handdator

Visa fullständig version : Jacked super charge


robhansson
2013-08-05, 20:19
Tjena
Testade jacked super charge idag, står att man ska ta en skopa med lite vatten

Kände knappt något
Ennäbart lite stickningar i händerna och liite bättre fokus, kan man köra 1,5 skopor för att känna mer eller är det hugget i sten att inye över dosera?

Baserz
2013-08-05, 23:34
Jacked super charge serving size är 3 skopor. Med det sagt så kör jag det själv och brukar få bra effekt på 2-3 skopor beroende på hur mycket koffein man tagit tidigare. Men är ju personligt så testa dig fram inom rimliga gränser så hittar du säkert 'sweet spot'.

blomrog
2013-08-06, 07:43
Jag använder också denna produkt och får instämma med TS. Jag får inte någon märkbar effekt.

PureWhey
2013-08-06, 08:39
Vad förväntar ni er för effekt?


Le iPhone

Klein
2013-08-06, 10:14
******** lanserar en ny Jacked varje månad verkar det som. Kan ju inte vara så mycket tanke bakom produkterna annat än att mjölka ur vartenda öre de kan från stamkunderna.

LillisJ
2013-08-06, 10:45
******** lanserar en ny Jacked varje månad verkar det som. Kan ju inte vara så mycket tanke bakom produkterna annat än att mjölka ur vartenda öre de kan från stamkunderna.

Inte alls. Mer att dom har pwo gjorda för alla behov.

Massbuilder är stimfri
Vip-x är pump/fokus,
Power är för energi och uthållighet designad för att man inte ska få en crash efteråt
Super charge är i princip som power fast med AAKG för pump
XX Superior edition har en huvudingrediens som ingen annan pwo från deras sortiment har, Cymbidium goeringiiextrakt

robhansson
2013-08-06, 10:55
Jacked super charge serving size är 3 skopor. Med det sagt så kör jag det själv och brukar få bra effekt på 2-3 skopor beroende på hur mycket koffein man tagit tidigare. Men är ju personligt så testa dig fram inom rimliga gränser så hittar du säkert 'sweet spot'.

Ojdå, jag läste 1 skopa! Men det kanske bara va för att testa gränserna!?

Tobbey
2013-08-06, 11:54
Vad förväntar ni er för effekt?


Le iPhone

Huden skiftar färg till grön, kläderna spricker och en galen ilska bryter loss inifrån hjärtat. Efter 1 skopa av denna produkt lyfter du inte längre stången i knäböj, du trycker ner marken. Bänkpress. Med studs. Studs i taket that is.

PureWhey
2013-08-06, 12:20
Huden skiftar färg till grön, kläderna spricker och en galen ilska bryter loss inifrån hjärtat. Efter 1 skopa av denna produkt lyfter du inte längre stången i knäböj, du trycker ner marken. Bänkpress. Med studs. Studs i taket that is.

Warning: This PWO will make you ā mix between the Hulk and Chuck Norris


Le iPhone

blomrog
2013-08-06, 20:47
Jag tolkade också texten fel inledningsvis.

102643

robhansson
2013-08-07, 09:53
Jag tolkade också texten fel inledningsvis.

102643

Såg det hemma igårkväll!
Blir att kötta 3 skopor då!

blomrog
2013-08-07, 10:01
Såg det hemma igårkväll!
Blir att kötta 3 skopor då!

Lycka till, återkom gärna med resultat!

robhansson
2013-08-07, 10:31
Lycka till, återkom gärna med resultat!

Självklart!

blomrog
2013-08-07, 15:51
Tre skopor gjorde susen.

robhansson
2013-08-07, 19:40
Tre skopor gjorde susen.

Blev bättre fortfarande stickningar i r*ven x) haha

Chorizo
2013-09-15, 11:36
Mår ni inte illa av jacked? Jag slutade med det eftersom jag kräktes efter en stund efter jag tvingat i mig skiten. Btw, är inte jacked med i "röda listan"?

TheIsh
2013-09-15, 13:02
Jag kör 3 skopor Jack3d Micro +ett glas kaffe innan träning. Rek dos är 1 skopa utan extra koffein. Jag har mental och fysisk klarhet i flera timmar. Kör två pass i veckan styrka vilket blir ca 3h med energi över efteråt..

LillisJ
2013-09-15, 13:54
Mår ni inte illa av jacked? Jag slutade med det eftersom jag kräktes efter en stund efter jag tvingat i mig skiten. Btw, är inte jacked med i "röda listan"?

Nepp.

Jag kör 3 skopor Jack3d Micro +ett glas kaffe innan träning. Rek dos är 1 skopa utan extra koffein. Jag har mental och fysisk klarhet i flera timmar. Kör två pass i veckan styrka vilket blir ca 3h med energi över efteråt..

Skillnad på Jack3d och Jacked ;)

TheIsh
2013-09-15, 14:02
Jag trodde ni menade det :p Jag finner "3d" lame, så det vore inte märkligt om fler kände det samma ;)

Donkens
2013-09-15, 14:13
Jacked kommer vara ett väldigt säljande ord ett långt tag pga ett visst ämne som fanns i dessa produkter.

Chorizo
2013-09-26, 05:28
Nepp.



Skillnad på Jack3d och Jacked ;)

Är det inte dopingklassat? Har för mig det eftersom det innehåller dmaa.

