handdator

Visa fullständig version : Skulle du vara med i en porrfilm?


knuckles
2013-07-22, 17:21
Du får göra det hur du vill. Ställe, person, kan vara Brad Pitt, USAs president, Angelina Jolie, vem som helst! Det kan pågå hur länge som helst, inga gränser över huvud taget. Men det finns en hake. Alla som du känner, släktingar, vänner m.m måste se filmen åtminstone en gång och du får välja när. (inte efter de dött). Gör du det då?

Ronn
2013-07-22, 17:23
Nu har det brunnit i proppskåpet, vad är det för märklig frågeställning..?

KalleTeodor
2013-07-22, 17:25
wait

i dont even

ehhh

...

stahp

Ame
2013-07-22, 17:26
Inte om jag inte får någonting för det. Men om jag får bestämma själv exakt vad som ska ske i filmen och hur lång den ska vara så hade jag kunnat en en 3-minuter mjukporrfilm ganska billigt.

Edit: Eller billigt vet jag inte riktigt... hade nog velat ha en bra slant ändå förresten.

Grottmannen
2013-07-22, 17:33
Att få frågan ställd såhär och så att säga på riktigt är ju två skilda saker.
Men ja, jag skulle förmodligen säga ja :cool:

Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2

stikkan18
2013-07-22, 17:35
Om alla jag känner ska se filmen så säger jag; Nej. Inte värt det för min del :P

Jockefoten
2013-07-22, 17:36
Du får det att låta som om porrfilmssex är skönt och något man vill ha?

Lergök
2013-07-22, 17:38
Om jag får ha mask, visst

Bobbokrull
2013-07-22, 17:41
Nej

BigIron
2013-07-22, 17:45
Det här är ju knepigt, man har chansen att få ligga med sin drömtjej, med andra ord möjlighet att ligga med jordens vackraste människa om man nu så önskar. Men det finns en risk att hon är väldigt väldigt dålig i sängen vilket skulle göra det hela fruktansvärt o värt.

Jag är kluven, jag hade inte tvekat om jag hade fått 100% bekräftat att hon var VÄLDIGT bra.

whuddafuks
2013-07-22, 17:56
"min mamma kommer att SE DET HÄR, min mamma kommer att SE DET HÄR.."

så näääh

Lasse Kongo
2013-07-22, 17:59
Du får det att låta som om porrfilmssex är skönt och något man vill ha?

Hur vet du att det inte är?

Edit: för de gånger jag knyllat framför kameran har jag minsann njutit.

m0s
2013-07-22, 18:02
Hur vet du att det inte är?

Edit: för de gånger jag knyllat framför kameran har jag minsann njutit.

Skillnad på att dra fram en kamera med tjejen/KK och att ha en filmteam på 10 pers som ska kolla på och som tar 3-4 timmar att spela in.

knuckles
2013-07-22, 18:03
Skillnad på att dra fram en kamera med tjejen/KK och att ha en filmteam på 10 pers som ska kolla på och som tar 3-4 timmar att spela in.

Men vissa gillar att ha publik, alla har inte rampfeber och nej ni får inte ha förklädnad.

Lasse Kongo
2013-07-22, 18:08
Skillnad på att dra fram en kamera med tjejen/KK och att ha en filmteam på 10 pers som ska kolla på och som tar 3-4 timmar att spela in.

3-4h? tog oss 3 dagar att filma allt : )

Allan
2013-07-22, 18:18
Hur många här skull vilja se sin mamma i en porrfilm? Eller pappa? För det man gör när man är tjugo kommer ju aldrig bita en i arslet när man är trettiotre, nädå...

MasterChief
2013-07-22, 18:32
3-4h? tog oss 3 dagar att filma allt : )

Torrent-länk?

Bailah
2013-07-22, 18:37
Nope.

Exdiaq
2013-07-22, 18:45
Nej.

MasterChief
2013-07-22, 18:48
Ni har ju missat poängen med frågan. Ni får ju göra vad som helst med vem som helst. Det kan vara värt att bli lite generad över.

stevebc
2013-07-22, 18:59
Det här är ju knepigt, man har chansen att få ligga med sin drömtjej, med andra ord möjlighet att ligga med jordens vackraste människa om man nu så önskar. Men det finns en risk att hon är väldigt väldigt dålig i sängen vilket skulle göra det hela fruktansvärt o värt.

Jag är kluven, jag hade inte tvekat om jag hade fått 100% bekräftat att hon var VÄLDIGT bra.Du kan ju dock bestämma att hon är bra i sängen då det är en tankelek. Frågan i stort är väl om det optimala ligget är värt det sociala stigmat (och ev otrohetsproblematik). För mig: nej.

tjing
2013-07-22, 19:13
Nej, definitivt inte om släkt får se den. Eller någon för den delen; det är för stigmatiserande skulle jag tro.

tearz
2013-07-22, 19:15
Fått erbjudande för några år sen om både straight och bögporr faktiskt :EEE

Och nej jag har inte varit överdrivet sugen om jag skall va ärlig.

