handdator

Visa fullständig version : Blottare onanerade på buss


knuckles
2013-07-18, 17:51
http://gd.se/nyheter/sandviken/1.6063424-blottare-onanerade-pa-buss

Åsikter? Läs kommentaren på sidan, tror ni det förekommer såsom det nämns i kommentaren? Vad kan man göra för att stoppa det här fasonerna?

Fordon
2013-07-18, 18:27
Det är väl klart att gold diggers förekommer. Betydligt mer sällan än blottare dock.

Jag är mer förvånad över att folk inte handgripligen tar tag i såna här problem. Hade det funnits en liten scheike i oss alla så hade de inte vågat blotta sig.

Sarwien
2013-07-18, 18:51
Låter som att nån är avis

eulalia
2013-07-18, 19:45
Tja, jag råkade ut för en skummis en gång på bussen mellan Umeå och Skellefteå. Jag var kanske 18år då, det var rätt mkt folk på bussen så jag satte mig där det var ledigt och det råkade bli brevid en snubbe i 30års åldern. Hann väl knappt lämna Umeå innan han trevande började smeka mig på låret med lillfingret, jag sa åt honom vänligt men bestämt att sluta och det gjorde han i säkert en hel kvart, sedan kunde han inte hålla sig längre utan gjorde ett nytt försök. Jag ställde inte till med någon scen utan bytte plats, något jag förmodligen borde ha gjort med en gång.

Vilson
2013-07-18, 20:09
Tja, jag råkade ut för en skummis en gång på bussen mellan Umeå och Skellefteå. Jag var kanske 18år då, det var rätt mkt folk på bussen så jag satte mig där det var ledigt och det råkade bli brevid en snubbe i 30års åldern. Hann väl knappt lämna Umeå innan han trevande började smeka mig på låret med lillfingret, jag sa åt honom vänligt men bestämt att sluta och det gjorde han i säkert en hel kvart, sedan kunde han inte hålla sig längre utan gjorde ett nytt försök. Jag ställde inte till med någon scen utan bytte plats, något jag förmodligen borde ha gjort med en gång.

Ja, jag blir tokig på det där beteendet! Varenda jävla gång jag smeker nån på låret sätter de sig nån annanstans :(

Stoltz
2013-07-18, 20:14
Tja, jag råkade ut för en skummis en gång på bussen mellan Umeå och Skellefteå. Jag var kanske 18år då, det var rätt mkt folk på bussen så jag satte mig där det var ledigt och det råkade bli brevid en snubbe i 30års åldern. Hann väl knappt lämna Umeå innan han trevande började smeka mig på låret med lillfingret, jag sa åt honom vänligt men bestämt att sluta och det gjorde han i säkert en hel kvart, sedan kunde han inte hålla sig längre utan gjorde ett nytt försök. Jag ställde inte till med någon scen utan bytte plats, något jag förmodligen borde ha gjort med en gång.

Finns många "borde" i sådana situationer. Ett annat är att säga till riktigt högt och bestämt "Men ge fan i att tafsa på mig!". Då hade det nog tagit fyr i baken på honom och du hade fått sitta kvar medan han flyttat sig ;)
Men det är lätt att säga nu, när man väl är i en utsatt situation så är det inte alltid enkelt.

Grazzafukkinrazzi
2013-07-18, 20:19
Finns många "borde" i sådana situationer. Ett annat är att säga till riktigt högt och bestämt "Men ge fan i att tafsa på mig!". Då hade det nog tagit fyr i baken på honom och du hade fått sitta kvar medan han flyttat sig ;)
Men det är lätt att säga nu, när man väl är i en utsatt situation så är det inte alltid enkelt.

Har man med en riktigt sjuk människa att göra kan en sådan replik trigga igång människan ännu mer och han snedtänder helt fullständigt och väljer att ta ut det på dig när du ensam vandrar hem i mörkret vid bussresans slut.

eulalia
2013-07-18, 21:23
Ja, det fanns väl 2 huvudanledningar (förutom att jag är så snäll...) till att jag inte gjorde någon högljudd affär av det hela just då.

Han såg inte helt frisk ut faktiskt, den andra var att min dåvarande pojkvän satt på ett säte lite längre bort. Med tanke på hans reaktion efteråt då han fick veta vad som hade hänt och han blev "sugen på slå ihjäl knäppisen" så tror jag nog att jag gjorde rätt val.

BigIron
2013-07-18, 22:25
Det här är varför man aldrig reser kommunalt...

martikainen
2013-07-19, 06:47
Det här är varför man aldrig reser kommunalt...

Ja, att inte kunna runka ifred utan att bli anmäld... wtf?

Stoltz
2013-07-19, 10:44
Har man med en riktigt sjuk människa att göra kan en sådan replik trigga igång människan ännu mer och han snedtänder helt fullständigt och väljer att ta ut det på dig när du ensam vandrar hem i mörkret vid bussresans slut.
Sant :-/

http://gd.se/nyheter/sandviken/1.6063424-blottare-onanerade-pa-buss

Åsikter? Läs kommentaren på sidan, tror ni det förekommer såsom det nämns i kommentaren? Vad kan man göra för att stoppa det här fasonerna?
Nu läste jag kommentaren.
Att falska anklagelser förekommer är utan tvekan, men att utgå ifrån det pga texten i artikeln är svinigt. Lite "kvinnans fel, alltid, överallt"-attityd kring det hela.