handdator

Visa fullständig version : bracketing innan morronträning?


Diana
2004-03-01, 16:41
hade tänkt att återuppta gammal hederlig morronträning igen, men problemet e bara TIIID! har läst igenom en massa gammalt meterial o folks olika metoder av födointag innan
morronträning(styrketräning+hiit), förutom en stadig frukost me fast föda va anser ni e de bästa att hälla i sej direkt innan träningen, för o slippa vänta till kroppen smält-undan maten?

om man vill träna så fort som möjligt så borde ju vassle+dextro va de optimala men ja vill inte riskera blodsockerfall, finns de andra alternativ?

såg att Tinner skrivit i ett gammal tinlägg att han sörplar vassle+kreatin-transporter direkt innan passet, fler som provat detta? åsikter? går de lika bra me vanligt kreatin?

Såg oxå att Sverker skrev i nån tråd(som ja inte hittar igen) att han inte käkar alls innan morron styrken, fler som provat detta? åsikter?

Ni som kör me bracketingmetoder(eller inte käkar alls) hur långa e era pass?

mkt tacksam för svar!!

Koskit
2004-03-02, 14:38
Tror det bästa är att prova dig fram, vilket som funkar bäst för dig helt enkelt...

foo
2004-03-04, 12:44
ett effektivt sätt är att äta en stadig frukost, låta den smälta en kvart å sen gå över på en lättare träning.
Helt enligt BRAK från lumpen :hbang:....inga vikter nödvändiga, använd kroppen

hobbitar
2004-03-04, 16:26
Originally posted by foo
ett effektivt sätt är att äta en stadig frukost, låta den smälta en kvart å sen gå över på en lättare träning.
Helt enligt BRAK från lumpen :hbang:....inga vikter nödvändiga, använd kroppen

Haha nu kom jag å tänka på när jag gjorde BRAK i lumpen, när vi körde jägarvila satte jag alltid röven på ett element:D