handdator

Visa fullständig version : Tränings schema någon som vill kommentera


Adrian
2004-03-07, 22:21
Tjaba på er är inne på min deff period inför beachen 2004 då jag ska förhoppningsvis vara i toppform,, så här hade jag tänkt att lägga upp min träning

Dag 1 Måndag - bröst, biceps

bänkpress med hantlar
flyes
pullover
hantelcurl
concentration curl

Dag 2 Tisdag - Cardio

bara konditions träning

Dag 3 Onsdag - ben, triceps

knäböj
utfall
vadlyft
stelbent marklyft
triceps extension
kickback

Dag 4 Torsdag - Cardio

samma som tisdag, HIIT och konditions träning

Dag 5 Fredag - rygg, axlar

hantelrodd
liggande rodd
shrugs
axelpress
lateral raise
dumbbell upright row

Dag 6 Lördag - Cardio (beror hur jag känner mig) annars vila

Dag 7 Söndag - Vildag

I övrigt så ska jag ta morgon promenader varje morgon och det jag har tillgång till är en tränings bänk, hantlar med en massa olika vikter en skivstång med en massa vikter+ en motions cykel,, skulle gärna vilja börja på gymmet men har en MASSA prov, läxor framför mig, iaf är detta OKI är det nått jag har glömt? är det nått jag ska tillägga?, alla förslag/komentare/kritik är mycket varmt välkommna,

PS övningarnas namn har jag tagit ifrån en sida, så jag vet inte om de e rätta namnen iaf ha en fortsatt trevlig kväll :)

MVH Adrian

z_bumbi
2004-03-07, 22:41
Hur tränar du idag? Har du gjort stora förändringar?

Adrian
2004-03-07, 22:51
Just nu så e det nästan ingenting slutade gymma ca 3 veckor sen, brukar köra lite bas övningar hemma situps m,m men annars så hade jag tänkt å starta mjukt och fint inte överdriva dom första veckorna utan mera testa å se om det skulle fungera denna planering som jag hade tänkt mig,, annars så har jag kört NÄSTAN alla dessa övningar på gymmet innan, men som sgat de va ca 3 veckor sen.

Som sagt fyllde 18 igår så jag hade tänkt å satsa ALLA pengar på lite Nyggig stuff istället för det vanliga som tex dator tillbehör m,m utan de blir ett par hantlar med olika vikter en skivstång och en rakbänt, har redan fått en motions cykel, och hade tänkt å köpa protein pulver, blir nog protec, lr complete protein III

MVH Adrian

z_bumbi
2004-03-07, 23:06
Jag tänkte bara på att det blir väldigt mycket kondition och har du inte kört någon förut så kommer du att behöva äta mer för att inte tappa för fort i vikt. Iofs ett trevligt problem men i alla fall.

Bättre att köra igång med styrketräningen samt köra en bas av kondition ett tag för att se vad som händer för att sen kanske lägga till mer kondition varefter och skära i kosten.

Adrian
2004-03-07, 23:16
Hmm det har du nog rätt i hade aldrig tänkt angående maten,, men oki jag får minska konditionen men som sagt det är ju precis inget dålig problem jag står inför men ska tänka på det under natten nu,, ska iaf nanna nu så god natt på er alla
:angel:

MVH Adrian