handdator

Visa fullständig version : Söker PWO


Yodah
2013-09-02, 18:16
Någon som kan rekommendera en bra PWO?

Mvh

LillisJ
2013-09-02, 18:19
Jacked Power eller Bliss. AV breach sägs även vara riktigt bra.

Yodah
2013-09-02, 18:20
Jacked Power eller Bliss. AV breach sägs även vara riktigt bra.

Vad tror du om denna? Creatine Complete Extreme, 500 g Från GG-ossisten

LillisJ
2013-09-02, 18:27
Vad tror du om denna? Creatine Complete Extreme, 500 g Från GG-ossisten

Man får väldigt lite för pengarna imo. Underdoserad på vissa ställen. Jag hade valt vilken pwo som helst från jacked. Dom har bra skit :D

Yodah
2013-09-02, 18:44
Man får väldigt lite för pengarna imo. Underdoserad på vissa ställen. Jag hade valt vilken pwo som helst från jacked. Dom har bra skit :D

Suck beställde hem Creatine COmplete Extreme och läser att den har många dåliga omdömen. Skit också.

Yodah
2013-09-02, 18:46
Vad ska man köpa om man vill ha stickningar? Är det beta alanin då?

LillisJ
2013-09-02, 18:52
Yup. Beta-Alanin.

Yodah
2013-09-02, 19:11
Yup. Beta-Alanin.

Det kan man ju köpa separat. Dock lär man överdosera för att få stickningarna va?

Hajp
2013-09-02, 19:19
Vad ska man köpa om man vill ha stickningar? Är det beta alanin då?

en majoritet av alla PWO innehåller beta-analin, så det behöver du knappast köpa separat

LillisJ
2013-09-02, 19:19
Det kan man ju köpa separat. Dock lär man överdosera för att få stickningarna va?

Naeee 2-5g är normal dosering. Börja lågt.

arogen
2013-09-02, 19:29
vad vill du få ut av en pwo?

stridis
2013-09-02, 19:32
Det kan man ju köpa separat. Dock lär man överdosera för att få stickningarna va?

Vad kan du inte köpa separat, som du söker i en PWO?

Tap3worm
2013-09-02, 19:41
Suck beställde hem Creatine COmplete Extreme och läser att den har många dåliga omdömen. Skit också.

Lugn nu! :-)
CCE tycker jag helt seriöst är en av de bättre! Den är dock dyr i längden (eventuellt även underdoserad som Lillis nämndek). Stort plus är att den inehåller mest "retro" produkter och inte så många omdiskuterade eller osäkra ämnen!
Har du provat PWOs förut? Jag tycker den ger än mer "spring i benen" och mindre "fokus" vilket jag föredrar!


Tapeworm
- Mobilen

Yodah
2013-09-02, 20:45
Lugn nu! :-)
CCE tycker jag helt seriöst är en av de bättre! Den är dock dyr i längden (eventuellt även underdoserad som Lillis nämndek). Stort plus är att den inehåller mest "retro" produkter och inte så många omdiskuterade eller osäkra ämnen!
Har du provat PWOs förut? Jag tycker den ger än mer "spring i benen" och mindre "fokus" vilket jag föredrar!


Tapeworm
- Mobilen

Låter skönt. Ska ge den ett försök.

Jag vill få ut mental styrka samt ökad pump av en PWO.

Mvh

LillisJ
2013-09-02, 21:18
Låter skönt. Ska ge den ett försök.

Jag vill få ut mental styrka samt ökad pump av en PWO.

Mvh

Jacked super charge.

Donkens
2013-09-03, 01:07
Ripped Freak, handlade på Rea förra veckan och det funkar bra.

Jokester
2013-09-03, 02:07
Koffein och ett jävligt dåligt humör funkar för mig.

DJJOHANSSON
2013-09-03, 10:02
Jag har provat ett 30-tal pwor och pwos som no xplode eller CCE finns alltid i skåpet. De innehåller inga konstiga ingredienser och man får en bra effekt. No xplode 2.0 är riktigt prisvärd med sina 6kr per dosering. (Förutsatt att man beställer ifrån rätt ställe)

Vill man ha mer pump så kan man köpa till agmatine eller Citrulline.
Vill man ha mer stickningar så köper man Beta alanin.
Vill man ha mer 'power' så slänger man i lite fast carbs ifrån fairing.