Gober
2013-09-26, 05:35
Är det inte dopingklassat? Har för mig det eftersom det innehåller dmaa.

Vilken jacked pratar du om? Dmaa är förbjudet och inga sådana produkter säljs i Sverige (lagligt)

Chorizo
2013-09-26, 10:51
Vilken jacked pratar du om? Dmaa är förbjudet och inga sådana produkter säljs i Sverige (lagligt)

jag menar till exempel Fairing Rage Insanity och Fairing Rage X2 samt Jacked Synephrine, Jacked Super Charge och Jacked POWER.

Jag vågar inte ta det eftersom jag är rädd att det ska visa något i kisset. Men jag kanske nojar i onödan?

Gober
2013-09-26, 12:11
jag menar till exempel Fairing Rage Insanity och Fairing Rage X2 samt Jacked Synephrine, Jacked Super Charge och Jacked POWER.

Jag vågar inte ta det eftersom jag är rädd att det ska visa något i kisset. Men jag kanske nojar i onödan?


Finns ingen DMAA eller annat olagligt i de produkterna.

TheIsh
2013-09-26, 12:26
Är det inte dopingklassat? Har för mig det eftersom det innehåller dmaa.

Jack3d hade det, jack3d micro har det inte.

Chorizo
2013-09-26, 14:23
Jack3d hade det, jack3d micro har det inte.

Hade? Alltså inte längre.

Blir ännu nojigare nu

TheIsh
2013-09-26, 16:14
Hade? Alltså inte längre.

Blir ännu nojigare nu

Nej alltså, det är olika produkter.

Den här innehåller det inte.
http://energyfys.se/shop/32266/art66/h5564/14145564-origpic-9a6862.jpg
Sen finns det blåa och röda brukar som jag inte har koll på, men någon av de innehåller iaf dopingklassade grejer.

Chorizo
2013-09-26, 16:27
Nej alltså, det är olika produkter.

Den här innehåller det inte.
http://energyfys.se/shop/32266/art66/h5564/14145564-origpic-9a6862.jpg
Sen finns det blåa och röda brukar som jag inte har koll på, men någon av de innehåller iaf dopingklassade grejer.

Ja, det var det jag trodde. ja, varför chansa? Lika bra att ge fan i det.

BigBadBoogie
2014-05-30, 17:00
Brukar mixa 2 skopor super charge med 1/2 skopa power.

Powern är den som ger mig mest energi och minst "problem", kan få lite ont i muskelfästena om jag kör 3 scoops super C (tror det är den iaf då jag bara upplever problemen när jag tar den)

Ovan mix ger bra med energi och en juste pump iaf de första 30 minuterna för att sedan falna *snyft* - lite klen blandning m.a.o.

Har numera skeppat hem rena produkter så jag kan mixa min egen brygd av arginine pyroglutamat, l-lysine, L-ornithine, beta alanine och en släng glutamin samt då jag känner mig avslagen komplettera med koffein & tyrosin.

Kreatinet de har i sina PWOs tar jag separate i form av monohydrate + glycine då det ej bör blandas med ovan för optimalt upptag av respektive mix.

Stjarnan
2014-05-30, 17:33
Brukar mixa 2 skopor super charge med 1/2 skopa power.

Powern är den som ger mig mest energi och minst "problem", kan få lite ont i muskelfästena om jag kör 3 scoops super C (tror det är den iaf då jag bara upplever problemen när jag tar den)

Ovan mix ger bra med energi och en juste pump iaf de första 30 minuterna för att sedan falna *snyft* - lite klen blandning m.a.o.

Har numera skeppat hem rena produkter så jag kan mixa min egen brygd av arginine pyroglutamat, l-lysine, L-ornithine, beta alanine och en släng glutamin samt då jag känner mig avslagen komplettera med koffein & tyrosin.

Kreatinet de har i sina PWOs tar jag separate i form av monohydrate + glycine då det ej bör blandas med ovan för optimalt upptag av respektive mix.

Glycine har en muskelavslappnande effekt så det skulle jag inte ta innan ett pass..

Olle MM
2014-05-30, 19:53
Glycine har en muskelavslappnande effekt så det skulle jag inte ta innan ett pass..

I de doser som glycin finns i dessa pwo har det inte den effekten.
0,5 till 1,5 gram vid Max dos

En pwo som dock har stora doser glycin är att Gakkic.
Gakkic påvisar ganska imponerande resultat på reps styrkan, både i studier och i enskilda athleters recensioner

exevision
2014-06-01, 20:00
Har glycin någon bevisad påverkan på styrkan?
Eller är det så att blandningen i gakic gör att det går bra?

kallebaah
2014-06-01, 23:18
I de doser som glycin finns i dessa pwo har det inte den effekten.
0,5 till 1,5 gram vid Max dos

En pwo som dock har stora doser glycin är att Gakkic.
Gakkic påvisar ganska imponerande resultat på reps styrkan, både i studier och i enskilda athleters recensioner

Länka gärna till dessa studier. Jag har personligen ingen positiv erfarenhet av gakkic.

Olle MM
2014-06-03, 19:13
Länka gärna till dessa studier. Jag har personligen ingen positiv erfarenhet av gakkic.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/11128858/

Personligen tycker jag den inte ger något alls under 5reps
Men + 8reps där börjar det fungera.