handdator

Visa fullständig version : Bacon under passet


andeem
2013-06-27, 15:13
Någon som provat? Borde ge övermänsklig styrka.

tlk
2013-06-27, 15:14
Bacon är bra om man inte har magnesium. Bara vira runt stången. Supergrepp.

Gober
2013-06-27, 15:32
Bacon är bra om man inte har magnesium. Bara vira runt stången. Supergrepp.

Bacon är ju jättehalt? Borde dock fungera att smörja in kroppen på styrkelyftare innan de tar på dräkten.

Borde också fungera som dragremmar på lättare vikt.

Matsa
2013-06-27, 15:37
Man passar inte på bacon.

spoon
2013-06-27, 15:40
Sist vi hade gemensam träning så hade Håkon bakat baconkaka. Vill minnas att det gav väldigt bra tryck. Kom till OSK och käka baconkaka :)

andeem
2013-06-27, 15:48
Sist vi hade gemensam träning så hade Håkon bakat baconkaka. Vill minnas att det gav väldigt bra tryck. Kom till OSK och käka baconkaka :)Recept OMEDELBART! Kan inte vänta på att få tid till Osloresa.

spoon
2013-06-27, 15:54
Recept OMEDELBART! Kan inte vänta på att få tid till Osloresa.

Hittar inget recept nu. Men jag vill minnas att det var som chokladmuffins med baconbitar *popcorn*

tntballe
2013-06-27, 16:53
Jag tog med bacon istället för kakor en av gångerna jag tränade på stk. Drog till med pebe.

Va? Vad sa du, sa du?

Fredszky
2013-06-27, 17:01
Tog bacon istället för schampo i duschen efter passet. Aldrig haft en sån glansig frisyr!

Sniggel
2013-06-27, 17:02
http://i.istockimg.com/file_thumbview_approve/11906251/2/stock-illustration-11906251-pig-love.jpg

Woody R
2013-06-27, 17:13
Bacon funkar bra som dragremmar och bälte

BigIron
2013-06-27, 17:36
Borde ha en sån korvgrill som dom har på bensinmackarna som de har korven i som rullar runt den, bara fräsa på 10 bacon&ost korvar när man börjar passet, låta de rulla ett tag och sen små äta korv med bröd under tiden man tränar.

tlk
2013-06-27, 17:59
Bacon är ju jättehalt? Borde dock fungera att smörja in kroppen på styrkelyftare innan de tar på dräkten.

Borde också fungera som dragremmar på lättare vikt.

Vira runt och stek fast det. Knaperstekt. Blir bra grepp, lovar.

Yes
2013-06-27, 18:07
Bacon är inte tillåtet på tävling och alla seriösa förbund testar för det. Värt att tänka på för de som tävlar.

rolf
2013-06-27, 18:30
Bacon är inte tillåtet på tävling och alla seriösa förbund testar för det. Värt att tänka på för de som tävlar.

Hur är det med baconost på tub? Verkar lite av ett gråzonspreparat tycker jag.

rooz
2013-06-27, 18:34
Hur är det med baconost på tub? Verkar lite av ett gråzonspreparat tycker jag.

WADA har det listat som okej för träning men inte för tävlande atleter. Så vill du komma undan så petar du i baconosten i en tub för vanlig mjukost, då spårtiden är kort borde du komma undan.

Rent teoretiskt. Jag uppmanar INGEN tävlande atlet att bruka baconost.

rolf
2013-06-27, 18:38
WADA har det listat som okej för träning men inte för tävlande atleter. Så vill du komma undan så petar du i baconosten i en tub för vanlig mjukost, då spårtiden är kort borde du komma undan.

Rent teoretiskt. Jag uppmanar INGEN tävlande atlet att bruka baconost.

Låter mekigt. Kan man inte försöka maskera bruket av baconost med att använda just vanlig mjukost direkt efteråt? Eller syns det ändå om man testas?

Rent hypotetiskt alltså. Säger inte jag ska börja bruka baconost.

lei
2013-06-27, 18:40
Bacon replacement therapy, funkar det även om nivåerna ligger på vegetarian-nivå?

rolf
2013-06-27, 18:41
Bacon replacement therapy, funkar det även om nivåerna ligger på vegetarian-nivå?

Har funderat lite om det är bäst att applicera bacon strips direkt på huden som nikotinplåster, eller om man ska injicera direkt ur tuben? Bara att skruva på en kanyl.

rooz
2013-06-27, 18:44
Låter mekigt. Kan man inte försöka maskera bruket av baconost med att använda just vanlig mjukost direkt efteråt? Eller syns det ändå om man testas?