Fick jag välja skulle det vara 0,5g extra i den av citrulline och alanine.

staris
2013-09-03, 12:05
Kan rekommendera 200g marabou choklad och en rejäl överdos av kreatin monohydrat.

Vill du få till ordentligt tryck kan du (på egen risk) testa glycerol. Finns att köpa på bra apotek, men säg för fan inte till apotekspersonalen att du tänker dricka det.

DJJOHANSSON
2013-09-03, 18:10
Kan rekommendera 200g marabou choklad och en rejäl överdos av kreatin monohydrat.

Vill du få till ordentligt tryck kan du (på egen risk) testa glycerol. Finns att köpa på bra apotek, men säg för fan inte till apotekspersonalen att du tänker dricka det.

Marabou blir dock ganska dyrt som pwo.

Jorgen
2013-09-03, 18:34
Någon som kan rekommendera en bra PWO?

Mvh

Kolhydrater och koffein. :hbang:

knuckles
2013-09-03, 18:35
Kolhydrater och koffein. :hbang:

+1 :thumbup:

bubbaklubba
2013-09-03, 18:43
det är väl bara tillfällig energi man vill åt?

Jag brukar köra en.n kanelbulle och en coca-cola.

Mangemangel
2013-09-03, 19:42
Köpte en burk CCE för något år sedan men la av efter knappt halva burken. Totalt verkningslös för min del. Men alla reagerar ju olika! Nu är jag inne på min andra burk Assault från Muscle Pharm. Den gillar jag skarpt. Ger lite smått med stickningar och jag får riktigt schysst fokus :)

Beemel
2013-09-05, 12:06
Bästa PWO'n

Kaffe, macka och en dålig dag på jobbet!

Arne Persson
2013-09-05, 18:23
8-9 timmars sömn, 4-5 kolhydratrika mål innan och ett fullladdat psyke så lär du inte behöva tänka på den beroendeframkallande skiten.

ReXi
2013-09-06, 00:09
Banan

Ezzits
2013-09-06, 13:17
Gg

swestar
2013-09-06, 19:05
Kolhydrater och koffein. :hbang:
:thumbup:

Mackan58
2013-09-06, 19:10
Kolhydrater och koffein. :hbang:

Combo of The Gods!




Myron?
http://i.imgur.com/q8TsMXKl.png

ryggontXXL
2013-09-07, 11:32
Sitter och läser runt och den som verkar vara den främsta är PES Enhanced. Finns dock bara utomlands så ska köpa in ett par burkar.

krubkungen
2013-09-07, 12:00
Finns i svensk webshop.

spinki
2013-09-07, 13:41
Att en PWO funkar för mig så är det inte säkert att den fungerar för dig.
Man får helt sonika pröva sig fram.

Den PWO som funkat bäst på mig är utan tvekan Rage X2 från Fairing,
Förutom att Orange Lime är fruktansvärt gott så ger den bra fokus genom hela träningspasset och har trevliga stickningar de första gångerna.

alexy
2013-09-08, 00:10
Brutal FX finns till ett förmånligt pris just nu. Det är väl en relativt basic PWO med endast standardingredienser. Fördelen med detta är att du slippar spendera dina hårt förvärvade pengar för att få ett halvt gram rönnbärsrotsextrakt eller något annat ämne med tvivelaktig forskning i din PWO.

Fungerar bra för mig, bra fokus samt de roliga stickningarna. Smakar vattnig redbull-blandsaft.

just4me
2013-09-09, 20:55
NO-Xplode verkar vara inne, vad nu du än tar så ta inte Craze bara! Under utredning just nu, fick skicka min egen i retur då GG återkallade det.

ryggontXXL
2013-09-12, 21:20
Tog 1.5 skoper första gången igår, ingen effekt alls.
Tog 3 skoper idag, knappt någon effekt.

Efter 1 skopa med jack3d så började de stickas i kroppen och man var helt sjukt fokuserad. Efter att ha läst gott om Enhanced så är jag mycket besviken, köpte dessutom två burkar som jag nu måste sälja bort:smash:

Smakade för jävligt dessutom...

krubkungen
2013-09-12, 21:24
Tog 1.5 skoper första gången igår, ingen effekt alls.
Tog 3 skoper idag, knappt någon effekt.

