handdator

Visa fullständig version : Krydda salladskycklingbitar?


rafflan
2013-08-08, 12:32
Hej,

Hittade lite salladskyckling bitar i frusen som jag tinade nu efter träning. Men de var förjävla äckliga och bara äta utan något till. Är det något sätt jag kan göra dem godare utan att göra de onyttiga? Kanske någon krydda?

Kischen
2013-08-08, 12:42
Köp kycklingkrydda.

rafflan
2013-08-08, 12:42
Köp kycklingkrydda.

Fick bli grillkrydda vilket väl är liknande till kycklingkrydda?

Wzup2u
2013-08-08, 19:07
0,5 liter sås gör susen i musen.
eller dräpa på massa mango chutney de e fan de bästa på kyckling...
även vanilj proteinoulver e awsum på kyckling.

Wzup2u
2013-08-08, 19:08
Fick bli grillkrydda vilket väl är liknande till kycklingkrydda?

äckligast på kyckling.

WiXiAN
2013-08-08, 20:38
äckligast på kyckling.

Tycker jag inte. cofffee

Wzup2u
2013-08-08, 20:58
Tycker jag inte. cofffee

tycker jag *hug*
sweet chili sås e gött med på kyckling eller santa marias krydda mango chili som e helt faeking awsum ihop med gräddfil också..
http://www.santamariaworld.com/Images/Products/Retail/2824.png

och mother mango chutney (LOVE)
http://static.mathem.se/shared/images/products/medium/mango-chutney-mild-350g-mother.jpg

Gober
2013-08-08, 22:25
Köp märket Happy Chef, finns i skivor, tärningar och strimlor, gjort på filé. Faktiskt riktigt goda och går att krydda med vad man vill. Har testat salladskyckling av andra märken och de har varit av riktigt dålig kvalité, sladdriga, seniga och äckliga.

Wzup2u
2013-08-09, 06:39
Köp märket Happy Chef, finns i skivor, tärningar och strimlor, gjort på filé. Faktiskt riktigt goda och går att krydda med vad man vill. Har testat salladskyckling av andra märken och de har varit av riktigt dålig kvalité, sladdriga, seniga och äckliga.

dat true och har för mig 39:90 på willys?

inte så billigt för man trycker i sig hela paketet då de är ca 400g om ja minns rätt.

kan bara säga en sak lagar man till budget kycklingen stinas kyckling i lagom temp och har tid i ugnen och rensar den efter kan man få riktigt fin kyckling där med ;)

Gober
2013-08-09, 07:03
dat true och har för mig 39:90 på willys?

inte så billigt för man trycker i sig hela paketet då de är ca 400g om ja minns rätt.

kan bara säga en sak lagar man till budget kycklingen stinas kyckling i lagom temp och har tid i ugnen och rensar den efter kan man få riktigt fin kyckling där med ;)

Nej pratar vi ekonomi så är det svindyrt, men praktiskt att ha hemma till att slänga ihop en sallad lite spontant osv. Inte alla som äter hela påsen i en måltid :)