Snacka om bränna sina broar :/

(Och känns som risken att man skulle bli "avslöjad" är överhängande,oavsett hur "sneaky" man än tror man är)

BigIron
2013-07-22, 19:21
Du kan ju dock bestämma att hon är bra i sängen då det är en tankelek. Frågan i stort är väl om det optimala ligget är värt det sociala stigmat (och ev otrohetsproblematik). För mig: nej.

Beror väl på hur pass stor släkt man har och hur ofta man ses, ses man varje månad för nån större skiva kanske det blir jobbigt, men har man släkt i Jokkmokk och bor i Lund kanske det inte är så farligt.

Sen står det ju att man får göra det "Hur man vill", vilket kan betyda att du kan göra det så du filmas bakifrån så bara din rygg + röv syns eller med ett par brallor på dig så du får pippa genom gylfen, behöver ju inte vara världens svettigaste stånk sex.

tlk
2013-07-22, 19:36
Klart att jag hade gjort det. Ju fler som ser desto hetare är det ju.

Tricklew
2013-07-22, 20:14
Riktigt våldsam och intensiv bögsex med Bill OReilly som avslutas med en saftig skit på hans bröstkorg.


Jag är på, men helst vill jag ha mer chanser än en, finns många män jag vill skita på.


phone

Mental
2013-07-22, 20:30
Hur många här skull vilja se sin mamma i en porrfilm? Eller pappa? För det man gör när man är tjugo kommer ju aldrig bita en i arslet när man är trettiotre, nädå...

Det är väl inget man skulle söka upp och kolla på, men seriöst, det vore inte hela världen heller. Jag skulle inte fördömma mina päron om de gjort p-våfflor på 70talet.

BobaFett
2013-07-22, 20:45
Jag vet att mina föräldrar skulle komma med kritik typ: varför gjorde du så där? Är det inte bättre om du tar henne så i stället bla bla bla :P

...så nej!

Allan
2013-07-22, 20:46
Det är väl inget man skulle söka upp och kolla på, men seriöst, det vore inte hela världen heller. Jag skulle inte fördömma mina päron om de gjort p-våfflor på 70talet.


Jag hade en lärling vars morsa både vek ut sig och var med i nån p-rulle innan han föddes, vilket kom fram när han gick sista året i gymnasiet. Det gjorde inte hans liv särskilt lätt. Det slutade med att han bytte jobb och efternamn.

pwnyou
2013-07-22, 20:53
Jag skulle bli megakänd och få otroligt hög status om jag var med en av världens kändaste kvinnor och gjorde en av världens kändaste porrfilmer. Så ja, antagligen.

tossefar
2013-07-22, 21:13
Jag skulle bli megakänd och få otroligt hög status om jag var med en av världens kändaste kvinnor och gjorde en av världens kändaste porrfilmer. Så ja, antagligen.

"hög status", vilken verklighetsuppfattning!

Ado2000
2013-07-22, 21:17
Jag vet att mina föräldrar skulle komma med kritik typ: varför gjorde du så där? Är det inte bättre om du tar henne så i stället bla bla bla :P

...så nej!


:laugh::laugh::laugh:

pwnyou
2013-07-22, 21:29
"hög status", vilken verklighetsuppfattning!Du tror inte att det skulle ge mig hög social status i vissa kretsar om jag har haft sex med en av världens mest kända och snygga kvinnor, har huvudroll i världens mest kända porrfilm och som kommer att synas på nyheterna i hela världen?

C.E.J.
2013-07-22, 21:42
Inte under de omständigheterna, nej.

ryggontXXL
2013-07-22, 21:43
Jag skulle bli megakänd och få otroligt hög status om jag var med en av världens kändaste kvinnor och gjorde en av världens kändaste porrfilmer. Så ja, antagligen.

This!

Men det måste ju editeras liksom så att allt blir perfekt och inte någon amatörporr eftersom jag antagligen skulle komma efter två minuter med typ Angelina Jolie:D

Tricklew
2013-07-22, 21:46
Har ni inga visioner? Ni kan störta presidenter, imperium, någon i politiken du anser direkt farlig? Den personen är borta.

Om inte det tilltalar er så tänk makten ni hade haft i sociala kretsar; "Haha, såg du filmen med Tricklew, Jennifer Lopez och Nikki Benz? Silken tönt". Veckan efter så släpper du din nya film involverande deras moder, dig själv och 49 män av den etniska identitet han avskyr mest. Förslagsvis så går du först, no homo.

Man hade vart en gud.

tearz
2013-07-22, 21:51
Har ni inga visioner? Ni kan störta presidenter, imperium, någon i politiken du anser direkt farlig? Den personen är borta.

Om inte det tilltalar er så tänk makten ni hade haft i sociala kretsar; "Haha, såg du filmen med Tricklew, Jennifer Lopez och Nikki Benz? Silken tönt". Veckan efter så släpper du din nya film involverande deras moder, dig själv och 49 män av den etniska identitet han avskyr mest. Förslagsvis så går du först, no homo.

