handdator

Visa fullständig version : Whats up med Bostin Loyd?


filmjölk
2013-08-22, 09:06
Jag ser hur han nämns i flertalet trådar, kollar upp honom på tuben och hittar en medioker ung byggare som pratar om prepp och synthol. Japp han har byggt upp sig fort och han har en helt ok fysik...men vad handlar det om? Hur har just han blivit kändis, och vad har han att komma med egentligen? Varför är just han intressant?

Jag får vibbar till styrkelyftarnas motsvarighet, Rippetoe. Roligt namn iofs, "Rippad tå" men förutom det förstår jag inte grejen med honom heller. Vem utnämnde honom till Jehova?

Tokruska
2013-08-22, 09:19
Han har väl cirkulerat mycket på sistone pga att hans video spriddes där han visar, och pratar om, sin 1 års "transformation". ;)

edit; och något annat är det väl inte med honom vad jag vet, han är nog bortglömd snart ska du se! =)

http://body-transformations.org/wp-content/uploads/mvbthumbs/img_1975_crazy-before-and-after-steroid-transformation-less-than-a-year-furious-talks.jpg

rogerQ
2013-08-22, 09:40
Vilka trådar läser du?

Überbiffen
2013-08-22, 09:56
Det är väl just för att han la korten på bordet, så att säga.

Lellee
2013-08-22, 10:03
Det är väl just för att han la korten på bordet, så att säga.

minns att det finns en tidigare NPC eller liknande vinnare som videobloggade ganska öppet. Dock inte alls lika detaljerat som bostin. Någon som minns vad denna herren hette?