handdator

Visa fullständig version : HJÄLP!! Gynekomasti?


cyppe
2013-08-08, 13:31
Hej!

Vet inte riktigt om detta är rätt forum men ger det ett försök. Har på senare tid lagt på mig lite vikt och i samband med det känt att mina "manboobs" har blivit större. Har inte tänkt på det jättemycket innan men efter en dels googlande börjar jag känna mig orolig att jag lider utav gynekomasti. Någon som sitter i en liknande situation eller vet med sig direkt av att kolla på bilderna att jag lider av det?

Tack på förhand.

LillisJ
2013-08-08, 13:34
Ser ut som fett. Är det hård vävnad under bröstvårtorna så är det gynekomasti.

cyppe
2013-08-08, 13:35
Tack för svar, har svårt att göra den bedömningen själv. Vårdcentral känns som ett alternativ.

LillisJ
2013-08-08, 13:45
Tack för svar, har svårt att göra den bedömningen själv. Vårdcentral känns som ett alternativ.

Ömmar pattarna då? Det ser verkligen inte ut som gynekomasti. Du sa ju själv att du har gått upp i vikt och då har en del av den vikten lagt sej på bröstet.

cyppe
2013-08-08, 13:53
Ömmar pattarna då? Det ser verkligen inte ut som gynekomasti. Du sa ju själv att du har gått upp i vikt och då har en del av den vikten lagt sej på bröstet.

Alltså jag har alltid haft "lite större" bröst än vad jag anser normalt men inget jag har tänkt på speciellt mycket fram tills nu. Nej det ömmar inte eller så. Kanske bara har genetiskt anlag att lägga på mig runt bröstet?

Holmeros
2013-08-08, 14:14
Alltså jag har alltid haft "lite större" bröst än vad jag anser normalt men inget jag har tänkt på speciellt mycket fram tills nu. Nej det ömmar inte eller så. Kanske bara har genetiskt anlag att lägga på mig runt bröstet?


Troligtvis, ja. Det där ser ut som fettpattar, vill du ha bort dem så får du gå ner i vikt! :)

cyppe
2013-08-08, 14:27
Troligtvis, ja. Det där ser ut som fettpattar, vill du ha bort dem så får du gå ner i vikt! :)

Tack för eran input, känns jävligt gött o höra och det har sporrat mig lite extra att ta tag i kostschemat och komma i form! :D

Piranha
2013-08-08, 21:18
Fett.

rooz
2013-08-09, 12:03
Fett.

This.

nehaali
2013-08-15, 11:20
använda citron för att förlora din vikt

älskarcola
2013-08-15, 14:24
använda citron för att förlora din vikt

Injicera?