handdator

Visa fullständig version : problem med bulk. tips!


hylla
2013-09-08, 20:50
Yes, hejsan!

behöver egentligen bara lite tips från er andra. Om ni nu vill försöka er på en långsam bulk, men samtidigt känner att jobb och sådant tar upp en för stor del av tiden, hur gör ni?

Jag jobbar, och efter det är jag oftast tvungen att hjälpa till med en hel del saker, vilket gör att jag inte får så mycket tid över. Klarar inte att pressa i mig allt på den korta tid jag har ledigt, så undrar egentligen om någon av er har lite snabba genvägar som man snabbt kan få i sig en sjysst dos på.

Är de bara olja och nötter som gäller eller?

Vanish
2013-09-08, 20:53
Har du inte raster?

hylla
2013-09-08, 20:56
Har du inte raster?

Lunchrast på 30 min, sen jobbar jag 8 timma utöver det. Efter det så försvinner ytligare 1-2 timmar.

hylla
2013-09-08, 21:09
någon som har några förslag?

Tobbey
2013-09-08, 21:13
Jag ser inte problemet. Äta går att göra iprincip närsomhelst, t.o.m när man skiter. Det viktigaste är att förbereda om man ska lyckas hålla en kost konstant. Jag brukar dra med mig torkade fikon till jobbet som jag enkelt kan plocka fram när jag blir sugen/hungrig.

Vanish
2013-09-08, 21:14
Ser inte heller riktigt problemet, om det bara handlar om att öka kcal så ha med mackor som du kan äta vart som helst eller nötter som du skriver. Allt som inte måste kylas (ifall du inte har kylbag) går ju att ha med hela tiden?

hylla
2013-09-08, 21:15
Jag ser inte problemet. Äta går att göra iprincip närsomhelst, t.o.m när man skiter. Det viktigaste är att förbereda om man ska lyckas hålla en kost konstant. Jag brukar dra med mig torkade fikon till jobbet som jag enkelt kan plocka fram när jag blir sugen/hungrig.

Jo visst, men jag har tyvärr inte den möjligheten på mitt jobb. Då jag kan äta är under lunchrasten, och ja, det är ju därför jag fått detta problem.

Finns det några shakes som är lätta att dra ihop som jag kan dricka för att kompensera?

RobinEH
2013-09-08, 22:12
Du kanske kan mixa ihop lite bär, frukt, nötter och grädde och ta med dig i en gullig kylväska. Du kan även blanda lite proteinpulver med grädde, olja smakar inte så gött enligt mig.

King Grub
2013-09-08, 22:14
Är det inte en ekonomisk fråga är bars både praktiskt och gott.