handdator

Visa fullständig version : Att känna ÅNGER....


komigen
2013-10-06, 23:29
Mår så jävla piss att jag inte hade balls nog att snacka med tjejen jag fick connection med många antal gånger under ett par dagar. Det var under semester utomlands. Ingen aning vad hon hette, eller var hon kom från.
Känslan att jag inte har en aning vem hon är, men fortfarande existerar på jorden.. So weird.

Men det var något speciellt....
Mår så piss att jag inte pratade med henne.
Såg verkligen att även hon försökte liksom skapa connection, detsamma som jag försökte.
Hon var ''the dream girl'' för mig. Sättet hon gick, pratade, log, såg ut, osv

Nån som känt lika?:cryout:

knuckles
2013-10-06, 23:34
Ja :( but i blew it.

Amfksp
2013-10-06, 23:36
Ta tag i problemet. Ring hotellet, baren whatever. Få fram ett namn. Lös skiten! Börja nu! Meningslöst att känna ånger innan man gjort exakt allt.

Dav0d
2013-10-06, 23:37
Bara inse att du är mer förälskad i förhoppningarna & utseendet än själva hon som person så förstår du att du säkert inte förlorat något speciellt. Det är om du ens skulle lyckats charma henne om du tog chansen. Nåja, nästa gång så kör du :)

komigen
2013-10-06, 23:39
Ja :( but i blew it.
Oh :(

Ta tag i problemet. Ring hotellet, baren whatever. Få fram ett namn. Lös skiten! Börja nu! Meningslöst att känna ånger innan man gjort exakt allt.

Önskar det var så lätt...

Bara inse att du är mer förälskad i förhoppningarna & utseendet än själva hon som person så förstår du att du säkert inte förlorat något speciellt. Det är om du ens skulle lyckats charma henne om du tog chansen. Nåja, nästa gång så kör du :)

Alltså, utseende var inte allt, jag editade lite..
Man får väll ta det som en läxa antar jag :(

Dav0d
2013-10-06, 23:51
Oh :(



Önskar det var så lätt...



Alltså, utseende var inte allt, jag editade lite..
Man får väll ta det som en läxa antar jag :(

Ne men förhoppningarna är det som är mest oftast och hur stora dem är beror oftast på hur ensam du känner dig för tillfället. Det är i alla fall mina erfarenheter. Så var inte för besviken. Personligen kommer jag över känslan väldigt snabbt ifall jag kopplar in logik.

komigen
2013-10-07, 00:06
Ne men förhoppningarna är det som är mest oftast och hur stora dem är beror oftast på hur ensam du känner dig för tillfället. Det är i alla fall mina erfarenheter. Så var inte för besviken. Personligen kommer jag över känslan väldigt snabbt ifall jag kopplar in logik.

Låter sant som fan mannen. Så äre väll

Vanish
2013-10-07, 00:39
Mår så jävla piss att jag inte hade balls nog att snacka med tjejen jag fick connection med många antal gånger under ett par dagar. Det var under semester utomlands. Ingen aning vad hon hette, eller var hon kom från.
Känslan att jag inte har en aning vem hon är, men fortfarande existerar på jorden.. So weird.

Men det var något speciellt....
Mår så piss att jag inte pratade med henne.
Såg verkligen att även hon försökte liksom skapa connection, detsamma som jag försökte.
Hon var ''the dream girl'' för mig. Sättet hon gick, pratade, log, såg ut, osv

Nån som känt lika?:cryout:

Hur går detta ihop, du har väl ingen aning om hur hon va/är som person?

gratefuldead
2013-10-07, 00:47
Kunde känna så när jag var i yngre tonåren. Men ärligt talat, du kommer inse att det bara är mindfuck. Visst, det var säkert en trevlig tjej, men omständigheterna att du var på semester och annat gjorde att det upplevdes mer speciellt än vanligt. Det kommer finnas fler tjejer som du kommer uppleva som din "drömtjej" :)

mangemani
2013-10-07, 00:58
hoho, jovisst har man missat flera goda tåg här i livet pga att man inte tog chansen, dum nog att stanna i ett dödsdömt/dåligt förhållande, inte fattade pikarna, för långsam osv.
kunde väl känna ångest då man var yngre, men idag så drar man bara en djup suck och lever vidare.

Ronn
2013-10-07, 05:46
Händer väl ibland, bara släppa och gå vidare och förhoppningsvis lära sig något av det.

