handdator

Visa fullständig version : Dietar igen


Meliss
2013-07-10, 19:32
I våras deffade jag, eller vet inte om man kan kalla det deff eftersom jag inte hade något att deffa fram. Jag gick iaf ner i vikt och det gick rätt fort, tränade mest kondition och åt bättre. Blev hyfsat nöjd med kroppen och vikten. vägde 50 kg till 163 cm. Men sen kom sommaren och alkohol plus sämst mat och ingen träning och det resulterade självklart i att jag gick upp igen hehe. Men man lär sig ju av sina misstag så denna gång ska jag "göra om göra rätt". Det jag undrar är bara om vad skillnaden blir om man lägger in styrketräning jämfört med utan? Är det något ni tycker att jag bör lägga in utseendemässigt? Sen tänkte jag börja med morgonpromenader och ett kaloriunderskott på 500 kalorier. Kommer alltså inte äta mer eller äta upp kalorierna om jag har tränat! Självklart blir det mycket proteiner lite kolhydrater och fett. Denna gång ska jag skynda långsamt och göra det rätt och som sagt! Man lär sig av sina misstag.

Doggeh
2013-07-10, 19:44
Du kommer bli snyggare i kroppen, dvs. bättre hållning och mer muskler. Jag antar att du är tjej men muskler är inget du ska vara rädd för att lägga på, det är jäkligt snyggt och du blir inget monster bara för att du kör lite styrketräning.

Det låter som att du har ett vettigt upplägg så jag önskar dig lycka till :)