Efter 1 skopa med jack3d så började de stickas i kroppen och man var helt sjukt fokuserad. Efter att ha läst gott om Enhanced så är jag mycket besviken, köpte dessutom två burkar som jag nu måste sälja bort:smash:

Smakade för jävligt dessutom...

Trist. Enhanced är bland det bästa jag har provat och då har jag inte provat max dos ännu och smaken blue razz är grym. Visar väl rätt tydligt att man svarar olika på PWO mellan person till person. Att ta 3 skopor är väl lite dumt när maxdos är 2 skopor, hur tänkte du där?

ryggontXXL
2013-09-12, 21:28
Trist. Enhanced är bland det bästa jag har provat och då har jag inte provat max dos ännu och smaken blue razz är grym. Visar väl rätt tydligt att man svarar olika på PWO mellan person till person. Att ta 3 skopor är väl lite dumt när maxdos är 2 skopor, hur tänkte du där?

jag tänkte att 0.5 extra inte skulle ge någon märkbar effekt ifall jag inte kände något alls på 1.5 så bestämde mig för 3 skopor vilket inte gav någon effekt heller. Vad är bieffekter vid överanvänding?

Synd, hade fan sett fram emot denna. En polare rekommenderar no-xplode, ska kolla in den lite.

EDIT: varför finns den i så få affärer i Sverige?

Morty
2013-09-13, 08:58
jag tänkte att 0.5 extra inte skulle ge någon märkbar effekt ifall jag inte kände något alls på 1.5 så bestämde mig för 3 skopor vilket inte gav någon effekt heller. Vad är bieffekter vid överanvänding?

Synd, hade fan sett fram emot denna. En polare rekommenderar no-xplode, ska kolla in den lite.

EDIT: varför finns den i så få affärer i Sverige?

Kanske för att glycerol är på dopinglistan som en masking agent...

stridis
2013-09-13, 09:10
Kanske för att glycerol är på dopinglistan som en masking agent...

Hmm, nu kanske mitt arma minne sviker mig men man kan väl dricka glycerol utan att det skall testa positivt? Å andra sidan så blir det väl positivt ifall man hittar andra saker som ändå är under gränsvärden? Kommer inte ihåg...

Sheogorath
2013-09-13, 09:33
NO-Xplode verkar vara inne, vad nu du än tar så ta inte Craze bara! Under utredning just nu, fick skicka min egen i retur då GG återkallade det.

Craze är varken mer eller mindre farlig nu än när den inte var under utredning.

Pinsir
2013-09-13, 10:57
Koffeintablett + ren vilja.

Morty
2013-09-13, 11:32
Hmm, nu kanske mitt arma minne sviker mig men man kan väl dricka glycerol utan att det skall testa positivt? Å andra sidan så blir det väl positivt ifall man hittar andra saker som ändå är under gränsvärden? Kommer inte ihåg...

Absolut ingen aning. Bara läst att glycerol är dopingmärkt som masking agent.

monsterek
2013-09-16, 20:11
Beowulf gillar jag, gärna med lite extra kreatin i. Sen kaffe och något smaskigt, t.ex riskakor med nutella. Det är gott och är det gott så mår man bra och mår man bra så tränar man bra :)

benya
2013-09-20, 08:37
Testade PES Enhanced igår och är supernöjd med effekten av 1 skopa + 100mg apotek koffein. Och då är jag ganska stimtålig med både 12 guage shotgun och bliss, samt även craze, maximize osv.
Denna skilde sig genom att jag dels fick en bättre pump än med de andra PWOerna, men även genom ett skönare och mer behaglig fokus utan ngn crash efteråt – hade ett sjukt bra pass igår!

Sparven från Minsk
2013-09-23, 19:59
Testade Gakkic idag med tillsatt koffein.

Smakade dunder och fick till ett mycket bra push-pass på det! Rekommenderas!

Kokowski
2013-09-23, 22:25
Testade PES Enhanced igår och är supernöjd med effekten av 1 skopa + 100mg apotek koffein. Och då är jag ganska stimtålig med både 12 guage shotgun och bliss, samt även craze, maximize osv.
Denna skilde sig genom att jag dels fick en bättre pump än med de andra PWOerna, men även genom ett skönare och mer behaglig fokus utan ngn crash efteråt – hade ett sjukt bra pass igår!

