handdator

Visa fullständig version : Sats Västerås


Scrubby
2013-07-29, 09:59
Är det någon som tränat på sats?

Finns det något annat vettigt gym i Västerås?

Kamp
2013-07-29, 10:17
Bott i Västerås ett år, studerar. Körde första halvåret på Friskis men bytte till Members efter jul. Är nöjd, näst billigast efter friskis.

Scrubby
2013-07-29, 12:26
Bott i Västerås ett år, studerar. Körde första halvåret på Friskis men bytte till Members efter jul. Är nöjd, näst billigast efter friskis.

jag har varit på member ett tag men deras bänkpressar är ju ett skämt. Dom tycks enbart ha OL-stänger och sedan är det så sjuuukt mycket folk :S

Adama
2013-07-29, 12:45
Jag tränar på Bjurhovda Atletklubb, det är bäst i stan enligt mina kriterier:

Finns SL-stång (dock gammal o nött, men fungerande)
Man får använda magnesium.
Man kan föra lyftaroväsen utan att någon bryr sig.
Det är få som tränar där.
Billigt.
Powerrack.

av de vanliga gymmen i stan tycker jag Ironsport på hälla är bäst.

Scrubby
2013-07-29, 13:24
Jag tränar på Bjurhovda Atletklubb, det är bäst i stan enligt mina kriterier:

Finns SL-stång (dock gammal o nött, men fungerande)
Man får använda magnesium.
Man kan föra lyftaroväsen utan att någon bryr sig.
Det är få som tränar där.
Billigt.
Powerrack.

av de vanliga gymmen i stan tycker jag Ironsport på hälla är bäst.

Ja jag har hört talas om det men vill gärna ha det lite "exklusivare". Kanske ska ta mig förbi hälla någon dag då

Xtronal
2013-07-29, 13:27
Hört att Bellevue är ett bra gym i Västerås, men ligger inte mitt i stan. Tror member är bäst (om man bor mitt i smeten)

tossefar
2013-07-29, 14:49
Jag tränar på sats och är mycket nöjd. Bjurhovda atletklubb är säkert bra, men det ligger ju långt bort från stan och i rätt läskiga kvarter...

sterud
2013-08-01, 09:48
SATS i Vås är mina hemmagym när jag inte är hemma. Typ...
Tycker att de är helt ok. Ordning och reda och rent. Ganska välutrustat men det kan bli kö för böjrack och marken. Det märks att Björnövägen är äldre då utrustningen är lite mer sliten.

//Stefan

tossefar
2013-08-01, 10:05
SATS i Vås är mina hemmagym när jag inte är hemma. Typ...
Tycker att de är helt ok. Ordning och reda och rent. Ganska välutrustat men det kan bli kö för böjrack och marken. Det märks att Björnövägen är äldre då utrustningen är lite mer sliten.

//Stefan

Det finns bara ett SATS vad jag vet... Gymmet på Björnövägen är väl dessutom ett Friskis?

Lellan
2013-08-01, 10:13
Det finns bara ett SATS vad jag vet... Gymmet på Björnövägen är väl dessutom ett Friskis?

Han skrev fel tror jag, han menade nog friskis ja.

Själv gillar jag members, sats, friskis - utan inbördes ordning. Eftersom jag varken super el shoppar har jag kort överallt! Ibland engångstränar jag på Ironsport (Hälla), worldclass, oxens tjejgym eller feelgood. Men skulle inte ha kort på de ställena som det ser ut nu, rekommenderar de 3 första + Ironsport.

Men jag varken bänkar el böjer så har kanske ingen talan här. :D

sterud
2013-08-01, 10:42
Det finns bara ett SATS vad jag vet... Gymmet på Björnövägen är väl dessutom ett Friskis?

Haha. Kuken vad det snurrar i huvudet på en annan i dag då.
Hur f_n fick jag till det där....?
Somnar om bakom mitt skrivbord...

//Trötter

Scrubby
2013-08-01, 10:49
Jaa det som är viktigast för mig är bra markpodie, böjrack (powerrack) samt en riktig bänkpress.. Members bänkpressar får mig att gråta