handdator

Visa fullständig version : Bra och billigt gym i Luleå?


Zhang
2013-09-03, 13:08
Hej,

Är så att jag kommer att spendera lite tid i Luleå och letar efter ett gym. Jag kommer att bli strandsatt borta vid universitetsområdet (Porson). Vilka kvalitativa och prisvärda gym finns det i området?

qozmox
2013-09-03, 13:09
finns nog ett på universitetet.
men ja tipsar om LAK
http://www6.idrottonline.se/LuleaAK-Styrkelyft/

Doggeh
2013-09-03, 15:05
Allt beror på vad du söker efter. Är det att träffa/gymma med studenter är det Stil som gäller. Är du styrkelyftare rekommenderar jag LAK eller om om du är byggare skulle jag säga "GYMMET". Men om du vill ha nära till gymmet så är det Stil, alla dagar i veckan.

Arne Persson
2013-09-03, 17:25
GYMMET är ett gym jag är stolt över. :)

Ristretto
2013-09-03, 18:13
De enda som är billiga är väl fitness24seven och LAK och då borde valet vara enkelt.

Zhang
2013-09-03, 21:04
Korde ett pass idag på Stil men foll mig inte alls in i smaken. Lite for mycket dating och lite for lite träning.

GYMMET och LAK verkar vara de 2 bästa alternativen så ska ta mig en titt på dem imorgon. Tackar for alla tipsen hittills!

snelhest
2013-09-03, 21:24
GYMMET är ett gym jag är stolt över. :)

4 stycken power-rack på ett och samma gym???

Trodde det var lag på max 1 power-rack(half-rack) på varje gym. Nån borde ringa jourhavande sosse så att hen kan tala med GYMMET om deras värdegrund. De riskerar ju att locka dit ett klientel som inte är önskvärt i Sverige! Hur tänkte du här Arne?

Johan.S
2013-09-03, 21:25
GYMMET är helt klart bästa gymmet i Luleå!

Fultjack
2013-09-05, 20:02
LAK är helt klart bästa gymmet i Luleå!

Arne Persson
2013-09-05, 21:06
4 stycken power-rack på ett och samma gym???

Trodde det var lag på max 1 power-rack(half-rack) på varje gym. Nån borde ringa jourhavande sosse så att hen kan tala med GYMMET om deras värdegrund. De riskerar ju att locka dit ett klientel som inte är önskvärt i Sverige! Hur tänkte du här Arne?

Jag ser inga som helst problem med 4 st Power Rack. Det var kunden som önskade det och jag tyckte det var ett alldeles utmärkt beslut! Det kommer ev att installeras fler av dessa pga dess popularitet där.:)

J.V
2013-09-05, 21:59
Korde ett pass idag på Stil men foll mig inte alls in i smaken. Lite for mycket dating och lite for lite träning.

GYMMET och LAK verkar vara de 2 bästa alternativen så ska ta mig en titt på dem imorgon. Tackar for alla tipsen hittills!LAK är helt makalöst bra och absolut billigast, halvårskort finns att lösa för 600. Mycket kunnigt folk också om du vill förbättra ... mja, allt egentligen, men framför allt böj, bänk och mark.

Gymmet är också grymt bra, men dyrare. Närmare från Porsön.

Jag ser inga som helst problem med 4 st Power Rack. Det var kunden som önskade det och jag tyckte det var ett alldeles utmärkt beslut! Det kommer ev att installeras fler av dessa pga dess popularitet där.Fint. Det händer faktiskt ibland att man får vänta på powerracken, även om det känns smått otroligt. :D Försök gärna få dom att köpa in en till Eleiko-bänkställning, en är för lite och även om det självklart fungerar i ett powerrack är det långt från optimalt.