handdator

Visa fullständig version : Köpa gym-relaterade produkter i Florida


OdeiO
2013-11-12, 21:44
Godkväll!

Om en månad sitter jag på planer mot USA, Florida och tänkte kolla med er om någon har koll på utbudet av gym-relaterade produkter där. Helst av allt träningskläder och skor. Såsom GASP, BetterBodies Adipower osv.

Jag har googlat och sökt endel men inte hittat någonting egentligen. Vet att man via bodybuilding.com kan beställa produkter men det skulle vara kul att klämma o känna på produkterna innan jag köper dom!

Så om ni någon info om bra affärer i Florida så tell me :)

mangemongen2
2013-11-12, 22:03
Varför köpa GASP och Better Bodies från USA när företagen är från Sverige. Priserna blir därför demsamma.

Jag hade antagligen besökt diverse kosttillskottsbutiker för att köpa träningskläder.

nyvaken
2013-11-12, 22:57
Hilleberg tält är 30-40% billigare i USA. Så jag kan absolut tänka mig att även svenska träningsgrejor är billigare, dels bättre moms och dels vill de säkert verka attraktiva för den amerikanska marknaden.
Nog för att det känns som att gå över än efter vatten. Måste ju finnas ett vansinnigt utbud när man väl letar.
http://www.thefitnessoutlet.com/ var det första jag hittade, sierratradingpost har jag goda erfarenheter av, men alla har inte det. Surfa på, de flesta stora har fri frakt inom staterna.

Macroman
2013-11-13, 09:08
Utbudet lär ju vara enormt mkt bättre än här så det är bara att göra lite research innan du åker så lär det bli kanon.