:O! Så nice har funderat länge på Enhancen men valde gauge shotgun men får ingen effekt av den så blir till att prova enhanced!

benya
2013-09-24, 12:16
:O! Så nice har funderat länge på Enhancen men valde gauge shotgun men får ingen effekt av den så blir till att prova enhanced!

Det är väldigt individuellt, som du säkert vet.
Jag får ganska hyfsad effekt av små mängder 12 g sg också, men väljer att ta väldigt lite av den när jag väl gör då jag samlar vätska snabbt på kreatinet som finns.
Ta ngn koffeintablett till och se om det förstärker effekt.
Sen sveper jag aldrig PWO shakar numera utan dricker de över 15-20 min, tar koffeintablett med sista klunk tillsammans med ngn chokladbit(socker).
Oftast är har jag inte ätit på 4-5 timmar när jag tar PWO, det är har nog signifikant betydelse på effekten.

Aliaas
2013-09-29, 21:21
Efter att nyss ha blivit klar med en burk Jacked-xx Superior edition,
har jag nu testat Animal Rage (apelsin) från universal ungefär 2 veckor. Rekomenderar båda om du vill ha ordentligt med stim och inte bryr dig så mkt om smaken ( jacked var helt ok men Rage är fanimej på gränsen)
dock upplevde jag lite utav en krash efter jacked om man tog maxdos (eller mer hehe).

benya
2013-10-07, 08:19
Ngn med erafrenhet av Cobra Labs nya PWO (i sve) the Curse?

Har precis inhandlat en burk och kommer nog känna av den under veckan, med start tonight!
Innehållet är ganska basic med få ingredienser där en sticker ut som inte går att finna i andra PWO. Får se om det blir ngn ny hit då den tydligen ska sälja bättre än Craze i England.

Funderarn
2013-10-07, 18:48
Hur var cobra labs pwo benya? väntar med spänning på en recension.

benya
2013-10-08, 09:34
Ptja, kanske lite tidigt för bra utvärdering av hur den funkar på mig men jag gillade den.
Tog kanske ¾ skopa, så i det mindre laget med extra koffein vid sidan.
Fick en mjuk och skön effekt, lagom uppiggande och sjukt bra fokus vid varje set.
ett behagligt och lagom uppiggande utan stissigheten som kan upplevas vid andra pwoer. Kanske kan det bero på den låga dosen.

Kommer växla mellan enhanced och the curse, 2-3 pass i veckan.
Gillar alltså de båda med betoning på att effekten är behaglig och inte sådär uppenbar som med andra pwoer.

Funderarn
2013-10-08, 21:39
Håller med om att de är mjuk och skön effekt i enhanced. Trodde den skulle ge mer fart efter vad jag läst på amerikanska brädor. Men Cobra labs var relativt lik enhanced då?

Vilka har du upplevt ge mer stissighet?

benya
2013-10-09, 08:26
Craze, maximize, bliss etc.
Av de jag kan komma just nu. Sen kan dosen vara väldigt avgörande, och doserar mkt mindre nu generellt fats med mer koffein vid sidan.

Svårt att säga angående the curse, och jämföra så där mellan två PWO:er. Har tagit så små mängder av förstnämnda och få ggr, än så länge. Men den innehåller en ny ingrediensen (vad jag kan se) som andra PWOer saknar.
Får en jäkla bra pump med enhanced vill jag tillägga, känner du likadant? Har maxat 1,5 skopa som mest.

Funderarn
2013-10-11, 18:53
Måste vara agmatinet som ger det i enhanced då. Ja jag tycker den bidrar till en relativt god pump och ganska mjukt fokus till passen. Inte gått över en skopa ännu.

marcuus
2013-12-23, 21:31
Min burk jack3d advanced tog slut för ca 2 månader sen så hade tänkt att köpa ny nu efter ett "uppehåll" någon som har lite erfarenheter av BMR ANIMUS?

Tyckte att jack3d funkade helt OK ibland!

