handdator

Visa fullständig version : Carnivore


En250
2013-08-10, 18:22
Tjena!
Har bestämt mig för att få igång träningen ordentligt nu till hösten efter ett sommaruppehåll. Så nu har jag börjat kolla efter lite olika proteintillskott och liknande.
Var först inne på hydrowhey från ON, verkar som att de har ett väldigt snabbt upptag och de innehåller även BCAA, så de lät ganska lockande. Men priset är inget vidare.
Så började jag kolla lite på carnivore från Musclemeds, och började fundera på om biffprotein är sämre än vassle?

Har någon här provat carnivore, vad tyckte ni isåfall?
Vill ha ett protein med hög proteinhalt, snabbt upptag och med BCAA, kanske vore carnivore något att testa?

Latissimus Dorsi
2013-08-10, 18:23
De kriterierna du nämner stämmer in på i princip alla proteinpulver.

frekar3
2013-08-10, 20:34
Tjena!
Har bestämt mig för att få igång träningen ordentligt nu till hösten efter ett sommaruppehåll. Så nu har jag börjat kolla efter lite olika proteintillskott och liknande.
Var först inne på hydrowhey från ON, verkar som att de har ett väldigt snabbt upptag och de innehåller även BCAA, så de lät ganska lockande. Men priset är inget vidare.
Så började jag kolla lite på carnivore från Musclemeds, och började fundera på om biffprotein är sämre än vassle?

Har någon här provat carnivore, vad tyckte ni isåfall?
Vill ha ett protein med hög proteinhalt, snabbt upptag och med BCAA, kanske vore carnivore något att testa?

Köp ett billigt vanligt Vassle Koncentrat (Typ Whey-80).
Om du är Laktosintolerat, Köp ett Vassle Isolat.

Simple as that. :)

En250
2013-08-10, 21:19
Köp ett billigt vanligt Vassle Koncentrat (Typ Whey-80).
Om du är Laktosintolerat, Köp ett Vassle Isolat.

Simple as that. :)

Jo jag vet, funderade lite på typ whey-80 eller nått, men de känns som att Carnivore har högre kvalitet gällande protein och liknande. Starnutritions whey-80 är väl typ de billigaste GG har, så de kanske är mer värt att lägga lite mer?

PureWhey
2013-08-10, 21:20
Jo jag vet, funderade lite på typ whey-80 eller nått, men de känns som att Carnivore har högre kvalitet gällande protein och liknande. Starnutritions whey-80 är väl typ de billigaste GG har, så de kanske är mer värt att lägga lite mer?

Varför skulle det vara värt att lägga mer? Vassle som vassle.(typ)

En250
2013-08-10, 22:16
Varför skulle det vara värt att lägga mer? Vassle som vassle.(typ)

Men carnivore är inte vassle? Carnivore är biffprotein, alltså innehåller det en naturligt hög kreatinhalt och högre aminosyronivåer än t.ex vassle.

Latissimus Dorsi
2013-08-10, 22:16
Men carnivore är inte vassle? Carnivore är biffprotein, alltså innehåller det en naturligt hög kreatinhalt och högre aminosyronivåer än t.ex vassle.

Sak samma. Spelar nog ingen roll på dina resultat.

PureWhey
2013-08-10, 22:19
Men carnivore är inte vassle? Carnivore är biffprotein, alltså innehåller det en naturligt hög kreatinhalt och högre aminosyronivåer än t.ex vassle.

Suck... Köp det dårå.

aldoschadewitz
2013-08-12, 14:10
Kai greene tar carnivore = köp det

as0k
2013-08-21, 08:08
Kai greene tar carnivore = köp det

Han får det gratis, det är därför han tar det. Hade han haft någon annan sponsor hade han tagit något annat.