handdator

Visa fullständig version : Bra present?


Masterpan
2013-09-18, 10:52
Min flickvän fyller 19 om några dagar och detta är ett förslag på present, i brist på andra förslag..

Vi ska till Australien/Nya Zeeland/USA i 4 månader i November och kmr bl.a stanna i Sydney. Min plan var då att vi åker buss från Sydney till Australia Zoo, grundat av han krokodilsnubben, och så bjuder jag på allting.

Jag har börjat tveka lite på denna idé dock då det kanske känns lite 'blekt' i jämförelse med alla andra aktiviteter vi ska göra? Dyka, fallskärm osv..

Vad tycker ni? Är det någonting som kan uppskattas? Vi kommer stanna i Sydney i två veckor, så¨jag tänkte att de kan vara gött att få lite omväxling från stadslivet!

Har ni andra förslag på presenter är de mycket väkomna:d

xodd
2013-09-18, 10:53
Om det skall vara en riktigt aktiv semester med mycket aktiviteter hade kanske en heldag eller en natt på ett bra spahotell hade varit något?

awesomooo
2013-09-18, 10:55
Vart i USA ska ni? Låt henne gå på en shopping spree i New York med ditt kort :hbang:

WHITEFOLKS
2013-09-18, 10:55
Åk till bulgarien, där verkar det hända grejer om du bjuder på resan :D

Masterpan
2013-09-18, 11:38
Vart i USA ska ni? Låt henne gå på en shopping spree i New York med ditt kort :hbang:

San Francisco, LA och New York! Jo det skulle ju funka om man hade lite större budget.. Känns lite okreativt också :smash:

Masterpan
2013-09-18, 11:41
Om det skall vara en riktigt aktiv semester med mycket aktiviteter hade kanske en heldag eller en natt på ett bra spahotell hade varit något?

Kollade runt lite och det verkar vara ruskigt dyrt, kan inte lägga ut mer än typ 1000 kr (vi har egentligen en officiell budget på 500 på presenter, men får skita i det :D)

Knatcharn
2013-09-18, 12:05
Det verkar som en riktigt händelserik och lång semester så jag skulle hellre hitta på någon mindre aktivitet hemma nu. Ni gör ändå så mycket på semestern och det går hon redan och längtar till. Vad sägs om ett restaurangbesök med biljard / bowling eller något sådant soft? Ett biobesök? Allt är ju bättre än inget, speciellt nu i vardagen. :)

Åk till bulgarien, där verkar det hända grejer om du bjuder på resan :D

Taskigt!

no aim
2013-09-18, 12:09
Gta v

Jokester
2013-09-18, 12:14
Ta reda på om du inte redan vet hennes smak och köp ett fint smycke

nitz
2013-09-18, 12:52
Personligen så brukar jag tycka att roliga upplevelser i present, som du varit inne på, brukar bli bra.

Fuark
2013-09-18, 13:04
Broadway, musikaler!