handdator

Visa fullständig version : Statistiknörd bjuder på exceldokumet och önskar feedback :)


Lehjonidas
2013-06-23, 01:56
Halloj,

Blir alltid lite överdrivet nördig vad det gäller statistik och tävlingar/spel/sport eller andra saker jag tycker är roligt. Så det började med en vanlig progressionstabell i excel, men nu har den efter ett antal månader blivit något mer utvecklad.

Så, ja tråden handlar inte om så mycket egentligen mer än att jag i mitt statistikrus bjuder er på ett fint dokument (vet att många andra har egna och personliga dokument, men det kanske kan vara till grund för en del mindre excelkåta, eller nybörjare)

Kom gärna med feedback och förslag så kanske man kan uppdatera efter hand!


Kalorier, vikt, styrkeprogression, minicyklar högrep-lågrep osv ingår. Ändra så att det passar era splitar/cyklar:D

Ni hittar filen här :http://d01.megashares.com/dl/YtJvzPm/Träningnollad.xlsx

mikaelj
2013-06-23, 07:31
Entusiastiskt och fint men den är väldigt begränsad.

Fredriiik
2013-06-30, 17:41
funkade inte att tanka den nu men ska görat senare :)

Adde84
2013-06-30, 21:02
Nu fungerar det att ladda ner.
Men svårt att utvärdera detta i nuläget om man inte råkar vara 24 år och 186 cm lång.
För om inte så kommer inte formlerna att stämma, du känner dig möjligen inte sugen på att även uppge lösenordet för "unprotect sheet "

Jappse
2013-06-30, 22:18
Kan du inte dra upp den med google docs eller något annat? Megashare slots är full tydligen.