handdator

Visa fullständig version : Bra kalorier, lågt med kolhydrater!


qwefs
2013-06-26, 21:21
Hejsan!!!!

Jag väger just nu cirka 72 kg!

jag vill gå upp i vikt utan att bli tjock.
jag tränar hårt flera ggr i veckan.

jag undrar vad jag ska köpa för något, som innehåller bra med kalorier och lågt med kolhydrater.

hittar inget sånt produkt :(

jag vill verkligen gå upp i vikt, men inte bli tjock, vill gå upp till 75!
jag vill dock bygga muskler.
vill inte förlora mina magrutor nu när det är sommar.

jag tar proteinpulver, men jag har inte sett någon stor skillnad på musklerna, sedan jag slutade bulka.

snälla ge mig tips och råd!

som sagt! jag vill ha en bra återhämtningsprodukt som gör att jag går upp i vikt! utan att jag blir tjock! dvs lågt med kolhydrater!.

broman
2013-06-26, 21:26
Du ställer lite konstiga frågor och du har uppenbart inte grundläggande kunskap om kost/träning.

Lägg dig på ett kaloriunderskott och fortsätt träna hårt om du vill ha fram rutorna. Och var inte rädd för kolhydrater.

Går du upp i vikt kommer du även gå upp i fett.

Guybrush82
2013-06-27, 06:28
Kolhydrater gör dig inte tjock per automatik.
Som sagt, läs på om kost och träning.

raddum
2013-06-27, 08:06
som sagt! jag vill ha en bra återhämtningsprodukt som gör att jag går upp i vikt! utan att jag blir tjock! dvs lågt med kolhydrater!.

Protein och kolhydrater funkar perfekt för detta. Det är när du överäter(be it kolhydrat eller fett) du blir fet

Yeahboy
2013-06-27, 09:31
Varför inga kolhydrater?

Längd på dig?

vicarious
2013-06-27, 15:58
Kolhydrater gör dig inte tjock. Att äta mer kalorier än din kropp behöver under en längre tidsperiod gör dig tjock. Kolhydraterna är bränslet när du tränar och ger dig energi. Jag förstår inte varför du skulle vilja utesluta dessa.