handdator

Visa fullständig version : Ojämn prestation av PWO Red devil


Peleee
2013-08-22, 15:30
Kört PWO och Red Devil ett tag nu men dessvärre med väldigt varierande resultat, läst runt men inte hittat nått liknande. Kanske någon har nått förslag ändå?

4 av 5 träningspass så gör jag bland mina bästa pass med denna PWO, funkar hur bra som helst. Blir givetvis pigg, får bra fokus och riktigt bra pump i hela kroppen. Känner varken av nått illamående eller liknande, lite som att vara on topp of the world. Funkar sjukt bra helt enkelt precis som ett pwo ska göra. Kör dock bara en halv portion då jag är lite smått känslig för koffeinet så får vänja mig.

Däremot vid 1 av 5 träningspass med den här PWO så blir det helt misslyckat, totalt ofokuserad, yrslig, trött och ingen kraft överhuvudtaget.

Försökt att se nått sammanband när det dåliga passet kommer, men kan vara lite när som. Inget som jag kopplat till något speciellt. Vill givetvis att jag ska få ut det mesta i varje pass och inte krasha totalt i ett av fem pass.

Några förslag vad det kan ha att göra med?

PureWhey
2013-08-22, 15:43
Högst troligt inte PWOn, utan andra faktorer.

tjing
2013-08-22, 17:28
Kan vara lite överstimulering. Vid en viss gräns presterar folk sämre av för mycket stim i omlopp.

Halvera dosen och testa.

Men som sagt beror det kanske också på något annat; dagsform, hur du ätit innan osv.

Peleee
2013-08-23, 07:32
Okej så antagligen beror det helt enkelt normalt på dagsform + hur kosten hållts samma dag...

En grej till, vissa gånger efter just jag dragit PWO får jag svettningar nästan hela natten när jag ska sova. Dryg som fan att vakna upp när täcket är blött;P Något sätt man kan undvika detta på? Blir endast när jag kör den här PWO:n.

tjing
2013-08-23, 10:28
Drick den inte så sent på dagen.