Man hade vart en gud.

Ha ha... :hbang:

tossefar
2013-07-22, 22:55
Du tror inte att det skulle ge mig hög social status i vissa kretsar om jag har haft sex med en av världens mest kända och snygga kvinnor, har huvudroll i världens mest kända porrfilm och som kommer att synas på nyheterna i hela världen?

Nej, det är faktiskt exakta motsatsen till hög social status. Tror du att Kardashian och Hilton har hög social status?

Vilson
2013-07-22, 22:58
Nej, det är faktiskt exakta motsatsen till hög social status. Tror du att Kardashian och Hilton har hög social status?

Ja de har rätt ordentligt hög social status... Fattar du inte det själv?

Röda Björnen
2013-07-22, 23:02
jag undrar över chefernas reaktion..

Tricklew
2013-07-22, 23:13
jag undrar över chefernas reaktion..

Det finns en failsafe mot detta, de är med i filmen.


Måste trycka detta märket på en tshirt, en ny superhjälte är född.

http://4signshop.se/images/normal/parkeringsskyltar---parkering-101-001-01.jpg

Diomedea exulans
2013-07-22, 23:20
Men det finns en hake. Alla som du känner, släktingar, vänner m.m måste se filmen åtminstone en gång och du får välja när. (inte efter de dött). Gör du det då?

Jag tycker att det hade varit en intressantare frågeställning utan denna hake.

Doctor Snuggles
2013-07-22, 23:24
Du tror inte att det skulle ge mig hög social status i vissa kretsar om jag har haft sex med en av världens mest kända och snygga kvinnor, har huvudroll i världens mest kända porrfilm och som kommer att synas på nyheterna i hela världen?

Att vara känd i dem kretsarna är som att vara den rikaste mannen på fattighuset.

filmjölk
2013-07-22, 23:40
isf hade jag velat spela in en gayporrfilm med Kolozzeumtema (No homo!)

tjabon
2013-07-22, 23:57
Fakta: Det är bara ett litet fåtal antal killar som klarar av att få upp den framför kamera och prestera, men det kanske inte TS tänkte på ??

Tricklew
2013-07-23, 00:02
Det finns medicinsk hjälp att tillgå, dessutom finns det fler realistiska problem i denna frågeställning än ståndet.

Röda Björnen
2013-07-23, 00:10
Försök få stånd och ****** världens snyggaste brud... när du vet att din mormor , morfar, farmor, farfar, lillebror, lillasyster, ex, nuvarande flickvän, mamma, pappa, styvmamma, styvpappa, din chef, dina kollegor o.s.v. kommer titta på den senare.

Jag hade haft problem.

MVH

Edit; Undantag för Beyoncè, skulle göra det på samma bord familjen hade middag på samtidigt.

Yes
2013-07-23, 00:15
Hur svårt är det att kompartmentalisera? Tänk: "Nice med lite knulfläsk!".

VoDaresVins
2013-07-23, 09:26
No way no how.
På tal om att bita en i arslet. En finsk morgonradioshow hade hittat en porrblaska från 70-talet där de hade FM i fapping. Trof det var silvermedaljören de snokade upp och ringde i direktsändning för en intervju. Han var ju gubbe då för nåt år sen och var inte så angelegen att prata om när han stod och fappade på bild i blaskan. Fan kan ju lätt varit morfar eller farfar vid det laget.

tlk
2013-07-23, 09:33
Fakta: Det är bara ett litet fåtal antal killar som klarar av att få upp den framför kamera och prestera, men det kanske inte TS tänkte på ??

För vissa är det fan lättare med kamera än utan. Mer fakta.

PureWhey
2013-07-23, 10:56
Eh ja, skulle smaskat in de damer jag tycker är godast så skulle avundsjukan vart stor bland många och det skulle sålt smör... Typ ; Candice Swanepoel, Nina Aagdal och Shakira... Mmmhhhm


Le iPhone

tntballe
2013-07-23, 11:28
Jag hade en lärling vars morsa både vek ut sig och var med i nån p-rulle innan han föddes, vilket kom fram när han gick sista året i gymnasiet. Det gjorde inte hans liv särskilt lätt. Det slutade med att han bytte jobb och efternamn.

Att andra är idioter kan du inte beskylla henne för.

Smidig konstruktion med hopfällningsfunktion med snabblåsning för platssparande förvaring.

Diomedea exulans
2013-07-23, 12:05
Fakta: Det är bara ett litet fåtal antal killar som klarar av att få upp den framför kamera och prestera, men det kanske inte TS tänkte på ??

Nu blev jag sugen på att testa att medverka i en porrfilm, bara för att se om jag tillhör de utvalda få.

hultman
2013-07-23, 12:56
Om jag fick ha mask och ingen tvingades se det, absolut. Även inför filmteam. Under de premisser som nämnts, aldrig.

Kotten
2013-07-23, 14:22
Sätta på kungen eller påven i pruppen, då blir man känd