handdator

Visa fullständig version : Bitch tendenser vid deff?


Tre
2013-07-14, 08:52
Jag är inte säker på om tråden ligger rätt men men.
Jag har lyckats gå ner 15 kg i vikt på ca 15 veckor. Så inte ett överdrivet stort underskott?
Jag ligger nu på ca 90 kg och 172cm så jag har ju planer på att fortsätta gå ner en del till, är tjej om de gör någon skillnad.

Problemet är de att typ de senaste 3 veckorna har jag typ fått världens sämsta humör.
Typ bitch mode! Också har jag typ börjat strunta i vad folk tycker, känner mig som 16 igen.
Kan de typ bero på att jag är i ett kaloriunderskott? I skall vad kan man göra åt de?
Eller skall jag fundera på om jag har fått mig en smäpll i skallen?

Fuark
2013-07-14, 08:54
Ja, det är vanligt att bli tjurig och nedstämd. Bara att härda

JakeShaft
2013-07-14, 09:20
Jag kan tycka att humöret blir bättre om man äter balans alternativt litet överskott ett par dagar och sedan kör på igen vilket stannar upp viktnedgången något. Om det är lämpligt beror på prioriteringar.

Tre
2013-07-14, 09:35
Balans/mini-överskott i 2-3 dagar hade kanske funkar?
De hade varit värt de...

Halvar
2013-07-14, 10:13
Balans/mini-överskott i 2-3 dagar hade kanske funkar?
De hade varit värt de...



Du kommer återgå till samma humör efter några dagar.Är vanligt att man blir nedstämd,sur m.m.Låter man det gå ut över andra så är det dags att överväga om det är värt det längre.Ingen annan ska behöva må dåligt för att man själv gör det anser jag.

Pahwn
2013-07-14, 13:15
Skit i att gå på överskott ett par dagar, det enda du gör är att födröja ditt slutresultat. Två dagar senare är du ändå tillbaks på "deff-humör" :)

Så mitt råd är att försök bli klar så fort som möjligt istället.

Tre
2013-07-14, 13:54
Känsliga lite som en risk att de går ut över andra. Ingen har klagat men folk är inte alltid ärliga med sånt...

De är de senaste 3-4 veckorna bitch tendenserna har dykt upp.
Frågan är hur snabbt de kommer tillbaka. Känner inte av någon annan biverkningarna
känner mig pigg och stark på gymmet, ingen yrsel eller trötthe som jag har hört att andra kan känna.

BobaFett
2013-07-14, 14:07
Jag är inte säker på om tråden ligger rätt men men.
Jag har lyckats gå ner 15 kg i vikt på ca 15 veckor. Så inte ett överdrivet stort underskott?
Jag ligger nu på ca 90 kg och 172cm så jag har ju planer på att fortsätta gå ner en del till, är tjej om de gör någon skillnad.

Problemet är de att typ de senaste 3 veckorna har jag typ fått världens sämsta humör.
Typ bitch mode! Också har jag typ börjat strunta i vad folk tycker, känner mig som 16 igen.
Kan de typ bero på att jag är i ett kaloriunderskott? I skall vad kan man göra åt de?
Eller skall jag fundera på om jag har fått mig en smäpll i skallen?

Det är vanligt ja men det kan förvärras av dålig mat d.v.s. att du inte får i dig alla näringsämnen och fett. Ät 30 energiprocent fett och varierad kost.

Tre
2013-07-14, 14:17
Tycker jag äter varierat.även om jag är en sucker för lax och kyckling.
Men jag skall ta och börja räkna fett procenten och se vad jag kommer upp i.