handdator

Visa fullständig version : Twinlabs Triple Whey Fuel eller Exells vassleprotein


fredde
2004-03-01, 19:32
Hejsan! Om man skulle välja mellan Twinlabs Triple Whey Fuel och Exells vassleprotein...vilket bör man välja då?? Tänk nu inte på den ekonomiska biten..vill helt enkelt veta vilket av dessa två pulver som är bäst???

Herkulez
2004-03-01, 19:50
För min del s¨'r det exells, drack förra veckan upp min sista tripple whey, och av den blev jag rätt dålig i magen....känner inget av exell

Mr.X
2004-03-01, 20:04
Hahahah....Det är väl ingen som vågar säga twinlab här.Men jag skulle välja twinlab om inte den ekonomiska biten avgjorde

Glenner_84
2004-03-01, 20:20
Originally posted by Mr.X
Hahahah....Det är väl ingen som vågar säga twinlab här.Men jag skulle välja twinlab om inte den ekonomiska biten avgjorde

Tripple Whey Fuel har ett förbannat överpris bara. Visst kanske det är bra men det finns defenitivt andra märken som är både bättre och billigare. Själv kör jag nu på Gainer. MaxGain från Eiselt. har 6kg så märker jag ingen viktökning av detta så står det inte rätt till

Mr.X
2004-03-01, 20:27
Originally posted by Glenner_84


Tripple Whey Fuel har ett förbannat överpris bara. Visst kanske det är bra men det finns defenitivt andra märken som är både bättre och billigare. Själv kör jag nu på Gainer. MaxGain från Eiselt. har 6kg så märker jag ingen viktökning av detta så står det inte rätt till


Självklart finns det bättre alternativ ,men nu frågade han om just dom 2

z_bumbi
2004-03-01, 20:58
Originally posted by fredde
Hejsan! Om man skulle välja mellan Twinlabs Triple Whey Fuel och Exells vassleprotein...vilket bör man välja då?? Tänk nu inte på den ekonomiska biten..vill helt enkelt veta vilket av dessa två pulver som är bäst???

Smakmässigt: Pest eller kolera. Iofs byter twinlab smak ofta och exell har nyss gjort det så hur det ligger till just nu är jag osäker på.

Innehåll: Ingen större skillnad.

Förpackningar: Påsarna är väldigt smidiga och det är konstigt att de inte dykt upp tidigare hos något annat märke. Grymt smidiga och man slipper tröttna på sina 4 kg protein som står och blir avslaget.

Effektmässigt: Det är protein men man får mer med den ena för samma pris.

Garnax
2004-03-03, 02:42
350-400kr/kg VS 169kr/kg

//garnax

raZmus
2004-03-03, 09:37
Folk kaaan bara inte låta bli att väga in priset ;)

Garnax
2004-03-03, 12:50
Originally posted by raZmus
Folk kaaan bara inte låta bli att väga in priset ;)

Nä skulle man låta bli det?

//garnax

Yankeee
2004-03-03, 13:17
Om jag får välja så tar jag lätt exell. Köpte ett par kilo häromdan, inga kväljningar som jag fick av super/triple whey och av gymgrossistens billiga vad det nu heter. Skillnaden lär vara minimal.
Köp helt klart exell. Då kan du köpa kreatin och annat gott också.

raZmus
2004-03-03, 13:29
Originally posted by fredde
Hejsan! Om man skulle välja mellan Twinlabs Triple Whey Fuel och Exells vassleprotein...vilket bör man välja då?? Tänk nu inte på den ekonomiska biten..vill helt enkelt veta vilket av dessa två pulver som är bäst???

Garnax: I vissa fall, ja... :love:

murmeldjur
2004-03-05, 16:20
exell utan tvekan.. Triple Whey Fuel smakar ju ollad iller.. stort sett samma innehåll oxå..