handdator

Visa fullständig version : Glukosamin pulver, få bort smak?


Azpowerlifting
2013-07-11, 19:05
Tjena tjena!
Jag har precis börjat med glukosamin i pulverform för mina kassa leder som styrkelyftare, och undrar hur i helsike man kan få bort den vidriga söta/bittra smaken?? Provat med funlight å kvarg, men smakade fortfarande hemskt. och jag har även testat att shotta det med enbart vatten, was a big mistake! :D
Så, nån mer som använder/har användt gluko i pulverform och har tips på hur man kan få bort det mesta av smaken?

z_bumbi
2013-07-11, 19:11
Det var evigheter sedan men jag kommer inte ihåg att det smakade något särskilt, bortsett från det så brukar oboy fixa det mesta i smak.

DJJOHANSSON
2013-07-11, 23:16
Tar du pwo eller aminosyror?

Det brukar kunna dölja smaken rätt bra.

Blaser
2013-07-12, 12:15
Jag blandar pulvret i en proteindrink. Ger liten bismak men fullt drickbart.

Azpowerlifting
2013-07-12, 12:33
Tar du pwo eller aminosyror?

Det brukar kunna dölja smaken rätt bra.

Jag kör båda två! Ska prova med bcaa'n, tack :)

Azpowerlifting
2013-07-28, 09:40
Nu har jag själv provat runt en hel del, å det enda som jag märker verkligen tar bort nästan all smak är Ica's vanilj kvarg eller choklad whey! Kan va ett tips till alla andra :)

drinklas
2013-07-31, 20:04
Svep skiten snabbt och sen in med valfritt tuggummi i käften.. Funkade för mig när jag använde esapro vilket inte smakade hallonbåtar direkt :)

PureWhey
2013-08-02, 00:27
Svep skiten snabbt och sen in med valfritt tuggummi i käften.. Funkade för mig när jag använde esapro vilket inte smakade hallonbåtar direkt :)

Får kväljningar bara jag tänker på EsaPro... Det va tider de :-)


Le iPhone