handdator

Visa fullständig version : Craze, F#cked Up och Jacked XX Superior Edition


sadjad
2013-07-17, 12:08
Jacked XX Superior Edition VS Craze

Efter försäljningsförbudet mot Craze så har jag lite svårt att välja mellan F#cked Up eller Jacked XX Superior Edition.

Jag vet att F#ucked up är mycket svagare än Craze och innehåller inte lika mycket utav de nerv substanser som Craze innehåller.

Jag är främst ute efter "Fokuset" som fenyletylaminen ger och inte någon uppiggande eller stickande effekt.

Så vilken är starkast om man jämför F#cked up med Jacked XX SE och Jacked XX SE och Craze?

För dom Viktigaste substanserna i dessa PWO's är Dendrobium och fenyletylaminen så vilken av dessa innehåller mest och näst mest?

DJJOHANSSON
2013-07-17, 16:04
Jacked super charge funkar jävligt bra annars :>

Danieel
2013-07-17, 17:44
Bliss om du är ute efter fokuset. Bra skit!

sadjad
2013-07-18, 00:07
Jacked super charge funkar jävligt bra annars :>
Vettu skillnaden mellan Super Charge och Superior Edition?
Bliss om du är ute efter fokuset. Bra skit!
Är det detta, fick förvånansvärt väldigt dåligt med träffar på Google!
BLIZZ (http://www.************.com/bliss-195g.html)

farsan baloo
2013-07-18, 06:50
Vettu skillnaden mellan Super Charge och Superior Edition?

Är det detta, fick förvånansvärt väldigt dåligt med träffar på Google!
BLIZZ (http://www.************.com/bliss-195g.html)

Här har du den i Kollos webshop
http://shop.kolozzeum.com/sv/prestationshojande/eiselt-bliss.html

För övrigt slår jag ett slag för Rage Insanity (http://shop.kolozzeum.com/sv/prestationshojande/rage-insanity-306gr.html) som ger väldigt bra fokus

Magnoos
2013-07-19, 10:12
Bliss gjorde inget för mig och smakade ruggit mycket gammal busgrogg så jag har en öppnad burk som saknar två doser som du eller nån annan för den delen kan få ärva och testa.

ryggontXXL
2013-07-20, 10:36
är det den nya jack3d? Ni som kör med den, hur upplever ni den till skillnad mot den förra?

Hercoles
2013-07-20, 10:39
Bliss gjorde inget för mig och smakade ruggit mycket gammal busgrogg så jag har en öppnad burk som saknar två doser som du eller nån annan för den delen kan få ärva och testa.

Jag ärver den gärna :d

Depzon
2013-07-20, 11:48
Fucked Up har väl också försvunnit. Vore kul att prova "GAMER" för fokus ;D

Grotesk
2013-07-21, 10:15
Fucked Up har väl också försvunnit. Vore kul att prova "GAMER" för fokus ;D

Gamer från Fairing? Är inte det bara dyra koffeintabletter?

Klasse999
2013-07-21, 13:08
Gamer från Fairing? Är inte det bara dyra koffeintabletter?

Schhh. Nu blir du bannad.

sadjad
2013-07-21, 23:14
Bliss om du är ute efter fokuset. Bra skit!
Har du testat bliss, tycker du att den gav bra tryck när det kom till fokuset?
Jag älskar det fokuset jag fick vissa dagar av Craze då jag kunde höra muskelfibrerna knaka när jag tränade, en oerhört skön känsla!
Fast med tiden har ju den effekten avtagit då vi alla vet att man väldigt lätt och snabbt blir "resistent".

Bliss gjorde inget för mig och smakade ruggit mycket gammal busgrogg så jag har en öppnad burk som saknar två doser som du eller nån annan för den delen kan få ärva och testa.
Om du vill så får du gärna skicka den till mig, du kan få en liten slant eller en tjänst av mig, jag är IT-konsult och kan fixa det mest inom den digitala världen t.ex. hemsidor eller Instagram followers/likes till ditt konto om du så behagar som en uppskattning av min tacksamhet :)

är det den nya jack3d? Ni som kör med den, hur upplever ni den till skillnad mot den förra?
Jacked Micro är en helt annan PWO gentemot den gamla och rent allmänt brukar folk säga att den är mycket svagare och det är den!
Det är för att den saknar substansen DMAA eller dimethylamylamin (metylhexaneamin) som fanns i den förut vilket är förbjuden nu.

Jag har testat nya Jac3d Micro i tre veckor och den gav mig ingenting! Ha i åtanke att jag är väldigt tålig när det kommer till centralstimulerade ämnen så den kan fungera för dig men jag skulle säga att du skulle testa något "starkare" istället som innehåller någon form av arginin, dendrobium och fenyletylamin. Dessa ämnen tillsammans verkar vara det enda som ger MIG någon form utav effekt så alla andra PWO's som inte innehåller dessa ämnen utesluter jag NÄSTAN helt mestadels för jag har inte råd att testa något som inte fungerar, är studerande.

Fucked Up har väl också försvunnit. Vore kul att prova "GAMER" för fokus ;D

Det enda i denna produkten som över huvudtaget ger någon form utav stimulans i min mening är Acetyl L-carnitine som Ökar ATP, musklernas explosiva energiförråd. Rosenrot och koffeinet är skit enligt mig. Sedan innehåller den även DMAE som faktiskt är något att ha men går att leva utan, ingen större påverkan från det ämnet.

Cola innehåller 55mg koffein och en kopp kaffe innehåller cirka 100mg koffein dvs lika mycket koffein som en tablett från Gamer, enligt min mening, BARA SKROT.

Fucked upp har försvunnit men går faktiskt att beställa från internet på t.ex. sportkost och bodypower, enligt Fitnesshoppen så är det en böter på 50 000kr/burk (t.ex Craze och Fu#cked up) om säljes av återförsäljare!

Gamer från Fairing? Är inte det bara dyra koffeintabletter?
I princip, kolla mitt svar ovan, denna produkten är rätt så skrot enligt min mening och enligt mina vänner som testat det.

Schhh. Nu blir du bannad.
Är de verkligen så hårda här?

benya
2013-07-22, 08:27
12 gauge shotgun, från VPX. Slår bliss och många andra PWOer.

Får en enorm pump snabbt på den och bra fokus genom passet och då har jag inte kommit över 0,6 skopa i dosering än.

sadjad
2013-07-22, 09:34
12 gauge shotgun, från VPX. Slår bliss och många andra PWOer.

Får en enorm pump snabbt på den och bra fokus genom passet och då har jag inte kommit över 0,6 skopa i dosering än.

Wow denna verkar intressant, innehåller massor med ämnen som jag inte har stött på i en PWO innan och doseringen är så extremt liten, då lär den räcka väldigt länge! Denna ska jag ta en närmare titt på!

Morrris
2013-07-22, 10:10
Wow denna verkar intressant, innehåller massor med ämnen som jag inte har stött på i en PWO innan och doseringen är så extremt liten, då lär den räcka väldigt länge! Denna ska jag ta en närmare titt på!

Låter som två perfekta egenskaper.