Sen som andra redan påpekat om ni inte pratat med varandra har du ingen aning hur det skulle blivit eller om det verkligen var ömsesidigt, du hade en stark attraktion bara, jag har haft det med en tjej som jag pratade mycket med, träffade varje dag och gick ut med ett par gånger med, det var ömsesidig attraktion men hon var redan i ett förhållande och valde stanna kvar där ändå, det tog ett tag för mig men var bara att bita ihop, komma över och gå vidare.

Så bara för att du hade en stark attraktion behöver det inte betyda att det skulle bli något eller hålla i längden, inte mycket till tröst men en värdefull insikt att bära med sig.

benya
2013-10-07, 08:38
Mår så jävla piss att jag inte hade balls nog att snacka med tjejen jag fick connection med många antal gånger under ett par dagar. Det var under semester utomlands. Ingen aning vad hon hette, eller var hon kom från.
Känslan att jag inte har en aning vem hon är, men fortfarande existerar på jorden.. So weird.

Men det var något speciellt....
Mår så piss att jag inte pratade med henne.
Såg verkligen att även hon försökte liksom skapa connection, detsamma som jag försökte.
Hon var ''the dream girl'' för mig. Sättet hon gick, pratade, log, såg ut, osv

Nån som känt lika?:cryout:

Lär din läxa, och släpp det.
Nästa gång du hamnar i snarlik situation, så går du bara fram och pratar. Punkt.
Eller så pratar du med allt och alla vid tillfälle på nästa semester – för träningens skull.

filmjölk
2013-10-07, 08:43
Hur går detta ihop, du har väl ingen aning om hur hon va/är som person?

Jag gissar att hon var en 11/10 utseendemässigt, så att TS antar kallt att personligheten matchar utseendet, ser man sådär perfekt ut kan man väl inte vara annat än perfekt på alla sätt och vis? :D

Ronn
2013-10-07, 08:54
Jag gissar att hon var en 11/10 utseendemässigt, så att TS antar kallt att personligheten matchar utseendet, ser man sådär perfekt ut kan man väl inte vara annat än perfekt på alla sätt och vis? :D

Attraktion, blickar, utstrålning, kroppsspråk, biologi, inte bara ögonfröjd.

PureWhey
2013-10-07, 09:29
Hänt ofta att man inte fattat visa pikar och sett signalerna, men man kan inte beklaga sig över att inte förstå kvinnor.
Önskar ibland jag vore gay, verkar vara så enkelt.

komigen
2013-10-07, 12:58
Man får väll ta det som en läxa antar jag :(

Alltidxx
2013-10-07, 13:20
Ok. Då gör du iallafall inte om samma sak nästa gång hoppas jag. Det är alltid bättre att få nobben än att inte försöka nå de man tycker om. Skakiga knän eller inte.

Alltidxx
2013-10-07, 13:43
Ta tag i problemet. Ring hotellet, baren whatever. Få fram ett namn. Lös skiten! Börja nu! Meningslöst att känna ånger innan man gjort exakt allt.Bra skrivet faktiskt. Nu blev jag påmind om något som hände mig för länge sen. Träffade en donna på Gotland (tror jag det var) som försvann. Visste bara hennes smeknamn, hur hon såg ut, att hon var ute i svängen mycket och att hon var från Västerås. Jag högg lokala på krogen och frågade runt ("have you seen this girl") tills jag fick ett fullständigt namn som var trovärdigt, ringde alla i telefonkatalogen med det efternamnet (jag hann på det viset prata med en del jäklig skumma människor) tills jag fick tag på henne och fick till en dejt! :)

Fredszky
2013-10-07, 14:38
Och hur gick dejten Alltidxx?

Alltidxx
2013-10-07, 14:46
Och hur gick dejten Alltidxx?
Sådär. Jag var ung och fegade ur lite så även om jag tyckte det var en bra start så hörde hon inte av sig sen...

Och det är något som jag tappat mycket kvinnor på genom åren, att jag varit intresserad men lite för avvaktande och särskilt en som blev "in-your-face-intresserad" av mig för att jag hade stött på henne ordentligt fick jag stora osäkerhetschocken av fast jag tyckte om henne och brände mig på det (inaktivitet). Hon tolkade det som plötsligt ointresse och lackade ur.

Hon var jävligt snygg också. Som jag grämer mig när jag tänker på det. Vilka bröst...

Järngrisen
2013-10-07, 15:46
Kan säga så här, är det här det värsta som händer dig i livet så har du kommit lindrigt undan.

