handdator

Visa fullständig version : Rekomenderar!!!!


lauria
2004-03-03, 10:30
Tjena!!! Jag skulle vilja rekomendera Maxgain från eiselt (från kolozzeum webshop såklart, dom ha bra priser:thumbup: )....Jag har gått upp rätt bra med hjälp av gainern......Det var allt, ha e bra dag ;)









///Tobbe

Dennish
2004-03-03, 10:45
Originally posted by lauria
Tjena!!! Jag skulle vilja rekomendera Maxgain från eiselt (från kolozzeum webshop såklart, dom ha bra priser:thumbup: )....Jag har gått upp rätt bra med hjälp av gainern......Det var allt, ha e bra dag ;)

///Tobbe

Gått upp i muskler eller fet?? Ny och nyfiken....inte elak...:eating:

/Dennis

Spectral
2004-03-03, 10:46
Originally posted by lauria
Tjena!!! Jag skulle vilja rekomendera Maxgain från eiselt (från kolozzeum webshop såklart, dom ha bra priser:thumbup: )....Jag har gått upp rätt bra med hjälp av gainern......Det var allt, ha e bra dag ;)









///Tobbe
EDIT: Skärpning...//Pez

lauria
2004-03-03, 10:51
Dennish: Jag har lagt på mig en del muskler det senaste månaderna, men det är ju lite mera fett än muskler...Men fettet e ju inge problem, bara o deffa :D (inte sommar än :D )





Spectral: Stor i orden liten på jorden:thefinger








////tobbe

KIRE
2004-03-03, 11:01
Originally posted by lauria
Tjena!!! Jag skulle vilja rekomendera Maxgain från eiselt (från kolozzeum webshop såklart, dom ha bra priser:thumbup: )....Jag har gått upp rätt bra med hjälp av gainern......Det var allt, ha e bra dag ;)

Okej
Men berätta lite mera då;)
Hur käkade du, hur tränade du hur doserade du tillskottet osv?
Och varför drar du slutsatsen att det var just tillskottet som fick dig att öka och inget annat.

Vore intressant med lite bakgrundsinfo annars är ovanstående rekommendation tämligen värdelös läsning:)


Ös på:thumbup:

lauria
2004-03-03, 11:15
Jag skrev att jag har gått up med hjälp av gainerna....Men visst så klart att man måste äta riktigt bra oxå, man kan ju inte bara leva på gainer,inget kan ersätta mat.......

Och jag tyckte att Maxgain är en billigt gainer av ett så pass bra märke som eiselt...

Jag käkar minst 5ggr om dagen brukar bli högst 7ggr...Ja va mer, om träningen så kör jag så här om det va de du ville veta (fattade inte riktigt)


Dag 1: Axlar & traps

Dag 2: Rygg, bicca och underarmar

Dag 3: ben och vaderna

Dag 4: Bröst och tricca

Dag 5: prioriterings dag...




////Tobbe

KIRE
2004-03-03, 11:25
Okej
Så du menar att du ätit, tränat,sovit exakt likadant som tidigare
och sen började du med EISELT gainer i en månad och plötsligt fick du muskler?

lauria
2004-03-03, 11:31
Ja, jag gjorde allt so jag gjorde förr, men jag gick naturligtvis upp i fett oxå....







////Tobbe

Makk
2004-03-03, 13:09
Låter som att gainern gjorde så att du precis gick upp på lagom energiöverskott för att öka lite massa då :thumbup:
Bara fortsätta pressa så kommer mukklerna!

MunsöHustla
2004-03-03, 13:59
Originally posted by lauria
Tjena!!! Jag skulle vilja rekomendera Maxgain från eiselt (från kolozzeum webshop såklart, dom ha bra priser:thumbup: )....Jag har gått upp rätt bra med hjälp av gainern......Det var allt, ha e bra dag ;)









///Tobbe

Okej och det var just att det var Maxgain från eiselt som gjorde att du gick upp? Så du tror inte kombination kolhydrater+protein oavsett om det nu just var "Maxgain" som gjord det, du hade ju ökat lika bra med skumgodis och protein tex så vad är menningen med det här inlägget?

:confused:

lauria
2004-03-03, 21:24
Jo det gör det säkert, men i så fall så skullle jag väl rekomendera de på "kost och närings" iställe, eller?

Och jag fattar inte vad folk har emot gainer??????











/////////Tobbe

MunsöHustla
2004-03-03, 22:12
Jag tror ingen har något emot konceptet gainer i sig själv, snarare att folk (nybörjare oftast) hypar upp gainern och tror att det är nånting som det inte är dvs vanlig mat i pulverform.

Känns ju rätt irrelevant att rekommendera en gainer då nästan alla på markanden har nästintill samma innehåll.

Spectral
2004-03-03, 23:11
Originally posted by lauria

Spectral: Stor i orden liten på jorden:thefinger




////tobbe
:cryout:

lauria
2004-03-03, 23:16
Okej, det stämmer ju til en vis del, men nu vill jag rekomendera "Maxgain" för att jag tycker att den är bra, god smak (de flesta smakar skit) och bra pris.....









///////Tobbe