handdator

Visa fullständig version : Får man skriva om doping på Kolozzeum?


crysis132
2013-06-25, 15:10
Som titeln är får man det? är nybörjare här, använde för FB men gick över hit

rooz
2013-06-25, 15:10
Som titeln är får man det? är nybörjare här, använde för FB men gick över hit

Nej.

crysis132
2013-06-25, 15:13
Nej.
Aha :/

Lillpajken94
2013-06-25, 15:42
Nej, eftersom att nybörjarna ska tro att alla på kolozzeum har använt deras egna produkter från shopen..och inget annat (; Hahah! Skämt och sido, nu kastar jag sten i glashus..Men de är väl för att det inte passar.

Antar att denna tråden kommer hamna i papperskorgen eftersom det är så tabu!

Arne Persson
2013-06-25, 19:50
Nej, eftersom att nybörjarna ska tro att alla på kolozzeum har använt deras egna produkter från shopen..och inget annat (; Hahah! Skämt och sido, nu kastar jag sten i glashus..Men de är väl för att det inte passar.

Antar att denna tråden kommer hamna i papperskorgen eftersom det är så tabu!

Vadå "egna produkter"? Det går alltså inte att TRÄNA* sig till massa?

*känner du till det ordet?

LillisJ
2013-06-25, 19:53
Vadå "egna produkter"? Det går alltså inte att TRÄNA* sig till massa?

*känner du till det ordet?

"Skämt åsido"

ts har ju fått sitt svar annars :)

Lillpajken94
2013-06-25, 21:01
Vadå "egna produkter"? Det går alltså inte att TRÄNA* sig till massa?

*känner du till det ordet?

Läste du vad jag skrev Arne? Antagligen inte.

crysis132
2013-11-21, 12:48
Jag använder absolut inga dopingsaker, Bara intressant att prata om!

Nikodemus
2013-11-21, 14:03
Jag använder absolut inga dopingsaker, Bara intressant att prata om!

Ur forum-reglerna:

§1. När det gäller narkotika, doping och/eller läkemedelsklassade substanser/preparat är diskussioner om användande och försäljning av dessa förbjudet. Undantag gäller bl.a. koffein, astmamediciner och liknande. Använd sunt förnuft. Moderatorerna har rätt att ta bort tvivelaktiga inlägg utan förklaring. På Kolozzeum tillåter vi ej heller diskussioner som rör så kallade gråzons-preparat - tillskott eller substanser vars syfte är förändringar av hormonproduktionen och/eller ger utslag på dopingtest.

amini
2013-11-21, 14:09
gå till din lokala vårdcentral, om du har för lite av viss hormon kommer de och hjälpa dig
med det problemet med rena testade produkter i lagom dos/
om du får ett svar där ditt kropp är balanserad så investera 50 timmars teori på google
och hitta rätt kost och träning för dig.(ditt körkort till kroppsändring)
det sämsta du kan göra är att köpa osäkra produkter i nätet/finninga bulkiga gymkillen

King Grub
2013-11-21, 16:46
Du får diskutera dopning som fenomen och vetenskapen bakom dopning. Du får inte diskutera hur man använder eller får tag på dopningspreparat, presentera kurrapporter eller liknande.

emi23j
2013-11-21, 17:19
Du får diskutera dopning som fenomen och vetenskapen bakom dopning. Du får inte diskutera hur man använder eller får tag på dopningspreparat, presentera kurrapporter eller liknande.

Så det skulle vara helt okej att starta upp en tråd om gen-doping och diskutera det som ämne?

Andy.da.wohoo
2013-11-21, 18:00
Så det skulle vara helt okej att starta upp en tråd om gen-doping och diskutera det som ämne?

Verkar ju som det, så länge det går att hålla på en vettig nivå.