handdator

Visa fullständig version : Ni som dricker Celsius


Axvell
2013-08-23, 19:12
Jag köpte ett par burkar celsius idag. Vad har ni för erfarenheter av denna dryck. Tar man det på tom mage innan träningspass eller?

Rikard Jansson
2013-08-23, 19:15
Jag har en följdfråga på ämnet celsius: hur har den här skiten lyckats bli marknadsförd så väl?

älskarcola
2013-08-23, 19:20
Smakde på Citrus och tyckte den var äcklig. Smakade som saft som inte blivit utspädd korrekt. Iallafall min erfarenhet av just den smaken. Har inte tagit den innan träningen utan det var mer som ett test, var nyfiken på drycken många talar om :)..

tjing
2013-08-23, 19:21
Snygg korspostning.

Bra fråga Rikard.

m0s
2013-08-23, 21:14
Jag har en följdfråga på ämnet celsius: hur har den här skiten lyckats bli marknadsförd så väl?

Gratisprovet till folk inom fitness Sverige har gjort sitt.
Varenda fitnesstjej på IG med många followers for gratisprover och tillslut blir det lite av en innegrej att dricka Celsius.
Samma grej som BMR kör med för att marknadsföra sitt stuff.

strikt
2013-08-23, 21:47
Dricker 3 burkar innan varje seriöst biceps och magpass!

Jvlar vad anabol jag blir och kan pusha mig själv till de högaste höjderna av vad som är möjligt.

TS, du bör för bästa effekt bara dricka 2 innan varje pass och 23 minuter innan du kommer in på gymmet. Annars hamnar du inte i anabolt tillstånd och alla gains uteblir.

Jag är lite mer hardcore, så jag dricker 3 stycken 18 min innan passet och kör 5 min uppvärmning med hipthrust vid speglarna, detta är hemligheten för extra lyckad anabolt tillstånd ska uppstå. Lycka till!

King Grub
2013-08-23, 21:49
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=204142

En tråd räcker.

Och ni som skriver rena tramssvar som ovanstående ligger väldigt nära till för en varning.