handdator

Visa fullständig version : Bitchtits försvinner vid styva bröstvårtor...


flowster
2013-07-01, 20:00
Jag vet inte riktigt om jag har gyno/bitchtits men dom sticker ut lite. Om det beror på det eller på att det är mer fett/muskler i de nedre delarna av bröstet vet jag inte. Gillar dock inte formen på dom.

Hursomhelst, när jag har styva bröstvårtor så gillar jag hur mina bröst ser ut, det blir en markant skillnad. Dom blir inte lika "chips-aktiga" då...

Någon som känner igen sig? Har jag bitchtits eller?

Fugly
2013-07-01, 20:02
Har också så och det går bort när jag är i lägre kroppsfettsprocent, vilket en del andra även kan hålla med om.

Petoria
2013-07-01, 20:03
Har samma sak, och då har jag inte ens särskilt mycket kroppsfett.

Bryggan
2013-07-01, 20:04
Har du en knöl bakom vårtgården = Bitchtits
Ingen knöl bakom vårtgården = Inte bitchtits

Petoria
2013-07-01, 20:06
Har du en knöl bakom vårtgården = Bitchtits
Ingen knöl bakom vårtgården = Inte bitchtits

Har ingen knöl så då har jag väl bara otur med hur min fettplacering ser ut :D

Bryggan
2013-07-01, 20:09
Som sagt så har tydligen 60% av alla pojkar pubertal gyno, jag hade bla. De kan då "bulla ut" i avslappnat tillstånd vilket försvinner när de blir styva...så är det tyvärr.

De kan närmast liknas vid två slappa "påsar" i normaltillstånd.

Fartman
2013-07-01, 20:13
Det är inte bitch tits, det är bara ett jävligt tråkigt ställe att ha lite fett på. Verkar vara jävligt vanligt också då det kommer upp trådar om det med jämna mellanrum. Lär dig leva med det då det är svårt att komma åt även med diet.

flowster
2013-07-03, 19:05
Riktigt surt är det... Speciellt när man har på sig T-shirt eller tex ett linne..

Men eftersom jag tycker det försvinner (och ser mycket bättre ut) när jag har pump i brösten antar jag att lösningen helt enkelt är att lägga på sig mer bröstmuskler.

Victuhh
2013-07-03, 19:11
Puffy nipples kallas det, vad folk än säger kommer det tyvärr inte försvinna vid lägre fettprocent. Bara lära sig leva med det tyvärr eller punga ut jävla massa pengar för fettsugning :(

Har också detta, jag antar att ju mer muskelmassa syns det mindre eftersom att bröstet får mer häng dock, återkommer med info om ett par år ;)

tearz
2013-07-03, 20:18
Har också så och det går bort när jag är i lägre kroppsfettsprocent, vilket en del andra även kan hålla med om.

Samma här.
Vid styva vårtor och låg bf syns de inte av alls.

Funderar att operera bort längre fram *flex*

Pompere
2013-07-03, 20:39
Samma här.

Jag har lärt mig leva med det någorlunda, orkar inte bry mig längre. Var glad att du har lite volym där iaf! ;)

Keep on benchin

delizh
2013-07-03, 20:58
Samma här med.
Fick/har knölar bakom bröstvårterna när jag kom in i puberteten. Bröstvårterna har nu blivit större pga det.
Det är skit jobbigt, kan inte/vill inte ha på mig vissa t-shirtar osv pga av att mina nipples syns.
När och kan knölarna bakom nippelsen försvinna?

mognus
2013-07-03, 21:32
Du har fått svaret flera gånger i tråden förutsatt att de har rätt! Min gissning är Helsingborg.

Cameltotem
2013-07-03, 22:11
Hatar det!

Ända man kan göra är att göra en nippletwist så blir som små och styva men det håller ju bara några minuter :/

Maximal
2013-07-04, 10:56
Har också haft det men det blev mycket bättre när jag gick ner i bf.

pwnyou
2013-07-04, 10:58
Jag har också puffy nipples och jag instämmer med de flesta. Låg BF och kallt väder hjälper.