Morty
2013-12-23, 22:05
No-xplode är grym.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

PureWhey
2013-12-23, 22:16
Klockrent med folk som säger att en pwo är grym efter ett lyckat pass :D

Kotten
2013-12-23, 22:40
Min burk jack3d advanced tog slut för ca 2 månader sen så hade tänkt att köpa ny nu efter ett "uppehåll" någon som har lite erfarenheter av BMR ANIMUS?

Tyckte att jack3d funkade helt OK ibland!

Animus är helt ärligt den sämsta skit jag provat och då har jag provat säkert 20 olika. Dyr är den oxå.

marcuus
2013-12-24, 01:39
Vad är det som är klockrent med det? vissa studerar och jobbar 07:00 - 16:00 och vill vakna till liv för att prestera bra. Då är det väl utmärkt med en PWO? Eller vad var ditt syfte när du skrev som du gjorde?

Sheogorath
2013-12-24, 08:50
Vad är det som är klockrent med det? vissa studerar och jobbar 07:00 - 16:00 och vill vakna till liv för att prestera bra. Då är det väl utmärkt med en PWO? Eller vad var ditt syfte när du skrev som du gjorde?

Han syftade nog på att man åren innan PWO kom in i bilden förhoppningsvis hade bra pass då och då, precis som nu. Att därför säga att en PWO funkar för att man haft ett bra pass är ganska simpelt.

Det är en annan grej med t.ex. Craze där det känns som att man tagit något som definitivt borde befinna sig på andra sidan lagstrecket med gängse praxis.

Jorgen
2013-12-24, 08:57
Vad är det som är klockrent med det? vissa studerar och jobbar 07:00 - 16:00 och vill vakna till liv för att prestera bra. Då är det väl utmärkt med en PWO? Eller vad var ditt syfte när du skrev som du gjorde?

Att man inte behöver en PWO för att göra ett bra pass.
Vi som har tränat ett tag och inte måste vara semihöga för att kunna prestera på gymmet vet detta.

Kvicksilver
2013-12-24, 10:18
Vad är det som är klockrent med det? vissa studerar och jobbar 07:00 - 16:00 och vill vakna till liv för att prestera bra. Då är det väl utmärkt med en PWO? Eller vad var ditt syfte när du skrev som du gjorde?

Att behöva PWO för att träna bara för att man jobbat mellan 7-16 är ju löjligt! Folk får fan lära sig sova och äta ordentligt.
PWO förespråkarna borde gå all in och använda riktiga droger istället för att slänga pengarna på koffeinpulver med lite beta-alanin i.
Tror inte för en sekund att dom som sippar PWO på varje pass får bättre resultat än oss som sippar H2O.
Ser fakktiskt ganska lustigt ut med alla färgglada shakes i händerna på slötränande smalfetingar på gymmet. :)

KalleTeodor
2013-12-24, 11:58
Att behöva PWO för att träna bara för att man jobbat mellan 7-16 är ju löjligt! Folk får fan lära sig sova och äta ordentligt.
PWO förespråkarna borde gå all in och använda riktiga droger istället för att slänga pengarna på koffeinpulver med lite beta-alanin i.
Tror inte för en sekund att dom som sippar PWO på varje pass får bättre resultat än oss som sippar H2O.
Ser fakktiskt ganska lustigt ut med alla färgglada shakes i händerna på slötränande smalfetingar på gymmet. :)

Fast det som folk dricker under passen i sina färgglada shakers är nog bcaa. inte pwo..

Sheogorath
2013-12-24, 12:36
Stimulantia fyller sin funktion om man INTE använder det året runt utan istället använder det för att kunna upprätthålla intensiteten i träningen i de perioder (eller i slutet av de perioder) som stressar kropp och psyke hårt (deff, over-load-träning eller vad man nu pysslar med).

PureWhey
2013-12-24, 15:00
Han syftade nog på att man åren innan PWO kom in i bilden förhoppningsvis hade bra pass då och då, precis som nu. Att därför säga att en PWO funkar för att man haft ett bra pass är ganska simpelt.

Det är en annan grej med t.ex. Craze där det känns som att man tagit något som definitivt borde befinna sig på andra sidan lagstrecket med gängse praxis.

Precis :-)





Att man inte behöver en PWO för att göra ett bra pass.
Vi som har tränat ett tag och inte måste vara semihöga för att kunna prestera på gymmet vet detta.