handdator

Visa fullständig version : ny start!


Mrfantastic69
2013-07-16, 21:32
hur ska jag börja?

Mitt namn är Benji är 28 år
Jag har tränat i nästan ett halvår, från och till med väldigt lätta vikter, fokus på teknik för det mesta... Knäböj,bänkpress,flyes,benpress,Stångcurl med mera..

Jag älskar att träna, men jag känner jag behöver en uppgradering, jag har ingen erfarenhet av att bygga en schema eller veta hur många övningar jag kan köra i samma muskelgrupp, vilket därför jag vänder mig till er om hjälp.

Mitt mål med träning är, bygga muskler, och jag vill bygga så fort det går men jag förväntar mig inte att det ska ske över en natt. Jag är redo att träna hårt och ge 100% järnet

Jag väger 85 kg, kan inte säga jag är tjock, men inte smal heller, har någorlunda tränad kropp, men ingen vältränad precis, har en liten kula på min mage, kan inte låta bli skräpmat, men bestämt att ta mig i kragen och sluta med det oxå

mitt arbete är inget sittandes, utan jag rör mig väldigt mycket och är aktiv, om det hjälper något att jag berättade det.

Jag skulle vilja ha hjälp med en Schema eller program som kan hjälpa mig bygga muskler och bränna fett, jag är öppen för vad som

Tack på Förhand

Jorgen
2013-07-16, 21:54
Det räcker med en tråd.