handdator

Visa fullständig version : Operera "Puffy Nipples"


Vivaldi
2013-08-21, 22:24
Har sedan länge funderat allvarligt på detta, har tidigare haft anlag för gynokemasti och alltid sedan så länge jag kan minnas haft just "Puffy Nipples".
Dessa sitter kvar oavsett storlek på min bröstmuskulatur/kroppsfettsnivå och försvinner helt vid kyla.

Jag mår ärligt talat psykisk dålig över detta och får ett helt annat självförtroende då jag är pumpad/kall/bröstvårtorna dragit ihop sig.

Trodde först att jag skulle kunna träna bort dem, men trots relativt bra storlek på mina pecs sitter de lik förbannat där.

Någon här som opererat bort sina, i sådana fall hur gick ni till väga, hur mår ni idag ?

Tänker att jag bara är 20 år och att om jag borde göra det är det nu jag borde fixa detta.

Halp Plz !

tjing
2013-08-21, 22:33
Har du någon bild?

Vivaldi
2013-08-22, 12:57
Kan fixas, återkommer om någon dag med detta ! ( då med två bilder, en avslappnad och en i "freezemode" )

tearz
2013-08-22, 16:08
Har sedan länge funderat allvarligt på detta, har tidigare haft anlag för gynokemasti och alltid sedan så länge jag kan minnas haft just "Puffy Nipples".
Dessa sitter kvar oavsett storlek på min bröstmuskulatur/kroppsfettsnivå och försvinner helt vid kyla.

Jag mår ärligt talat psykisk dålig över detta och får ett helt annat självförtroende då jag är pumpad/kall/bröstvårtorna dragit ihop sig.

Trodde först att jag skulle kunna träna bort dem, men trots relativt bra storlek på mina pecs sitter de lik förbannat där.

Någon här som opererat bort sina, i sådana fall hur gick ni till väga, hur mår ni idag ?

Tänker att jag bara är 20 år och att om jag borde göra det är det nu jag borde fixa detta.

Halp Plz !

Har samma problem :)

Jag tänker också lägga mig under kniven.

Uppdatera gärna mig med information om eventuell operationstid eller dylikt .

Skulle vara intressant att se något slutresultat :)

Dewon
2013-08-26, 18:44
Fyllde nyligen 17 men jag har haft detta sen jag var 13-14, väldigt förvirrande då en del säger att "tonårsgynokomasti" kan försvinna medans andra säger att det sitter kvar för alltid.

Har lik som du arbetat up pecsen och är nöjd med resultatet i helhet, men det är precis som du säger, när man fryser/är pumpad/styva nipples pga annan anledning är man så himla mycket mer självsäker än när bröstvårtorna är mjuka och buktar utåt.

Ska plugga utomlands i 1 år nästa höst och känns som att jag vill ha det fixat innan dess för att slippa tänka på det där, vad tror ni? Angående att jag bara är 17 år alltså.

Uppdatera gärna om du bestämmer dig för att göra operation!

jasam123
2013-08-30, 01:04
Kan detta vara ett billigare alt att försöka?

http://www.liposlim.se/

Rahf
2013-08-30, 03:12
Jag ser då ingen gynekomasti på Tearz.

Är det förhårdnader under bröstvårtan? Ömmar det?