handdator

Visa fullständig version : Kompis fyller 20 år om 3 veckor. Hjälp för vad vi kan hitta på!


Röda Björnen
2013-07-30, 01:20
OKEJ!

Polare fyller 20 om 3 veckor som titeln säger, vi ska fixa en heldag från morgon till kväll med skit att göra.

Vi ska hinna med bärs, laserdome, några timmar gibb, middag och sen på natten ska vi klubba.

Men en upplevelse vill vi också ge grabben och jag vet inte riktigt vad man kan göra i stockholms området!

Någon med tips ?

MVH

Wzup2u
2013-07-30, 07:37
är inte allt det du skrev ett upplevelse paket ? =)

Diomedea exulans
2013-07-30, 07:38
Strippklubb.

Duran
2013-07-30, 07:46
är inte allt det du skrev ett upplevelse paket ? =)

Precis vad jag tänkte, vad för typ av grej är du ute efter? Annars är en vanlig miss på möhippor att man försöker klämma in för många hållplatser på en och samma dag så att alla inte har råd att va med på allt och dagen blir en stressig härva och inte så kul. Less is more! :)

Duran
2013-07-30, 07:52
En upplevelse vi hade på en möhippa var att prova poledancing och efter oss var det en svensexa som körde. Jag har även provat på Bollywood-dans. Grabbarna har ställt upp nån mot en proffsboxare och en kille fick spela in en rocklåt med tillhörande video. Några har dragit till isbaren, andra har kört bungee jump, fallskärmshopp eller gokart. Men då blir det nog rätt dyrt. Personligen skulle jag uppskatta att helt enkelt dra på Gröna Lund eller Solvalla.