handdator

Visa fullständig version : Bra, fungerande PWO?


ReXi
2013-07-13, 12:06
Hej!

Jag söker en bra PWO, som funkar och ger ungefär samma effekt som Jack3d (gamla versionen) eller Craze.

Vilka bra PWO, finns det och som ni rekommenderar?

Birkharju
2013-07-13, 12:36
Ett tråkigt svar men Apotekets koffeintabletter är riktigt bra. Mycket bättre effekt än samma mängd koffein från valfri PWO/energidryck/kaffe osv. Blanda med x gram kolhydratspulver innan passet = bra skit! *cupid*

ReXi
2013-07-13, 12:46
Ett tråkigt svar men Apotekets koffeintabletter är riktigt bra. Mycket bättre effekt än samma mängd koffein från valfri PWO/energidryck/kaffe osv. Blanda med x gram kolhydratspulver innan passet = bra skit! *cupid*

Har en burk hemma som ska slängas, värdelösa tabletter!

AronP
2013-07-13, 13:22
Craze?

ReXi
2013-07-13, 13:39
Craze?

Finns ej att köpa i butik

AronP
2013-07-13, 13:59
Aha har dom faktiskt tagit bort den nu? Länge sen jag var involverad känner jag nu.

Prova Fucked Up istället då, inte riktigt samma effekt men fortfarande bra, lite mer stim, lite mindre fokus.

ReXi
2013-07-13, 14:08
Aha har dom faktiskt tagit bort den nu? Länge sen jag var involverad känner jag nu.

Prova Fucked Up istället då, inte riktigt samma effekt men fortfarande bra, lite mer stim, lite mindre fokus.

Har hört att den är värdelös faktiskt, har du provat Animus?

AronP
2013-07-13, 14:17
Jag tycker den är rätt så bra och är inte ensam om det, bara att folk jämför den med craze. Inte provat animus men jag är beredd att säga att du inte kommer få samma effekt av den som craze eller jacked, mer åt pumphållet.

Redweiler har jag hört gott om men inte testat, det är nog dock inte heller åt jacked hållet.

Jacked xx superior kan du testa med tre utfall: inget alls, crash'n'burn eller WOOOFUCKINGHOO!

1mr och beast är väl hyfsat lovande också.

RasmusA
2013-07-13, 20:34
Aha har dom faktiskt tagit bort den nu? Länge sen jag var involverad känner jag nu.

Prova Fucked Up istället då, inte riktigt samma effekt men fortfarande bra, lite mer stim, lite mindre fokus.

F#cked up är också borta nu.

Det finns en gamla PWO som är tillbaka på marknaden igen. Kom för några dagar sen. Ingen aning om hur denna versionen är. Napalm från Muscle Warfare är det jag snackar om iaf. Lycka till! :)

Ritchan
2013-07-13, 20:52
F#cked up är också borta nu.

Det finns en gamla PWO som är tillbaka på marknaden igen. Kom för några dagar sen. Ingen aning om hur denna versionen är. Napalm från Muscle Warfare är det jag snackar om iaf. Lycka till! :)

Fucked up finns att köpa, jag gillade även Launch från SAN.

RasmusA
2013-07-14, 11:00
Fucked up finns att köpa, jag gillade även Launch från SAN.

Inte länge till...
"Dessutom införs nu säljstopp på ytterligare tre produkter som innehåller dendrobiumextrakt, Detonate från Gaspari Nutrition, F#cked Up! från Swedish Supplements samt FightBurn Xtreme från Fightline."
-GG


"VIKTIGT MEDDELANDE

F-cked Up har utgått ut tillverkarens sortiment
Och kommer under hösten troligtvis lanseras i en ny variant."
-Svenskt kosttillskott

herrståtlig
2013-07-15, 07:43
Inte länge till...
"Dessutom införs nu säljstopp på ytterligare tre produkter som innehåller dendrobiumextrakt, Detonate från Gaspari Nutrition, F#cked Up! från Swedish Supplements samt FightBurn Xtreme från Fightline."
-GG


"VIKTIGT MEDDELANDE

F-cked Up har utgått ut tillverkarens sortiment
Och kommer under hösten troligtvis lanseras i en ny variant."
-Svenskt kosttillskott

Finns kvar i vissa mindre webbshoppar ett tag till. Finns en som säljer ut 2st för 599kr.

Depzon
2013-07-15, 07:59
Jag slår ett slag för Ripped Freak. Jag vågar nog påstå att jag tycker Ripped Freak funkade bättre för mig än gamla förbjudna Jacked XX. Men det når inte riktigt upp i Craze:s klass.

buck3tt
2013-07-15, 08:41
Animus, fint skit enligt mig.

Kvicksilver
2013-07-15, 09:44
Lyssna på dagens podcastavsnitt av BodyRadio. Där är en intressant diskussion om pwo's.

Azpowerlifting
2013-07-27, 20:19
Jag har provat och kör just nu Volatile då jag också kört m Craze innan och behövde någon ny partydryck, dock tycker jag Volatile va ren skit, så den kan jag icke rekommendera :D

Reptile
2013-07-28, 22:55
Raw Rampage är en av de bästa jag prövat.

TIMPAa91
2013-07-29, 20:55
Animal rage Från Universal

InShape
2013-07-29, 22:21
Nano vapor!

TotalBreakdown
2013-07-30, 16:25
Slår ett slag för f#cked up, tycker den ger en grym energiboost

Troppa
2013-07-31, 19:25
Kan tipsa om RedWeiler från *****, smakar bra första gångerna sen skit.
Påminner lite om gamla Jack3d med stickningar osv!
Rekommenderar verkligen den.
MVH