handdator

Visa fullständig version : CLA Caps och AMP Red Stack vid deff?


retskrad
2013-07-02, 14:01
Hej, jag undrade hur mycket det skulle hjälpa att ta CLA Caps och AMP Red stack vid deff? Jag har siktat på minst 1000 kcal underskott.

RED Stack tar ju bort gränsen tar kroppen säger ifrån och är i smärta, d.v.s. man tränar mer än vad kroppen egentligen vill. Finns det några konsekvenser?

Dreas
2013-07-02, 14:08
CLA hoppas jag att du får gratis för annars finns det inget direkt som stöder att det är vettigt.

retskrad
2013-07-02, 14:10
Hmm intressant... är det värdelöst att ta CLA? Så du menar att det är bättre att ta Whey-80 istället? :)

Dreas
2013-07-02, 14:14
Hmm intressant... är det värdelöst att ta CLA? Så du menar att det är bättre att ta Whey-80 istället? :)Såvitt jag vet ja. Sök på sidan, finns många trådar om CLA.

CLA och Vassle är två helt olika tillskott. Du byter inte ut det ena mot det andra direkt.

retskrad
2013-07-02, 14:18
Hmm okej, men hur är det med AMP Red stack då? Vilka konsekvenser finns det om man tar det? Ökar det egentligen fettbränningen så mycket?

PureWhey
2013-07-02, 14:26
Hmm intressant... är det värdelöst att ta CLA? Så du menar att det är bättre att ta Whey-80 istället? :)
Haha va, hur kom du över till Whey helt plötsligt?!
Hmm okej, men hur är det med AMP Red stack då? Vilka konsekvenser finns det om man tar det? Ökar det egentligen fettbränningen så mycket?
Nej, det ökar antagligen förbränning ingenting, inte märkbart iaf. Pengar i sjön, köp koffeintabletter istället.
Läs deffguiden, låter som du kan behöva det.

retskrad
2013-07-02, 14:49
Läste lite här och där och folk skriver att de tagit Red Stack och vi säger om de har sprungit 30, så har de kunnat springa 40+ min utan några problem med red stack.

Hur påverkar detta hälsan? Skadar man inte muskler och ben, då man tränar mer än vad kroppen klarar?

Dreas
2013-07-02, 14:54
Läste lite här och där och folk skriver att de tagit Red Stack och vi säger om de har sprungit 30, så har de kunnat springa 40+ min utan några problem med red stack.

Hur påverkar detta hälsan? Skadar man inte muskler och ben, då man tränar mer än vad kroppen klarar?Mycket är troligen placebo. Man tar något som ska få en att orka längre, och pressar sig då omedvetet lite hårdare.

PureWhey
2013-07-02, 14:56
Läste lite här och där och folk skriver att de tagit Red Stack och vi säger om de har sprungit 30, så har de kunnat springa 40+ min utan några problem med red stack.

Hur påverkar detta hälsan? Skadar man inte muskler och ben, då man tränar mer än vad kroppen klarar?

Exakt vad i detta tror du kommer hjälpa förutom koffeinet?