handdator

Visa fullständig version : NutriVision ProTargo


dj christian
2013-06-23, 22:46
Är det verkligen ett bra proteinpulver? Vad jag märkt jämfört med andra proteinpulver är att det är så mycket mindre sött. Ska jag fortsätta med det eller finns det bättre alternativ!?

Pepz
2013-06-24, 05:14
dyrt proteinpulver med kolhydrater i.
dåligt? nej. men vassle för halva priset gör nog jobbet lika bra

dj christian
2013-06-24, 14:30
dyrt proteinpulver med kolhydrater i.
dåligt? nej. men vassle för halva priset gör nog jobbet lika bra

Kolhydrater är något jag måste ha. Då slipper jag väl köra på någon separat gainer också antar jag. Som sagt vanliga vassle pulver är alldeles för söta för min smak. Hur kan det komma sig?

Dreas
2013-06-24, 15:43
Kolhydrater är något jag måste ha. Då slipper jag väl köra på någon separat gainer också antar jag. Som sagt vanliga vassle pulver är alldeles för söta för min smak. Hur kan det komma sig?Köp malto separat och blanda?

Kischen
2013-06-27, 09:01
Som sagt vanliga vassle pulver är alldeles för söta för min smak. Hur kan det komma sig?

Det är mycket sötningsmedel i? *whatever*

chrippaz
2013-06-27, 20:25
Jag tycker om ProTargo. Kassein, vassle, vitargo och tarmbakterier i ett pulver. Känns som det borde vara optimala produkten för återhämtning efter ett gympass. Tycker choklad smakar bra också. Har du möjlighet, blanda det typ 20 min innan du ska dricka det. Inte så farligt dyrt heller. Vad kostar det 600-700 för 4 kg? Ett vanligt vassleprotein som är lite billigare är iofs inte dåligt heller. Tycker du om ProTargo fortsätt, vill du testa nåt annat - gör det. Du kommer inte direkt märka någon skillnad i effekt.