handdator

Visa fullständig version : Ego, ego och ego


SirTrainAlot
2013-07-12, 19:05
Hejdär gott folk! Hur står det till en FANTASTISK fredag som denna? (sett från en Stockholmsgrabbs ögon)

Ja, att dela med mig är väl vad jag gör, men lite fel ord kanske då ni kanske inte alls vill se det här! Men det ger mig sån boost,
(från alla komplimanger jag fått hittils från vänner som redan sett bilderna) och som kroppsbyggare (som vi alla här på forumet FÅR kalla oss) tycker vi om kritik. Bra OCH dålig.

Lite om mig själv (kort) innan bilderna kommer hamna här under all text:
* 20 år

* Stockholmsbo

* Tränar och arbetar^ på ett gym i söderort

* Började min förvandling pga få ett slut på det konstanta mobbandet jag utsatts för. Min första förvandling började redan som 17 åring,
då målet var att tappa vikt. Min andra (pågående) förvandling är där jag bestämde mig för att istället bli extremt smal, börja bygga muskler.

* Har haft ett konto här sen tidigare, men stängde ner det för ingen som helst anledning, och kommer inte gå ut med förra namnet heller.
SirTrainAlot, ett roligt namn bara, barnsligt, osant, sant, fult, bra. Ni får tycka vad ni vill.

^ Mitt arbete går ut på att vara trevlig mot kunderna och sälja träningskort.
Jag är alltså INTE utbildad PT eller något liknande. Så ta inte min träning för något speciellt, och snälla hacka inte ner på mig (så mycket :laugh:) för jag är precis som många andra, amatörbyggare.

http://i.imgur.com/mOecq0P.jpg
Före: Juli (datum okänt) 2012 -- Efter: 12 Juni 2013


http://i.imgur.com/NflGYwr.jpg
Efter: 5 Juni 2013 -- Före: Mars-April-Maj 2012



Som sagt, kritik, kritik, KRITIK! All kritik uppskattas!
// STA~


För er som känner igen bilder (vänner, släkt samt vänners vänner) var snälla och håll namn och information om mig lite hushhush en stund.

CalleP
2013-07-12, 22:39
Riktigt bra resultat på den tiden!

Har några frågor;

Har du bara tränat och inte tänkt så mycket på kalorier / kost eller har du räknat osv?
Hur har du tränat, upplägg osv?