handdator

Visa fullständig version : Vitamintillskott under deff???


Celavi
2013-09-24, 13:21
Tänkte ta lite hjälp av er experter! *kissass*


Jag har deffat 2 ggr innan, ska inom dom närmsta månaderna börja med min tredje. Det gick bra båda gångerna men båda gångerna blev jag förkyld ont i halsen under lite perioder.

Jag äter ganska enformigt under deff, mkt kyckling kvarg sallader ngn fisk.
Så mina vänner, kan det vara bra att köpa sig ett multivitamin tillskott?
Ni får gärna rekommendera ngt isf, brukar handla från *************/MM så rekommendera gärna därifrån :)

:hbang:

cancion
2013-09-24, 13:43
Kan alltid vara bra att köpa sig ett multivitamintillskott.

Kischen
2013-09-24, 15:30
Kan vara bra men rent generellt, får du virus så blir du sjuk. Vissa årstider är värre än andra, och det börjar nu.

Celavi
2013-09-25, 07:00
Okey! Men det blir det att testa det :) Vilket på MM hade ni köpt???

Reaper123
2013-09-25, 10:15
Okey! Men det blir det att testa det :) Vilket på MM hade ni köpt???Du verkar äta sallad? Om du försöker stoppa i dig åtminstone en frukt dagligen så lär du klara dig rätt bra, trots att du äter ganska enformigt...

Något som jag hade köpt är d-vitamin, för det är något man väldigt lätt får brist av under den mörka årstiden. För jag har alltid lyckats få i mig övriga mikronutrienter under mina deffperioder, så en "all-in-one" känns onödig men kostar samtidigt väldigt lite och knappast farligt att "överdosera" i så pass obetydande mängder!

vitargomannen
2013-09-25, 11:49
Du verkar äta sallad? Om du försöker stoppa i dig åtminstone en frukt dagligen så lär du klara dig rätt bra, trots att du äter ganska enformigt...

Något som jag hade köpt är d-vitamin, för det är något man väldigt lätt får brist av under den mörka årstiden. För jag har alltid lyckats få i mig övriga mikronutrienter under mina deffperioder, så en "all-in-one" känns onödig men kostar samtidigt väldigt lite och knappast farligt att "överdosera" i så pass obetydande mängder!

Hur vet Du det?

Dreas
2013-09-25, 12:12
Hur vet Du det?Dumbell eller vad sidan heter gissar jag på.

Reaper123
2013-09-25, 12:36
Hur vet Du det?

Dumbell eller vad sidan heter gissar jag på.Exakt!