handdator

Visa fullständig version : Kräm som fyller ut bristningar


Shpendi
2013-07-27, 10:51
Tja!

En vän till mig påstod att det finns en kräm som gör att cellerna på något sätt "fixar" bristningarna. Att dessa på något sätt repareras och gör att det ser ut som vanlig hud. Detta ska då också vara permanent. Finns det verkligen en sådan kräm?

Fuark
2013-07-27, 10:53
Knappast.

Det hade isåfall möjligtvis varit något frätande som bränner sönder huden för att sedan låta det läka så det blir ett stort ärr istället för multipla ränder.

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

Beelz
2013-07-27, 11:08
Finns det ett piller/kräm/smörja som påstår något som låter för bra för att vara sant... Så är det oftast så :/

Heddaway
2013-07-27, 11:13
fyller ut vette tusan men finns en produkt som heter BioOil som ska vara bra för bristningar.

KycklingBen
2013-07-27, 13:02
BioOil har funkat på några jag fick på magen. Såg ut som en gravid kvinna tamejfan, men de gick bort.

Enligt en googling verkar "Revitol Stretch Mark Prevention Cream" vara väldigt bra.

Shpendi
2013-07-28, 19:51
BioOil har funkat på några jag fick på magen. Såg ut som en gravid kvinna tamejfan, men de gick bort.

Enligt en googling verkar "Revitol Stretch Mark Prevention Cream" vara väldigt bra.

Hmm mina sitter på armarna, borde fungera lika bra där antar jag. Försvann dem permanent då eller kräver det att du kontinuerligt använder det?

MtotheM
2013-07-28, 20:02
BioOil har funkat på några jag fick på magen. Såg ut som en gravid kvinna tamejfan, men de gick bort.

Enligt en googling verkar "Revitol Stretch Mark Prevention Cream" vara väldigt bra.

Prevention är inte samma sak som att få bort bristningar.