kan likna idrottsmän, 30 repparen? Andra är väl mer vardagliga underhållet/fitness 8-12 repsarn ;) Sen har vi monstret 4-6 reps?
Hur skulle de bli om man varierade dessa, kanske skulle vilja växa mer där och mindre där? Alltså köra monster på ben och mer åt fitness på överkropp..

Som sagt nöjet är helt på min sida!
Så kom igen nu!!
Hjälp till och bygg upp mig!

Kommer att ta till av mig alla tips och råd, så skriv skriv skriv...

Lite data: 178 lång, blå ögon, mör..... hahahaa
80 kg (fet)
God ämnesomsättning, efter en kraftig portion med pasta och kyckling så går killen på högvarv.
Stora bröst, med fast form, sjujädrans rygg, hyffsade ben, MEN vafaan tog de åt magen? Schaa tänk er själva. Lite bra magövningar tack!!!!!

Som jag skrev så har jag tränat från och till sedan jag var 16 år, eftersom jag nu VET att det är på gymmet som jag mår som bäst! Så är de också där jag ska BO! Ser enbart framåt nu, har alltid varit resultatfixerad och vill gärna att saker ska ske FORT, så vill jag gärna ha lite tips på hur?

Ser fram emot er hjälp och erfarenheter, har som vana att försöka hålla rutiner, vilket aldrig fungerar utan träning :( Ser fram emot en höst och vinter tillsammans med er! Så skriv för bövelen!