Visa fullständig version : Tips på deff ner till bulk ?
Tjenna de är så att jag nu funderar på att deffa... För jag har problemet att jag går upp väldigt lätt i vikt vad är smart? Att deffa ner mig till så lite som möjligt och sedan hårdbulka? Eller ska jag försöka ligga kvar så gott de går i fettprocent och försöka bygga så mycket de går utan att dra på mig så mycket fettmassa, Eller är de helt omöjligt
Ursäkta stavningen eller hur jag skriver är väldigt dålig på att skriva*facepalm*
Deffa och sedan träna runt balans. Svagt överskott träningsdagar, balans/svagt underskott vilodagar.
Se hur långt det tar dig. Man kommer jvligt långt på balans också.
Okej strikt tack så mycket,, Jag ska verkligen försöka deffa nu men jag har så jävla svårt älskar Snabbmat, godis, snacks men endå är jag i bra form haha, men man kan alltid bli bättre har lite av en kolhydrats mage just nu,, Matschemat är ju inte allt för svårt att lägga upp in för deffen jag lägger upp nått sj, Fungerar de ej så får jag helt enkelt lägga om, när jag närmar mig min bf så ska jag köra på balans helt enkelt :)
Det underlättar om du skriver dina stats och mål osv är för övrigt om du vill ha vettigare tips.
Det jag skrev är min första respons bara rakt ut, utan att veta vad du ligger på nu eller vill uppnå.
Så ifall du skriver mer om dig själv i form av stats och mått så underlättar det att ge mer generella tips.
Strikt
18 år
183 lång
89 kg
gymmat 1 år
Kan lika med ta gymstat också
Benböj:145
marklyft:165
bänk;102,5
max.
Mål är att gå ner o bli så rippad som möjligt för att sedan bulka upp mig vill inte bli en fet pojke som jag var förut är rädd för de haha! :)
Deffa runt 1 kg i veckan tills du nått 80 typ. Se hur det ser ut på dig. Träna runt balans/svagt överskott efter du nått en vikt du är nöjd med.
Vill du bygga för volym så fortsätt med svagt överskott tills du är nöjd med alla stats och deffa lite och gör om det hela.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.