handdator

Visa fullständig version : Torkat Renkött


illiaca
2013-09-23, 10:51
Hallå!

Har läst en del här på kolozzum utan att vara en särskilt aktiv skribent men nu tänkte jag ändå höra, finns det några nackdelar med torkat renkött?

Det här är ju annars en protein-bomb utan dess like. Jag får tag på det väldigt billigt men vet ju att det annars kostar en hel del så det är kanske därför,.!? Eller att folk kanske inte tycker om det?!

Jag själv kan lika gärna sitta och karva i en bit ren som att ha en påse från candyking stående en lördagkväll *popcorn*

Eira
2013-09-23, 10:54
Är nog endast priset som svider. Sjukt gott annars :)

TomasB
2013-09-23, 12:24
Hallå!

Har läst en del här på kolozzum utan att vara en särskilt aktiv skribent men nu tänkte jag ändå höra, finns det några nackdelar med torkat renkött?

Det här är ju annars en protein-bomb utan dess like. Jag får tag på det väldigt billigt men vet ju att det annars kostar en hel del så det är kanske därför,.!? Eller att folk kanske inte tycker om det?!

Jag själv kan lika gärna sitta och karva i en bit ren som att ha en påse från candyking stående en lördagkväll *popcorn*

Så jävla förbannat gott. Tyvärr lika dyrt som gott.
Hur får man tag på det billigt? Är otroligt sugen på torkat renkött.

Kan tänka mig iofs att det är rätt mycket salt i det, men annars är väl kött från vilt bara bra? (I lagom doser som med allt annat här i livet)