handdator

Visa fullständig version : Arne Persson Armträningsartikel.


skivståång
2013-09-05, 22:04
Hej!

En polare tycker att hans armar ligger efter, så jag frågade varför han inte körde Arnes Tricepsprogram.

Hur som helst så satt jag o kollade igenom den o ser att 2006-05-10 14:58 skrev arne att han nog skulle påbörja en bicepsartikel också.

Så jag undrar om en sådan finns nu 7 år senare? :)

muddler
2013-09-05, 22:13
Den är väl mer eller mindre en helig graal som enligt legenden sägs vara i princip klar, hoppas mesias Arnold Persson kan komma in och belysa oss i ämnet!

skivståång
2013-09-05, 22:15
Den är väl mer eller mindre en helig graal som enligt legenden sägs vara i princip klar, hoppas mesias Arnold Persson kan komma in och belysa oss i ämnet!

Haha ja fyfan, detta måste man ju få läsa. ArnEEE vart är du?

Arne Persson
2013-09-05, 22:20
Haha ja fyfan, detta måste man ju få läsa. ArnEEE vart är du?

Är just nu på gymet och maler triccorna och grepp mm. :)

Victuhh
2013-09-05, 22:25
Du ska veta att det finns många fler som väntar på den, Arne :)

skivståång
2013-09-05, 22:37
Är just nu på gymet och maler triccorna och grepp mm. :)

Vore riktigt kul om du tar dig ork o skriver lite här om bicepsträning medans du käkar post-workout måltid ;)

Behöver la inte vara nån artikel, vill höra lite ang bicepsträning ur ditt perspektiv bara.

Tack på förhand

Mackan58
2013-09-05, 22:44
Arne Persson har faktiskt tagit det mesta av sin armträning från mig.

Jag utvecklar mina tankar angående armträning i följande video:

http://www.youtube.com/watch?v=vkDK2IIWGBw

Arne Persson
2013-09-05, 22:50
Vore riktigt kul om du tar dig ork o skriver lite här om bicepsträning medans du käkar post-workout måltid ;)

Behöver la inte vara nån artikel, vill höra lite ang bicepsträning ur ditt perspektiv bara.

Tack på förhand

Får se om jag orkar svara ikväll. :d

Arne Persson
2013-09-05, 22:52
Arne Persson har faktiskt tagit det mesta av sin armträning från mig.

Jag utvecklar mina tankar angående armträning i följande video:

http://www.youtube.com/watch?v=vkDK2IIWGBw

Jaha... där ser man.:d
Då vet jag inte varför jag missade dina Tricepsråd? ;)

Bryggan
2013-09-05, 23:05
Jaha... där ser man.:d
Då vet jag inte varför jag missade dina Tricepsråd? ;)Mackan gav ju tricepsråd ju - träna inte triceps specifikt var rådet. Helt klart att du snott hela konceptet från Mackan, Arne...glasklart och lågt.

:)

Arne Persson
2013-09-05, 23:10
Mackan gav ju tricepsråd ju - träna inte triceps specifikt var rådet. Helt klart att du snott hela konceptet från Mackan, Arne...glasklart och lågt.

:)

Hahaha! Bara att erkänna!

svenbanan
2013-09-05, 23:30
Mackan gav ju tricepsråd ju - träna inte triceps specifikt var rådet. Helt klart att du snott hela konceptet från Mackan, Arne...glasklart och lågt.

:)

Snacka om irrmatte:

20set == 0set

:D