Ado2000
2013-10-07, 15:55
Varit med om det 1-2 gånger men efter den sista gången har jag svurit på att det aldrig skulle hända igen så varje gång jag ser en tjej som man tänker så om så tänker jag F*CK IT!!! går fram hälsar å pratar med henne, förutsatt att hon vill prata med mig också då :P

Om inte så tänker jag iaf att jag gjorde ett försök å har inget att ångra mig över sen.

Scratch89
2013-10-07, 16:10
Jag gissar att hon var en 11/10 utseendemässigt, så att TS antar kallt att personligheten matchar utseendet, ser man sådär perfekt ut kan man väl inte vara annat än perfekt på alla sätt och vis? :D

Säg inte så! Jag är både snygg och trevlig, t.ex!

maskerman
2013-10-07, 16:23
Precis detta hände mig med i somras... bara att man the fuck up och göra det tilld nästa gång.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

cero
2013-10-07, 16:32
Bara inse att du är mer förälskad i förhoppningarna & utseendet än själva hon som person så förstår du att du säkert inte förlorat något speciellt. Det är om du ens skulle lyckats charma henne om du tog chansen. Nåja, nästa gång så kör du :)

+1

Se till att träffa någon som kommer detta vara bortglömt.

Johan_P
2013-10-07, 17:06
Det hände mig en gång också. Dansade med en brud på ett uteställe som var riktigt fin, men dyngrak som man var så tänkte jag på att fråga vem hon var eller vad hon hette... hon liksom bara försvann i vimlet :( Ångrade mig som fan att jag inte tog för mig mer. Men efter ett tag visade det sig att hon gick på min skola (!) efter närmare undersökning. Lyckades få tag i henne på en rast och prata lite. Idag, sex år senare, bor vi ihop i vår lägenhet och har det jättebra tillsammans :)

Ronn
2013-10-07, 17:57
Det hände mig en gång också. Dansade med en brud på ett uteställe som var riktigt fin, men dyngrak som man var så tänkte jag på att fråga vem hon var eller vad hon hette... hon liksom bara försvann i vimlet :( Ångrade mig som fan att jag inte tog för mig mer. Men efter ett tag visade det sig att hon gick på min skola (!) efter närmare undersökning. Lyckades få tag i henne på en rast och prata lite. Idag, sex år senare, bor vi ihop i vår lägenhet och har det jättebra tillsammans :)

Kul att få höra lite framgångshistorier bland all ångest och brustna hjärtan. :)

cero
2013-10-07, 17:57
Det hände mig en gång också. Dansade med en brud på ett uteställe som var riktigt fin, men dyngrak som man var så tänkte jag på att fråga vem hon var eller vad hon hette... hon liksom bara försvann i vimlet :( Ångrade mig som fan att jag inte tog för mig mer. Men efter ett tag visade det sig att hon gick på min skola (!) efter närmare undersökning. Lyckades få tag i henne på en rast och prata lite. Idag, sex år senare, bor vi ihop i vår lägenhet och har det jättebra tillsammans :)

Hahah, härligt att höra!

Hur hittade du henne?

XXXL
2013-10-07, 18:04
Så är livets gång, det hör till att man gör dumheter och missar chanser. Men oftast brukar det jämna ut sig, kanske inte nu kanske inte om 5 år kanske inte om 10 men nån gång så får man igen det man missat på ett eller annat sätt.

Du kanske träffar din drömfru om 4 år som du kommer vara gift med tills ni båda två dör av hög ålder, om du hade börjar dejta den där pinglan från semestern och flyttade hem till henne i Flen (?) hade du aldrig träffat din drömfru... Förstår du hur jag tänker?

komigen
2013-10-07, 22:17
I get ur point guys, livet handlar om vilka beslut vi tar vid olika tillfällen.
Då jag var för chicken tog jag fel beslut och blev straffad med ånger.
Men satan, sånt ska de bli ändring PÅ! ;)

Kul att vissa berättar lite success stories :)

difeddy
2013-10-07, 22:29
Har också hänt mig. Hade fan ångest i en-två veckor efteråt. :D Andra gången tog jag tag i skiten direkt och började prata med tjejen, spänningen fanns där hela tiden och så kysstes vi på flygplatsen. Hade antagligen blivit något om inte vi bodde så långt bort från varandra.

Kan säga så här, är det här det värsta som händer dig i livet så har du kommit lindrigt undan.

+1