handdator

Visa fullständig version : undvika rund kropp


ghostkilla
2013-07-17, 03:09
Jag undrar hur man undviker rund kropp, kan inte förklara så bra men när musklerna är för tajta och nära varandra så blir det så ganska spänd kropp. Och kan hända att man liknar en fag :D

Min fråga är hur kan man undvika det och istället få så bred och stor kropp där musklerna är fina??

Exempel på kropp:

runt 20-25 år i denna bilden

https://pbs.twimg.com/media/BIK9fZlCcAEy4ZP.jpg:large

Om ni undrar så är han vita Van Damme :)

Men jag menar han svarta.

Degpekka
2013-07-17, 05:08
Du kan träna på ganska länge innan du blir för "spänd och rund" skulle jag vilja våga påstå. Kanske aningen djärvt att säga så när du slänger dig med termer som "fag"... Hur ser dem ut?

ghostkilla
2013-07-17, 05:13
Du kan träna på ganska länge innan du blir för "spänd och rund" skulle jag vilja våga påstå. Kanske aningen djärvt att säga så när du slänger dig med termer som "fag"... Hur ser dem ut?

Han exempel

http://static.funnypik.com/great-bulky-body-but-something-is-off-image_264003.jpg

Degpekka
2013-07-17, 05:22
Lycka till att bli sådär! :D Du hinner nog kolla dig ett gäng gånger i spegeln och bromsa träningen innan du når hans nivå.

Sen har jag svårt att avgöra hans sexuella läggning utifrån enbart en bild, men det är skickligt av dig att klara det!

ghostkilla
2013-07-17, 05:26
Lycka till att bli sådär! :D Du hinner nog kolla dig ett gäng gånger i spegeln och bromsa träningen innan du når hans nivå.

Sen har jag svårt att avgöra hans sexuella läggning utifrån enbart en bild, men det är skickligt av dig att klara det!

Vem menar du nu?
Kinesen?

King Grub
2013-07-17, 05:52
Du kan inte påverka formen eller längden på dina muskelbukar.

Gober
2013-07-17, 06:42
Nej herregud en kinesfag vill man ju inte se ut som...

martikainen
2013-07-17, 07:17
Du undviker det inte, du kämpar på med motivationen och målet att bli rund som en "fag" (whatever that is) och sen lyckas du kanske få 10% av den kroppen och har du tur är du nöjd, annars kämpar du några år till och du är ändå inte i närheten.

Sorry för den bittra sanningen, men att bygga muskler tar tid och du kommer inte vakna upp och vara rund (läs: muskulös)

TheGhr
2013-07-17, 17:40
TS vill inte vakna upp en dag och upptäcka att han blivit fag? Det blir man inte genom träning, det blir man om man har samlag med en annan man.

Ronn
2013-07-17, 17:48
Du har nog lite komplex att jobba på.

Hur din fysik blir med muskler är genetik och du kommer knappast lägga på dig en massa muskler på kort tid.

Lance Uppercut
2013-07-17, 17:53
Det du pratar om är små muskler, han svarta killen på bilden har stora muskler. Träna som en gris i x antal år som gäller helt enkelt.

filmjölk
2013-07-17, 22:43
Liten ram med klen benstomme i kombination med stora muskler ger den där "fag-looken" du inte vill ha om jag förstått dig rätt.

Är du bred från grunden? bred över axlar, stor bröstkorg, långa nyckelben, tjocka hand- och fotleder? Om du inte är byggd så kommer du tyvärr att få den där "fag-looken" om du lyckas lägga på dig mycket muskler. Sorry kompis!

Musklernas storlek kan du påverka, men inte deras form och inte ditt skeletts utseende i annat än minimal omfattning.

whuddafuks
2013-07-17, 22:54
Liten ram med klen benstomme i kombination med stora muskler ger den där "fag-looken" du inte vill ha om jag förstått dig rätt.

Är du bred från grunden? bred över axlar, stor bröstkorg, långa nyckelben, tjocka hand- och fotleder? Om du inte är byggd så kommer du tyvärr att få den där "fag-looken" om du lyckas lägga på dig mycket muskler. Sorry kompis!

Musklernas storlek kan du påverka, men inte deras form och inte ditt skeletts utseende i annat än minimal omfattning.

Med liten ram menar du, en liten yta (alltså liten person) eller?

strikt
2013-07-17, 23:15
Lägg inte på mycket muskler då, se mer slim/fit ut.

Satsa på styrka istället.

Rahf
2013-07-17, 23:39
Med liten ram menar du, en liten yta (alltså liten person) eller?

