handdator

Visa fullständig version : Är Darth Vader sexig?


Diomedea exulans
2013-11-11, 00:52
Frågeställningen i den här tråden är riktad till alla heterokvinnor, bisexuella personer och bögar. Den lyder som trådtiteln.

Darth Vader har mycket som åtminstone i teorin torde attrahera kvinnor enligt diverse Game-regler, studier och vedertaget Kolozzeumvetande. Eftersom jag älskar att skriva upp saker i punktform så kommer här sakerna i punktform:

- Status/makt. Vader är näst högsta hönset i ett galaxomfattande imperium. Hans order lyds nästan alltid utan att blinka och blotta tanken på att göra honom besviken får hans underordnade att darra. Det verkar knappast finnas några inskränkningar i hans makt heller, vilket han bevisar genom att spränga planeter och kraftstrypa folk.

- Självförtroende/mentalt lugn. Den här Sithlorden verkar i princip aldrig nervös. Lyssna bara på hans andetag - så lugna och taktfasta att man kan använda dem som tidtagarur, även när han är mitt uppe i fäktningspass med potentiellt dödliga fiender. Förutom när han pratar med kejsaren ber han aldrig om ursäkt och frågar aldrig om lov, eller ägnar sig åt några andra artighetsfraser heller, för den delen. Lika lugn som hans andning är hans röst, som han aldrig höjer och som aldrig stakar sig. För er som vill kika på kroppsspråket så utmanar jag er att hitta en enda bildruta där han pillar nervöst med händerna, slår undan blicken eller stampar oroligt med fötterna. Han visar alla tecken på att skita fullständigt i vad alla andra tycker om honom, sålänge de gör som han säger.

- Kroppslängd. Det finns studier som visar att tjejer gillar långa killar, och det finns mig veterligen ingen människa i Star Wars som är längre än Vader.

- Fysisk duglighet. Visserligen fuskar han med att ha en robotkropp, men Vader kan lyfta en man ifrån marken med händerna utan att han verkar tycka det är jobbigt. Och förutom typ Obi-Wan Kenobi så kan han spöa alla humanoider i galaxen med sin ljussabel. Om han ens behöver en ljussabel, han kan ju döda på håll. Det här är en person som man kan känna sig trygg med när man går hem med honom från krogen (om han nu inte vill förråda och döda en då, Sith som han är).

- Stil. Vader tänker på hur han ser ut. Hans mantel är aldrig skrynklig, hans hjälm är alltid blankpolerad, och han har en tuff kedja runt halsen. Han må se ut som en friterad marshmallow under hjälmen, men han ser till att göra det bästa av det han har.

Så, vad tror ni? Finns det någon förutom Chewbacca som tittar på Darth Vader och säger "Grrrooaaaawwwrrr!"?

knuckles
2013-11-11, 00:59
Älskar hans sexiga djupa röst och att han är lång och mörk.

Ronn
2013-11-11, 06:29
För att inte nämna alla saker han kan göra med kraften som ingen annan kan, bugga kan han säkert göra också!

Jag tror han ofta är en hit hos damerna men han är inte så rolig när han blir på dåligt humör.

Sniggel
2013-11-11, 07:31
Mycket sexigare än Chad Vader iaf - inte alls samma pondus:

4wGR4-SeuJ0

filmjölk
2013-11-11, 09:23
Av egen erfarenhet vet jag att Darth Vader faktiskt, tro det eller ej, är rätt osexig. En idolisering eller ens klockren imitation av Darth Vader har väldigt negativ effekt på sexlivet.

narcissisten
2013-11-11, 09:27
Ja när du ställer upp argumenten på detta sätt så är ju det enda självklara svaret: 10/10, would bang. :D

Doggeh
2013-11-11, 10:48
Av egen erfarenhet vet jag att Darth Vader faktiskt, tro det eller ej, är rätt osexig. En idolisering eller ens klockren imitation av Darth Vader har väldigt negativ effekt på sexlivet.

Finns väl inget mer upphetsande än att höra "No, I am your father" när man trycker in den :hbang: (SRS)

Knatcharn
2013-11-11, 13:01
Finns väl inget mer upphetsande än att höra "No, I am your father" när man trycker in den :hbang: (SRS)

Svarar hon med "NOOOOOOooooooooo!!!" och hoppar ut över sängkanten? Darth Vader vet vad han vill ha och tar det. Manlig som få. Står i slutändan för sina misstag också.

Diomedea exulans
2013-11-11, 21:05
Ja när du ställer upp argumenten på detta sätt så är ju det enda självklara svaret: 10/10, would bang. :D

Jag kanske borde bli politiker? ;)

R Scarpa27
2013-11-11, 21:18
http://media-cache-ec0.pinimg.com/236x/64/71/3f/64713f12a942e962fbc5b0de8e915015.jpg

pwnyou
2013-11-11, 21:25
Problemet är bara att han är ful, har dålig hälsa och är socialt awkward.

Jukka Sejlite
2013-11-11, 22:05
10/10

http://3.bp.blogspot.com/-2NyRtRW667k/Tl-Q1_4mD3I/AAAAAAAADRI/npQBHgAmrXo/s320/vader.jpg

Järvskan
2013-11-11, 22:42
Auktoritet är attraktivt, så ja.