handdator

Visa fullständig version : Snöt mig, snor i ögat.. wtf?????


skivståång
2013-09-15, 22:31
Yo yo!


Ibland när jag snyter mig så kommer det luft ur ögat, på nått konstigt sätt.
Så nu är jag förkyld,snorig osv.. så snöt mig.. så kom det typ snor ur ögat, vart blött i ögat i alla fall.. Wtf hur hänger detta ihop? Kolo-läkare get in here!! :D

King Grub
2013-09-15, 22:40
Tårkanalerna och näsan är länkade.

skivståång
2013-09-15, 22:44
Tårkanalerna och näsan är länkade.

Grub du har fan svar på allt du :D

XXXL
2013-09-15, 22:46
Lite kuriosa men det finns ett världsrekord för att skjuta mjölk ur ögat, det ligger på 279.5 cm och gjordes av Ilker Yilmaz från Turkiet :)

http://www.guinnessworldrecords.com/farthest-milk-squirting-distance/

Så skjuta saker ur ögat verkar inte vara ovanligt, du kan hitta klippet på youtube tänker inte länka då nån kanske inte tycker det passar!

nissepelle
2013-09-15, 22:59
Både ögon öron och näsa hör ihop. En kompis till mig kan stänga munnen och hålla för näsan, och sedan "blåsa ut" så att det piper från hans ena öra, skitballt!

mattilainen
2013-09-15, 23:26
Grub du har fan svar på allt du :D

ganska basic ;p

LeBron
2013-09-16, 02:08
ganska basic ;p

^^^

Juxta
2013-09-16, 12:16
Jag har fått förslitningar på mina tårkanaler efter många års fridykande så nu när jag snyter mig kommer det snor ur näsan om jag snyter mig, inget konstigt. Dock jävligt jobbigt att slösa på luften eftersom den sticker ut ur tårkanalen när jag tryckutjämnar. :(

Langster
2013-09-16, 12:36
Jag har fått förslitningar på mina tårkanaler efter många års fridykande så nu när jag snyter mig kommer det snor ur näsan om jag snyter mig, inget konstigt. Dock jävligt jobbigt att slösa på luften eftersom den sticker ut ur tårkanalen när jag tryckutjämnar. :(

Åh fan! :d

Personligen så märkte jag tidigt att jag kunde blåsa luft ur ögonen. Klasskompisarna trodde inte på mig, så när vi var och badade en gång visade jag att det kom bubblor ur ögonen om jag gjorde det under vatten.:)

gratefuldead
2013-09-16, 12:56
Skön tråd, tack för skrattet :D