Han förklarar i andra paragrafen.

whuddafuks
2013-07-18, 01:08
Han förklarar i andra paragrafen.

Okej, för jag vet en som är en "liten person", alltså han är riktigt kort, men som har en del av de egenskaper han tar upp. Och han har en sådan "fag-look" eller vad man nu ska kalla det... tänker då om det är längd som spelar stor roll (liten ram?), eftersom det då stämmer in på denne person jag känner.

Eller så är han kanske ett biologiskt freak? *flex*

Rahf
2013-07-18, 01:11
Ram beskriver inte kroppens längd. När folk säger "ram," så snackar de om kroppens proportioner. Läs Filmjölks andra paragraf så förstår du.

Arne Persson
2013-07-18, 04:46
Helt underbar tråd! :laugh:

whuddafuks
2013-07-18, 11:29
Ram beskriver inte kroppens längd. När folk säger "ram," så snackar de om kroppens proportioner. Läs Filmjölks andra paragraf så förstår du.

Har du ens läst vad jag skrev?

Är du bred från grunden? bred över axlar, stor bröstkorg, långa nyckelben, tjocka hand- och fotleder? Om du inte är byggd så kommer du tyvärr att få den där "fag-looken" om du lyckas lägga på dig mycket muskler.

Personen JAG beskrev HAR denna "ram" filmjölk snackar om, men ÄNDÅ så har han fått denna "...fag-look". Och då var min fråga om det berodde på hans längd (som jag då trodde var ramen, varpå jag drog upp det från första början), då han HAR de egenskaper filmjölk tog upp, men en kass längd på det.

whuddafuks
2013-07-18, 12:05
Mitt inlägg ovan var inte ett svar filmjölks inlägg, utan jag citera åt Rahf, blev lite luddigt

manekin
2013-07-18, 13:49
jag vaknade en morgon och såg ut som fag-kinesen, vad gör jag nu????

svenbanan
2013-07-18, 14:50
jag vaknade en morgon och såg ut som fag-kinesen, vad gör jag nu????

Bli transvestit?

Nephelite
2013-07-18, 15:11
Hej! har en följd-fråga, jag har länge varit fag men aldrig fått till den där runda looken.
Någon som kan länka kinesens träningsschema?

Nephelite
2013-07-18, 15:15
Musklers utseende kan du inte påverka i den mån om hur dem är FORMADE (inte vad vi vet ännu iaf, och än mindre hur) Antar att undvika "rund" look är att vara rimligt tränad och ha väldigt låg kroppsfett %, samt skapligt torr

knuckles
2013-07-18, 15:17
Jag skulle inte heller vilja bli en ciggarettfimp...

Diomedea exulans
2013-07-18, 15:23
TS vill inte vakna upp en dag och upptäcka att han blivit fag? Det blir man inte genom träning, det blir man om man har samlag med en annan man.

Nejdå. Att vara fag, bi eller straight är medfött.

Det finns många som har samlag med män utan att vara fags. Hört talas om gay-for-pay?

drift
2013-07-18, 15:44
årets tråd

svenbanan
2013-07-18, 18:38
Nejdå. Att vara fag, bi eller straight är medfött.

Det finns många som har samlag med män utan att vara fags. Hört talas om gay-for-pay?

Medfött? Säker på att den sociala biten inte påverkar?

250cc
2013-07-18, 21:58
Yttre omständigheter kan givetvis utlösa olika HBT-tillstånd.

qqq111
2013-07-19, 11:14
Jag tror att han med "fag" menar folk som inte är naturligt grova, utan som man ser är rätt veka men ändå muskulösa, dvs dom har spenderat jävligt mkt möda i cabelcrossen på att se ut som dom gör. Det är try-hardigt.

Stoltz
2013-07-19, 11:33
Tror du ska undvika att inte träna rygg, då blir man lätt fag.

Diomedea exulans
2013-07-19, 11:53
Medfött? Säker på att den sociala biten inte påverkar?

Tämligen säker.

Tror du ska undvika att inte träna rygg, då blir man lätt fag.

Men om man tränar ryggen jättemycket utan att träna magen, då är det lätt hänt att man får svank, och att svanka är väl fagigt?

Å andra sidan så är brösten och magen de muskler som man använder mest när man står på alla fyra, och fags står väl mer på alla fyra än straighta?

Det är många muskler att ta i beaktande om man inte vill verka fag...

Röda Björnen
2013-07-19, 12:51
Underbar tråd! :laugh:

pwnyou
2013-07-19, 12:57
Långa armar och breda axlar är något man föds med. Har du korta armar och smala axlar jämfört med midjan kommer du att få den där runda looken.