Rent hypotetiskt alltså. Säger inte jag ska börja bruka baconost.

Det som kan funka är att maskera både doften och själva reaktionen i kroppen. Populärast på amerikanska brädor verkar vara Cheeseburgare, men jag personligen tror att koskenkorva borde ha ett gynnsamt förhållande av förhöjd IGF-reglering samt skjuta protein-syntesen i höjden.

Ännu en gång avråder jag från bruk av både baconost & Koskenkorva.

Yes
2013-06-27, 18:46
Bacon replacement therapy, funkar det även om nivåerna ligger på vegetarian-nivå?
Vegetarianer tenderar att få en krafti rebound-effekt. Jag tåder dig att trappa upp dosen långsamt. Du kommer märka av djupare röst, kraftigare skäggväxt och en stark dragning till kvinnor (förutsatt att du är man, om du är kvinna får du bara större tuttar).

Har funderat lite om det är bäst att applicera bacon strips direkt på huden som nikotinplåster, eller om man ska injicera direkt ur tuben? Bara att skruva på en kanyl.
Jag rekomenderar inte bacon intravenöst. Det största baconupptaget sker genom smaklökarna, varför ditt bacon bör passera genom munnen.

rolf
2013-06-27, 18:46
Det som kan funka är att maskera både doften och själva reaktionen i kroppen. Populärast på amerikanska brädor verkar vara Cheeseburgare, men jag personligen tror att koskenkorva borde ha ett gynnsamt förhållande av förhöjd IGF-reglering samt skjuta protein-syntesen i höjden.

Ännu en gång avråder jag från bruk av både baconost & Koskenkorva.

Jag har en kompis som har använt både bacon och koskenkorva i flera år utan biverkningar så kom fan inte här och påstå att det är farligt!!!1 Läs på eller!

tlk
2013-06-27, 18:48
Men är det inte så att de har börjat trycka in bacon i PWOs och folk får hjärtklappning av det?

Källa: Aftonblaskan.

knuckles
2013-06-27, 18:48
jag började äta bacon till frukost nyligen har inte ätit på flera år hur farligt är det

tlk
2013-06-27, 18:50
jag började äta bacon till frukost nyligen har inte ätit på flera år hur farligt är det

Det är ok om du kör på fastande mage. Ger 400% förhöjd proteinsyntes.

rooz
2013-06-27, 19:08
Jag har en kompis som har använt både bacon och koskenkorva i flera år utan biverkningar så kom fan inte här och påstå att det är farligt!!!1 Läs på eller!

Långsiktiga biverkningar av ett missbruk är inte kända eller kartlagda, så lycka till!


Mmmmm...bacon...*drool*

Herr Oberst
2013-06-27, 20:11
Rent hypotetiskt alltså. Säger inte jag ska börja bruka baconost.

Det här med "bruk" är en väldigt farlig term att slänga sig med. När övergår bruket till missbruk?

awesomooo
2013-06-27, 20:19
Vilken matvarukedja har bäst baconfemmor? Är I*A, Co*p och City G*oss gröna?

VoDaresVins
2013-06-27, 20:40
Bacon funkar även bra som pannband när man kör cardio. Bacon är ju känt för sin vätskeupptagningsförmåga. Känner flera som använder bacon som disktrasa.

Måsse
2013-06-27, 20:44
Tog bacon istället för schampo i duschen efter passet. Aldrig haft en sån glansig frisyr!

:laugh:

andeem
2013-06-27, 20:45
Har man väl börjat träna med bacon i kroppen måste det vara svårt att acceptera styrkeförlusten när man återgår till att träna ren.

mikaelj
2013-06-27, 21:05
Kolhydratlöst kan man göra det så här.

Ägg- och baconmuffins: 10 ägg, 1 dl vispgrädde, 2 dl ost, 2 pkt bacon, peppar. 175C / 20 min.

Lipservice
2013-06-27, 21:09
Bacon, gräddost, och surdegsbröd är det optimala före och efter träning alla dagar i veckan. Protein, Fett och Kolhydrater in one big goody pack!

Wzup2u
2013-06-27, 21:22
jordnöts&bacon crunchy bars.....gr8

Pitepalt
2013-06-27, 22:52
Har man väl börjat träna med bacon i kroppen måste det vara svårt att acceptera styrkeförlusten när man återgår till att träna ren.

Detta är anledningen till att jag inte vågar testa, tänk när man ätit upp ALL bacon och inte kan träna längre? *cry*