handdator

Visa fullständig version : Grippers för Damer?


Arne Persson
2004-03-08, 23:04
Robert Baraban har tagit fram en ny gripper som är märkt RB 70 eller RB 70S (obs det är exakt samma gripper om det står RB 70 eller RB 70S). Den är betydligt lättare än en RB 100 men har självfallet samma höga kvalitet som övriga RB grippers! På bilden syns en RB 70S till vänster och en RB 100 till höger. Testade den på min fru och hon tyckte att motståndet var perfekt.

Zakath
2004-03-08, 23:06
Bra initiativ av RB tycker jag, skulle varit väldigt skoj om fler tjejer blev intresserade av sånt här :thumbup:

Tricklev
2004-03-08, 23:08
NICE:hbang: mer tjejer borde börja med grippers:hbang: iofs vette faen om det är en sak som en tjej vill ha iofs "grattis sötnos" "wow en gripper... tack... precis vad jag ville ha"


men ändå, NICE:thumbup:

Arne Persson
2004-03-08, 23:17
Originally posted by Tricklev
NICE:hbang: mer tjejer borde börja med grippers:hbang: iofs vette faen om det är en sak som en tjej vill ha iofs "grattis sötnos" "wow en gripper... tack... precis vad jag ville ha"


men ändå, NICE:thumbup:

Tänk vad det skulle kunna förbättra sexlivet för vissa, vem vet?:D

Ironbabe
2004-03-09, 08:06
Jag fick en gripper för två veckor sedan av en vän..Provade genast den och tyckte att "det här var ju lätt" Dagen efter körde jag rygg och var HELT slut i händerna :insane: Inte det smartaste kanske att testa grippern före ett ryggpass..Jag har lärt mig min läxa nu!

Erkänner att jag är helt såld på min gripper nu iaf.. Hoppas att det ska ge mig ordentligt nyp i nävarna :D

Pdaddy
2004-03-09, 08:11
Åhhh en kärring gripper :hbang: sån måste ja har :D ..

Nää men det där är ju perfa för alla tjejer som vill böra me grippers..

Marcus

Herkulez
2004-03-09, 08:26
Originally posted by Arne Persson


Tänk vad det skulle kunna förbättra sexlivet för vissa, vem vet?:D

haha det var det första jag tänkte på när jag läste tråden :D

Ahl
2004-03-09, 08:59
Originally posted by Arne Persson


Tänk vad det skulle kunna förbättra sexlivet för vissa, vem vet?:D

haha.. eller om hon tränar för mycket, så försämrar det kanske :naughty:

Arne Persson
2004-03-18, 23:16
Originally posted by Ironbabe
Jag fick en gripper för två veckor sedan av en vän..Provade genast den och tyckte att "det här var ju lätt" Dagen efter körde jag rygg och var HELT slut i händerna :insane: Inte det smartaste kanske att testa grippern före ett ryggpass..Jag har lärt mig min läxa nu!

Erkänner att jag är helt såld på min gripper nu iaf.. Hoppas att det ska ge mig ordentligt nyp i nävarna :D

Vad var det för gripper du testade?